בניית דפי נחיתה מוצלחים

לצד כלל הכלים הניתנים לנו לקידום האתר, לעיתים אנו עלולים לשכוח את אחד הדברים החשובים והמשמעותיים ביותר- חוויית המשתמש. חשבו על עצמכם כגולשי אינטרנט: האם אי פעם נטשתם אתר בגלל קשיי התמצאות? האם עיצובו של האתר לא עורר בכם צורך להמשיך ולגלוש בו? בטוח שכן.

במאמר שלפניכם נעמוד על הדגשים המשמעותיים שבין חוויית המשתמש לבין פעולת הקידום, ומכך נסיק כיצד ניתן לבנות דפי נחיתה מצליחים ומקודמים.

מבנה האתר

מיתוג העסקעצם קיום האתר וכניסת גולשים אליו  אינה תספיק לכם בכדי למנף את העסק ולהגדיל את המכירות. בכדי להביא את הגולש אל היעד (הזמנת שירות/ קנייה), יש צורך בחשיבה אסטרטגית נכונה שתוביל את הגולש במסלול אליו אתם מכוונים. לשם כך, עליכם לבחון את אתרכם מתוך עיני המשתמש כדי להבין את עולמו.

אחד המחקרים השימושיים בתחום נעשה במטרה לבדוק כיצד סורק המשתמש את האתר. בעזרת מכשור ייחודי לניטור תנועות עיניים נמצא כי משתמשים נוהגים לסרוק את המסך מהפינה הימנית העליונה, ולנוע מטה
ושמאלה בהדרגה. מידע זה עשוי לשמש אתכם בתכנון מבנה דפי נחיתה בצורה אופטימלית.

העברת מסרים

גולשים המגיעים אל האתר שלכם הם למעשה קונים פוטנציאלים, וכמו כל קונה פוטנציאלי גם הם מושפעים מהמסרים הפרסומיים הסמויים והגלויים המועברים אליהם באמצעות האתר.
בכדי להצליח להביא את הגולש אל היעד, יש צורך בגיבוש מסר חד וברור אותו תרצו להנחיל. ריבוי מסרים עלול לגרום לבלבול אצל הגולש, ובכך תפספסו את המטרה שלכם. עדיף להתגבש על רעיון יחיד וסביבו לעצב את דף הנחיתה, כשהמסר מקבל שטח יחסי גדול משטח המסך הכולל.

אחד הכללים החשובים ביותר בהעברת המסרים בצורה שיווקית ומשכנעת, היא לפנות אל הגולש במקום לדבר על העסק שלכם. כאשר הגולש מגיע אל האתר, הוא למעשה מחפש מענה לצרכיו. ספקו לו את הצורך הזה, דברו אליו, ראו אותו במרכז. אין צורך להכביר במילים אודות העסק, עדיף להתמקד ביתרונותיו של המוצר שלכם ללקוח.

המלצה שלנו על קורס עיצוב ובניית אתרים

הנעה לפעולה

משהגיע המשתמש אל היעד אליו כיוונתם, חשוב לשלב משפט "הנעה לפעולה" שיגרום למשתמש לבצע את הקשר הראשוני בינכם.

ניסוח משפט ההנעה לפעולה  צריך להתבסס על הכללים המוזכרים למעלה: דיבור אל הלקוח בצורה שאי אפשר לסרב לה. משפטים דוגמת "הירשם חינם ותוכל גם אתה להיפטר מהכאב" או "לא מצליח לישון מכאבים? התקשר עוד היום ותישן טוב בלילה", הינם דוגמאות למשפטי הנעה מוצלחים.

לייעוץ בבניית דפי נחיתה וקידום אתרים, התקשר עוד היום ל 03-6121039 וגם אתם תגיעו לראש תוצאות החיפוש בגוגל!

צריכים לבנות אתר ולא בטוחים איך? כנסו למאמר בו תלמדו כיצד לבנות אתר אינטרנט ממותג

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

מגמות משפיעות על חיפוש ומיתוג דיגיטלי של מסעדות
בלוג קידום אתרים מקצועי

הבעייתיות במחקר מילות מפתח מסורתי – כיצד לאתר ולסווג כוונת משתמש במחקר מילות מפתח?

בעולם שבו האלגוריתמים של גוגל מבוססים יותר ויותר על הבנת כוונת המשתמש (Search Intent), עסקים ומנהלי אתרים צריכים לאמץ שיטות מחקר חדשות המתמקדות לא רק בנפח חיפוש או ברמת התחרות של מילות מפתח, אלא גם בהקשר ובמטרת החיפוש של המשתמשים. התאמת האסטרטגיה לכוונת החיפוש יכולה לשפר באופן משמעותי את הביצועים האורגניים (SEO) והפרסומיים (PPC).

קרא עוד »
תפריט-מסעדה-בגוגל-מיי-ביזנס-GBP-Menu-in-Restaurants
בלוג קידום אתרים מקצועי

קידום אורגני למסעדות – תפריטים, סרטונים, מפות, Youtube Shorts, פרופיל גוגל לעסקים GBP ועוד ועוד

במאמר זה נסקור את המגמות המרכזיות של גוגל בתחום המסעדנות לשנת 2025. חיפושים מקומיים כמו "אוכל לידי פתוח עכשיו" בעלייה חדה, ומשלוחים באמצעות רחפנים מקצרים את זמני ההמתנה (לא בארץ כמובן!). בנוסף, פורמט YouTube Shorts צובר פופולריות ומשמש ככלי שיווקי מרכזי לשיפור הנראות והמעורבות הדיגיטלית.

קרא עוד »
AI Agents מתחילים לשמש מתווכים בין גולשים לתוכן
בלוג קידום אתרים מקצועי

SOO – Search Operators Optimization | שיפט בעולם הקידום בעקבות כניסתם של AI Agents ו-AI Operators

עולם הדיגיטל נכנס לעידן חדש: אופטימיזציה לאופרייטורים (SOO). גלו כיצד להתאים את האתר שלכם לאופרייטורים חכמים ולהוביל את העסק שלכם לעתיד דיגיטלי פונקציונלי ונגיש.
מדריך מקיף למיפוי מילות מפתח! גלו איך לשפר את הדירוג האורגני, למנוע קניבליזציה (תחרות פנימית בין עמודים באתר), ולהתאים תוכן לכוונת המשתמש. כולל דוגמאות, כלים וטיפים חיוניים!

קרא עוד »
סרץ-קונסול-לטיפול-בתחרות-פנימית-בין-עמודים-באתר
בלוג קידום אתרים מקצועי

מיפוי מילות מפתח לקידום אתרים- Keyword Mapping: המדריך השלם למיפוי מילות מפתח לאתר שלך

מדריך מקיף למיפוי מילות מפתח! גלו איך לשפר את הדירוג האורגני, למנוע קניבליזציה (תחרות פנימית בין עמודים באתר), ולהתאים תוכן לכוונת המשתמש. כולל דוגמאות, כלים וטיפים חיוניים!

קרא עוד »