הגדלת מכירות באמצעות קידום אתרים

במאמר זה נסקור את נושא הגדלת מכירות העסק בשילוב קידום אתרים. ישנן מספר שיטות להגדיל את מכירות העסק, ואף כמה שיטות לקידום אתרים. להלן מידע רלוונטי שיביא אותך להחלטה הנכונה!

הגדלת מכירות – שיטות ואמצעים 🦊

על מנת ליצור גידול במכירות פריטים או שירותים, יש להכיר כמה היבטים המשפיעים על תוצאות עסקיות במובן זה. להלן כמה עיקריות:

  • גיוס לקוחות חדשים – על ידי קמפיין ממומן בגוגל ניתן להגיע במהירות ללקוחות חדשים כאשר אלו עוסקים בחיפוש אחר שירותים או מוצרים שיש לבעל העסק להציע. ניתן להתחיל עם פניה רגילה או במבצע ללקוחות חדשים.
  • מכירת יותר מוצרים קיימים ללקוחות קיימים – שימוש בדיוור (ניוזלטר) ללקוחות קיימים והצעת שירותים אשר מוכרים לקהל היעד יעזור להגדלת המכירות למי שכבר מכיר את המוצרים, והשתמש בהם בעבר. הצעות מסוג אלו יהיה לרוב בסגנון: "מבצע ללקוחות מתמידים" או – "אריזת חסכון למשתמשים בתדירות גבוהה".
  • מכירת שירותים (או מוצרים) חדשים ללקוחות קיימים – לעיתים רבות הגדלת מכירות יכולה לבוא בדמות החדרת מוצרים משלימים למוצרים שנמכרים כבר ללקוחות קיימים – צעד זה עשוי להוכיח עצמו כנבון בשני היבטים: הראשון: פשוט הגדלת מכירות, השני – מניעת זליגת לקוחות למתחרים שכבר מוכרים את השירות או המוצר המשלים.

קידום אתרים – אמצעי לשם הגדלת מכירות העסק

מלאכת קידום אתרי אינטרנט נועדה להביא את מירב הגולשים הרלוונטיים ביותר לתחום העיסוק של האתר. הימצאות האתר בעמוד תוצאות החיפוש בעבור ביטויים מתאימים תבטיח (לאורך זמן) פניות או מכירות ושלל מדדי הצלחה אחרים. קידום אתרים הינו אמצעי להגדלת מכירות ואינו מטרה בפני עצמה בדר"כ.

שילוב של הגדלת מכירות וקידום אתרים (ממומן או אורגני) הינו בלתי נמנע כאשר זה מבוצע כהלכה.

מחקר מילים – שלב ראשון בקידום נכון

היות ואי אפשר לקדם את האתר עבור כל ביטוי במילון, חשוב מאוד לבחור בקפידה את הביטויים עם הפוטנציאל הגבוה ביותר לייצר לנו לקוחות ולעזור במטרה שלנו להגיע להגדלת מכירות משמעותית. את הפוטנציאל ניתן לאתר ע"י שימוש בכלים שונים, אשר מציגים מידע היסטורי עדכני בנוגע לנפחי חיפוש מקומיים לכל ביטוי. למשל: נאמר שאנו מעוניינים לקדם אתר אינטרנט של עסק בתחום מכשירי כושר. ראשית, נבחן מספר מילים רלוונטיות: מכשירי כושר, מולטי טריינר, משקולות ברזל. כעת ניגש לכלי מילות המפתח של גוגל ונראה כמה חיפושים יש בממוצע בכל חודש לכל אחד מהביטויים הללו. לאחר שנמצא את הנתונים הללו נוכל לקבל החלטה (בהתאם לתקציב) אילו ביטויים נרצה לקדם!

תמונה להמחשה:

מחקר מילים לקידום אתרים אורגני SEO

 

 

 

 

אז איך מתחילים לקדם את האתר שלך ולהגדיל מכירות?

האמת – יותר פשוט ממה שחשבת! כל מה שנשאר הוא ליצור קשר איתנו ולקבוע פגישה ללא התחייבות. נשמח להסביר במה כרוך פרויקט שכזה, איך אפשר להרוויח ולמה בדיוק לצפות!

 

צרו איתנו קשר להגדלת המכירות בעסק שלכם 03-6121039

צרו קשר והתחילו בקידום עכשיו!

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה

התקשרו: 03-6121039