התאמת אתרים לניידים

בניית אתר מובייל חדש או התאמה למובייל של אתר קיים

תאימות בכל מצב

אם יש לכם כבר אתר, ואתם לא חיים על הירח – אתם בטח יודעים שיותר מ50% מהגלישה באינטרנט נעשית ממכשירים ניידים. לכן חשוב מאוד שהאתר שלכם יהיה מותאם לגלישה מאייפון או מכשירי אנדרואיד שונים.

לאחרונה גוגל הוסיף תו תקן חדש לאתרים מותאמים לגלישה בניידים – MOBILE FRIENDLY. החשיבות של קבלת תו כזה מגוגל היא מכרעת, מאחר ובאופן טבעי גוגל יבחר לתעדף הצגה של אתרים מותאמים למובייל בתוצאות מנוע החיפוש שהוא בוחר להציג ראשונות.

בין אם יש לכם כבר אתר ואתם מעונינים להתאים אותו למובייל ובין אם אתם בשלב בו אתם מתכננים לבנות אתר חדש שיהיה רספונסיבי (מותאם לגדלי מסכים שונים) – אפליד היא הכתובת עבורכם.

ישנם מספר פרמטרים חשובים בבניית אתר סלולארי טוב :

ריכוז המידע
במסך המחשב יש מקום להציג הרבה מידע, בעוד שבמסך הנייד הקטן יש לסנן חלק מהתוכן ולבחור את המידע החשוב ביותר שאתה מעונין להעביר לגולש, ובו זמנית, שהגולש מעונין למצוא.

קונטרסט צבעים
הגלישה בניידים נעשית לרוב בתנאי תאורה משתנים וחשוב שהגולש שמגיע לאתרך יוכל לקרוא את התוכן באופן הכי נגיש – טקסט בולט על גבי הקטע. בחירה נכונה בצבעוניות יכולה להיות מכרעת על חווית המשתמש של הגולש.

קישורים ברורים
אחד הפרמטרים החשובים הוא גודל האייקונים והקישורים באתר, וזאת על מנת לדאוג שכל הגולשים יצליחו ללחוץ באצבעם (לא בעזרת עכבר) על הקישור או האייקון ולעבור לשלב הבא באתר.

פרמטרים אלו חשובים ביותר על מנת לשמור על תוצאות הקידום האורגני של האתר שלכם במנועי החיפוש. אל תשקיעו במקום אחד אבל תזניחו אחר. מגיע לגולשים שלכם את הטוב ביותר!

אפליד מציעה לכם מענה מהיר, פשוט ובעלויות נמוכות לבעיה שלכם. צרו קשר לקבלת הצעת מחיר להתאמת האתר שלכם לגלישה ממכשירים סלולריים ניידים.

שלחו לנו מייל

צרו קשר והתחילו בקידום עכשיו!

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה

התקשרו: 03-6121039