בניית דפי נחיתה מוצלחים

לצד כלל הכלים הניתנים לנו לקידום האתר, לעיתים אנו עלולים לשכוח את אחד הדברים החשובים והמשמעותיים ביותר- חוויית המשתמש. חשבו על עצמכם כגולשי אינטרנט: האם אי פעם נטשתם אתר בגלל קשיי התמצאות? האם עיצובו של האתר לא עורר בכם צורך להמשיך ולגלוש בו? בטוח שכן.

במאמר שלפניכם נעמוד על הדגשים המשמעותיים שבין חוויית המשתמש לבין פעולת הקידום, ומכך נסיק כיצד ניתן לבנות דפי נחיתה מצליחים ומקודמים.

מבנה האתר

מיתוג העסקעצם קיום האתר וכניסת גולשים אליו  אינה תספיק לכם בכדי למנף את העסק ולהגדיל את המכירות. בכדי להביא את הגולש אל היעד (הזמנת שירות/ קנייה), יש צורך בחשיבה אסטרטגית נכונה שתוביל את הגולש במסלול אליו אתם מכוונים. לשם כך, עליכם לבחון את אתרכם מתוך עיני המשתמש כדי להבין את עולמו.

אחד המחקרים השימושיים בתחום נעשה במטרה לבדוק כיצד סורק המשתמש את האתר. בעזרת מכשור ייחודי לניטור תנועות עיניים נמצא כי משתמשים נוהגים לסרוק את המסך מהפינה הימנית העליונה, ולנוע מטה
ושמאלה בהדרגה. מידע זה עשוי לשמש אתכם בתכנון מבנה דפי נחיתה בצורה אופטימלית.

העברת מסרים

גולשים המגיעים אל האתר שלכם הם למעשה קונים פוטנציאלים, וכמו כל קונה פוטנציאלי גם הם מושפעים מהמסרים הפרסומיים הסמויים והגלויים המועברים אליהם באמצעות האתר.
בכדי להצליח להביא את הגולש אל היעד, יש צורך בגיבוש מסר חד וברור אותו תרצו להנחיל. ריבוי מסרים עלול לגרום לבלבול אצל הגולש, ובכך תפספסו את המטרה שלכם. עדיף להתגבש על רעיון יחיד וסביבו לעצב את דף הנחיתה, כשהמסר מקבל שטח יחסי גדול משטח המסך הכולל.

אחד הכללים החשובים ביותר בהעברת המסרים בצורה שיווקית ומשכנעת, היא לפנות אל הגולש במקום לדבר על העסק שלכם. כאשר הגולש מגיע אל האתר, הוא למעשה מחפש מענה לצרכיו. ספקו לו את הצורך הזה, דברו אליו, ראו אותו במרכז. אין צורך להכביר במילים אודות העסק, עדיף להתמקד ביתרונותיו של המוצר שלכם ללקוח.

המלצה שלנו על קורס עיצוב ובניית אתרים

הנעה לפעולה

משהגיע המשתמש אל היעד אליו כיוונתם, חשוב לשלב משפט "הנעה לפעולה" שיגרום למשתמש לבצע את הקשר הראשוני בינכם.

ניסוח משפט ההנעה לפעולה  צריך להתבסס על הכללים המוזכרים למעלה: דיבור אל הלקוח בצורה שאי אפשר לסרב לה. משפטים דוגמת "הירשם חינם ותוכל גם אתה להיפטר מהכאב" או "לא מצליח לישון מכאבים? התקשר עוד היום ותישן טוב בלילה", הינם דוגמאות למשפטי הנעה מוצלחים.

לייעוץ בבניית דפי נחיתה וקידום אתרים, התקשר עוד היום ל 03-6121039 וגם אתם תגיעו לראש תוצאות החיפוש בגוגל!

צריכים לבנות אתר ולא בטוחים איך? כנסו למאמר בו תלמדו כיצד לבנות אתר אינטרנט ממותג

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

משק צ'טבוט מותאם אישית
בלוג קידום אתרים מקצועי

סקירת Chatbase: צ'טבוט מתקדם ואינטואיטיבי לבעלי עסקים עם אתרים

גלה כיצד Chatbase יכול לשדרג את האתר שלך עם צ'טבוט מותאם אישית המספק תמיכה בלקוחות, איסוף לידים, ואינטגרציה עם פלטפורמות פופולריות כמו WhatsApp ו-Slack. מתאים במיוחד לבעלי עסקים המחפשים פתרון חכם לשיפור מעורבות המשתמשים.

קרא עוד »
מצפה תת ימי באילת
בלוג קידום אתרים מקצועי

שיווק דיגיטלי המצפה התת ימי באילת

סיפור הצלחה על קידום אתר המצפה התת ימי באילת. גלו כיצד הצלחנו להגדיל את התנועה האורגנית, לשפר את שיעור ההמרה ולהגביר את המעורבות במדיה החברתית באמצעות אסטרטגיית SEO ממוקדת ותוכן עשיר בעולם הים.

קרא עוד »
אסטרטגיה תקשורתית
בלוג קידום אתרים מקצועי

הדרך לבניית מותג חזק ושמירה על מוניטין עסקי עוברת בניהול נכון של אסטרטגיה תקשורתית

ניהול נכון של אסטרטגיה תקשורתית היא דרך לבניית מותג חזק ושמירה על מוניטין עסקי. האסטרטגיה מאפשרת לחברה להגדיר מטרות ברורות ולהשקיע בדרכי פעולה להשגתן, כולל זיהוי קהלי יעד ובניית מסרים מתאימים. ייעוץ תקשורתי מקצועי ושילובו בתוך תכניות השיווק והתקשורת של החברה חיוניים להצלחת האסטרטגיה.

קרא עוד »
בלוג קידום אתרים מקצועי

מה זה Google SGE וכיצד יכול לשפר את תוצאות החיפוש שלך?

מנוע החיפוש של גוגל הוא אחד מהכלים החשובים ביותר בעידן הדיגיטלי העכשווי וכפי שתמיד הייתה בחזית החדשנות, היא משיקה כעת כלי חדש בשם Google SGE המבוסס בינה מלאכותית וטכנולוגיות מתקדמות המאפשרים גישה מתקדמת וממוקדת יותר לחיפוש וקבלת מידע.

קרא עוד »