אפשרויות הטרגוט המובילות ברשתות חברתיות

אנחנו יודעים למצוא מחט בערימה של שחת!

חברות, ארגונים, עמותות, מפעלים יצרניים ולמעשה כל עסק המעוניין להגדיל את מערך המכירות ומאגר הלקוחות החוזרים בארץ ובחו"ל, יוכלו ליהנות מן הכלים השיווקיים המתקדמים ביותר שפייסבוק ואינסטגרם מציעות.

 

בהתחשב בכמות הגולשים האדירה שפוקדת את פייסבוק ואינסטגרם במהלך החודש (כ-6 מיליון גולשים), והודות לזמן שהייה ארוך במיוחד בזירות אלו – אנחנו יכולים להגיע עם המסר השיווקי שלנו בקלות, ביעילות, ובעלות נמוכה יותר מפלטפורמות פרסום אחרות. אנו מציעים שירותי שיווק מתקדמים בפייסבוק ואינסטגרם, המותאמים אישית לצרכים של העסק שלכם, כך שתוכלו ליצור מודעות, חשיפה, וכפועל נלווה –  להגדיל הכנסות באפיקי המכירה השונים.

 

אנו מתמחים בבניית אסטרטגיית תוכן, ניהול קמפיינים בחנויות אונליין, התקנת אפליקציות, יצירת לידים ויצירת מיתוג דיגיטלי זכיר ומנצח.

אנו מאתרים את הגולשים הרלוונטיים ביותר לעסק, ובונים בצוותא משפך שיווקי מסודר, שתפקידו להניב לנו את החזר ההשקעה המשתלם ביותר.
בנוסף, פייסבוק ואינסטגרם מאפשרות לנו לנוע בזירת תקשורת דו כיוונית ולשפר את שירות הלקוחות, תוך ביסוס קהילת שגרירים שתדבר את המותג שלנו הלאה.

איך אנו מפלחים את הקהל הנכון ביותר לעסק שלך?

כללי

  • גיל
  • מגדר
  • אזור גיאוגרפי
  • שפה

דמוגרפיה

  • מצב משפחתי  – נשואים, מאורסים, גרושים ועוד
  • הורים לילדים – בגיל בר מצווה, תינוקות ועוד
  • לימודים – מסיימי תואר ראשון, שלמדו באוניברסיטה מסוימת, גולשים שלמדו תחום מסוים ועוד
  • עבודה – עובדי מדינה/צבא, מהנדסים, עורכי דין, אנשי חינוך ועוד
  • אירועי חיים – גולשים שחוגגים אירוסין, גולשים שעובדים רחוק מהבית, גולשים שהתחילו עבודה חדשה ועוד

התנהגויות

  • שימוש במכשיר נייד – גולשים מאייפון, גולשים מאנדרואיד ועוד
  • פעילות דיגיטלית – גולשים ששילמו על משחקים דרך פייסבוק, מנהלי עמוד עסקי, גולשים שיש להם כתובת אימייל באחת החברות הגדולות (ג'ימייל, יאהו וכו'), בעלי עסקים קטנים/בינוניים, גולשים שמאמצים טכנולוגיות מוקדמות ועוד
  • התנהגות רכישה – גולשים שלחצו על כפתור SHOP NOW בשבוע האחרון
  • תיירות – גולשים שנוסעים הרבה לחו"ל, גולשים שהשתמשו באפליקציית תיירות בשבוע האחרון, או חזרו מחופשה בשבוע האחרון ועוד

תחומי עניין

  • תעשייה ומסחר – גולשים שמתעניינים בפרסום, בחקלאות, בארכיטקטורה, בעסקים ועוד
  • ספורט/תזונה – גולשים שמתעניינים בסוגי ספורט שונים, אורח חיים ספורטיבי, תזונה ועוד
  • טכנולוגיה – גולשים שמתעניינים במחשבים, גאדג'טים ועוד
  • תזונה – גולשים שמתעניינים בבישול, אפייה, מאכלים, מסעדות, אלכוהול ועוד
  • קניות – גולשים שמתעניינים בתחומי היופי, ביגוד, ריהוט, צעצועים ועוד

*תחומי העניין כוללים עשרות אלפי אפשרויות שונות, באלפי תחומים!

בנוסף לפרמטרים הבסיסיים לפילוח, אנו יכולים לבנות קהלים מותאמים אישית על בסיס פעולות שביצעו הגולשים השונים בעמוד העסקי בפייסבוק ובאינסטגרם, או באתר הבית של העסק.

קהל מותאם אישית

שימוש במאגרי טלפונים ומיילים של העסק לפרסום ממוקד לגולשים המופיעים במאגרים אלו.

קהל דומה (lookalike)

בעזרת מערכת המידע שפייסבוק אוספת על הרגלי הגלישה ותחומי העניין של הגולשים, אנו יכולים למצוא קהל דומה לקהל היעד הרלוונטי לעסק, ולהגדיל את מאגר הלקוחות מבלי לבזבז תקציב מיותר במציאת קהל רלוונטי נוסף לפרסום. פייסבוק משתמשת במידע שאנו מחזיקים (גולשים שעשו לייק בעמוד, גולשים שנכנסו לאתר, רשימות תפוצה למיניהן) ומגדילה את קהל היעד המקורי תוך שמירה על הפרמטרים שלהם.

קהל מעורבות

פייסבוק מאפשרת לנו לבנות קהלים שביצעו עמנו אינטראקציות שונות בעמוד העסקי ובערוץ האינסטגרם.
למשל – כל הגולשים ששלחו הודעה לעמוד העסקי בשנה האחרונה, כל הגולשים שצפו לפחות ב-50% מן הסרטונים שהעלינו, כל הגולשים שאהבו פוסטים שלנו באינסטגרם ועוד 🙂

שיווק חוזר למבקרי האתר (Remarketing)

נניח כי 100 גולשים נכנסו לאתר הבית של העסק. אנו יכולים לבקש מפייסבוק לבצע שיווק חוזר עם המסר הפרסומי שנבחר רק ל-100 הגולשים הללו שביקרו באתר. אפשר להחיל בקשה זו על כל עמוד בתוך האתר באמצעות פיקסל מדידה וניטור של פייסבוק. התוצאה – מודעות הפרסום שלנו "ירדפו" אחר הלקוח הפוטנציאלי במהלך הגלישה שלו בפייסבוק עד שהוא ישוב לאתר ויסיים את תהליך ההרשמה/הרכישה. אופציה זו מאפשרת ליצור קמפיינים ממוקדים לשלב בו הלקוח נמצא במשפך השיווקי, ולעודד את השלמת היעדים השיווקיים שקבענו לעסק.

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

קידום אתרים סמנטי
בלוג קידום אתרים מקצועי

שימוש במילות מפתח ו-LSI

על ידי שילוב מילות מפתח LSI באופן טבעי בתוכן האתר, ניתן לשפר אופטימיזציית מילות מפתח, לספק חוויית משתמש עשירה ורלוונטית יותר וכך- להגביר את סיכויי הדירוג הגבוה במנועי החיפוש.
הטכניקה של LSI מאפשרת להרחיב את הנושא המרכזי באמצעות מילים וביטויים נוספים וקשורים, מבלי להידרש לשימוש חוזר במילים זהות וכך להמנע מדחיסת מילות מפתח.מעולה לאיזון בין קידום האתר לבין טקסט רהוט וטבעי.

קרא עוד »
ייעוץ תקשורת וניהול משברים
בלוג קידום אתרים מקצועי

ייעוץ תקשורת וניהול משברים

לא הייתם חושבים לקבל עובד.ת לעבודה, בלי לקבל קורות חיים ויש להניח שאתם גם נוהגים לעשות תחקיר מקדים ברשתות החברתיות וברחבי הרשת. הגיוני.

קרא עוד »
כתיבת תוכן AI והשפעתו על SEO וגוגל
בלוג קידום אתרים מקצועי

כתיבת תוכן באמצעות AI: לשמור על איכות ולהימנע מענישת גוגל

במאמר זה, אנו נתאר כיצד ניתן לשמור על איכות גבוהה ולהימנע מהענישה של גוגל כאשר משתמשים בטכנולוגיות AI לכתיבת תוכן. נכיר גם את האופן שבו גוגל מתייחס לתוכן שנוצר על ידי AI מבחינת SEO, ונראה כיצד מדגישים בגוגל את חשיבותו העולה של מודל E-E-A-T על ידי פירוט השאלות אותן כל יוצר תוכן לשאול את עצמו בעת פרסום תכנים חדשים באתר.

קרא עוד »