תגיות – פעולה בסיסית לקידום האתר בגוגל

בפעם הקודמת הסברנו לכם כיצד למצוא את מילות המפתח האופטימליות עבור קידום האתר שלכם, וכעת נתמקד בשילובן באתר עצמו. תהליך זה הינו חלק עיקרי מאופטימיזצית אתר לקידום במנועי חיפוש.

איך בוחרים תגיות מתאימות לקידום כל דף באתר האינטרנט שלך? ע"י שימוש כלי מילות מפתח של גוגל אנו בוחרים את מילות המפתח אותם אנו מעוניינים שהאתר יופיע בהן בתוצאות החיפוש בגוגל.

כל בעל אתר שרוצה לשנות לטובה את מיקומו בדירוג התוצאות האורגניות במנוע החיפוש גוגל ואחרים, חייב להתייחס לתגיות העמודים המרכיבים את האתר. התגיות השונות מגדירות למעשה את תוכן העמוד עצמו, ולכן חשוב לשים לב כי בתוכן אותו מכיל העמוד תואם את מילות המפתח עצמן.

סוגי תגיות html

קיימים סוגים שונים של תגיות שניתן לעשות בהן שימוש עבור האתר, אך אנחנו נתמקד בשלוש החשובות והמשפיעות ביותר על קידום האתר בתוצאות החיפוש של גוגל :

  1. Meta Title– תגית כותרת. תגית זו תופיע בראש הדפדפן, מעל שורת הכתובת. תגית הכותרת הינה החשובה ביותר מבין שלושת התגיות, מאחר והיא הבולטת ביותר בתוצאות החיפוש, והיא בעלת ערך רב לתהליך האופטימיזציה של העמוד.
    כשאנו ניגשים לקבוע תגית כותרת, חשוב לשים לב למקם את מילת המפתח בה אנו מעוניינים להתמקד בתחילת התגית (לדוגמה: עמוד העוסק בקידום אתרים יכיל את תגית הכותרת "קידום אתרים אורגני בגוגל").
  2. Meta description– תגית התיאור. תגית זו לא תופיע באתר עצמו, ויהיה ניתן לראות אותה רק בתוצאות החיפוש של גוגל. תגית התיאור אמורה להכיל תיאור קצר של העמוד הספציפי. תגית תיאור טובה לתהליך הקידום תכיל את מילת המפתח של העמוד כפעם אחת ויותר- תלוי בהיגיון הפנימי של הטקסט התיאורי.
  3. Meta Keywords– תגית מילות המפתח. כל ממשק ניהול של אתר מאפשר למנהל האתר או לבעל האתר להוסיף את תגית מילות המפתח. אנו יודעים כי גוגל כבר לא עושים שימוש בתגית זו, אך חשוב להתייחס אליה מאחר שמנועי חיפוש אחרים עדיין משתמשים בה לצורך דירוג התוצאות. תגית מילות המפתח כשמה כן היא- תכיל את מילות המפתח העיקריות של העמוד הספציפי.

ומה אם אני לא מצליח לבד? 
במידה ולא הצלחתם לערוך את תגיות העמוד בצורה עצמאית, או שאתם זקוקים למעט עזרה, צוות אפליד ישמח לעמוד כאן בשבילכם בכל שאלה. לפרטים: 03-6121039

סרטון קצר על תגיות "Meta Tags"

 

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

קידום אתרים סמנטי
בלוג קידום אתרים מקצועי

שימוש במילות מפתח ו-LSI

על ידי שילוב מילות מפתח LSI באופן טבעי בתוכן האתר, ניתן לשפר אופטימיזציית מילות מפתח, לספק חוויית משתמש עשירה ורלוונטית יותר וכך- להגביר את סיכויי הדירוג הגבוה במנועי החיפוש.
הטכניקה של LSI מאפשרת להרחיב את הנושא המרכזי באמצעות מילים וביטויים נוספים וקשורים, מבלי להידרש לשימוש חוזר במילים זהות וכך להמנע מדחיסת מילות מפתח.מעולה לאיזון בין קידום האתר לבין טקסט רהוט וטבעי.

קרא עוד »
ייעוץ תקשורת וניהול משברים
בלוג קידום אתרים מקצועי

ייעוץ תקשורת וניהול משברים

לא הייתם חושבים לקבל עובד.ת לעבודה, בלי לקבל קורות חיים ויש להניח שאתם גם נוהגים לעשות תחקיר מקדים ברשתות החברתיות וברחבי הרשת. הגיוני.

קרא עוד »
כתיבת תוכן AI והשפעתו על SEO וגוגל
בלוג קידום אתרים מקצועי

כתיבת תוכן באמצעות AI: לשמור על איכות ולהימנע מענישת גוגל

במאמר זה, אנו נתאר כיצד ניתן לשמור על איכות גבוהה ולהימנע מהענישה של גוגל כאשר משתמשים בטכנולוגיות AI לכתיבת תוכן. נכיר גם את האופן שבו גוגל מתייחס לתוכן שנוצר על ידי AI מבחינת SEO, ונראה כיצד מדגישים בגוגל את חשיבותו העולה של מודל E-E-A-T על ידי פירוט השאלות אותן כל יוצר תוכן לשאול את עצמו בעת פרסום תכנים חדשים באתר.

קרא עוד »