הדרכות

אסטרטגיה, תוכן, קידום ממומן בפייסבוק וגוגל

קורסי שיווק דיגיטלי

אף אחד לא מכיר את המוצר או השירות שלכם טוב כמוכם. אתם דוברים את השפה של המותג ומכירים לעומק את קהל היעד הרלוונטי. לכן, כדאי לכם מאוד להרחיב את ההיכרות שלכם עם הנכסים הדיגיטליים שלכם, ולשייף את הידע המקצועי שלכם באמצעות למידה של זירות הפרסום השונות.

הידע המקצועי שתרכשו יאפשר לכם להבין ואף למדוד את הפעולות אותן מבצעת חברת הפרסום שבחרתם לקידום המותג שלכם, וכן במידה ותרצו תוכלו גם לבחור לקדם את הנכסים הדיגיטליים שלכם בעצמכם.

אנו מציעים קורסי שיווק דיגיטלי למנהלים, הדרכות אישיות, או קבוצתיות בתחומים הבאים:

  • בניית אסטרטגיית תוכן ברשתות חברתיות (פייסבוק / אינסטגרם)
  • ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק/אינסטגרם
  • ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל
  • הגדרת גוגל אנליטיקס ויצירת דאשבורד מותאם

ההדרכות שלנו יספקו לכם את כל הכלים הדרושים לביצוע תהליכי תכנון ופרסום בזירות הפופולריות ביותר, כך שתדעו בדיוק מה אומרים כל המספרים והנתונים בחשבונות הפרסום, ותוכלו לנהל זאת בעצמכם, מבלי לשלם כספים נוספים לחברות חיצוניות.

בנוסף, זכרו כי אתם לא לבד במערכה! צוות ההדרכה שלנו ילווה אתכם בתקופת ההדרכה באופן שוטף וידאג לתת פידבקים והכוונות באשר למתרחש.

פירוט השיעורים בהדרכות השונות (פייסבוק – אינסטגרם, או גוגל) יתקבל לאחר שיחת היכרות בה נבין מכם את הצרכים הייחודיים שלכם!

שלחו לנו מייל

סילבוס לדוגמא

ההדרכה תעסוק בבניית אסטרטגיית התוכן, מחקר קהלי יעד, בניית תקציב ויעדים שיווקיים, בניית קמפיינים, ביצוע אופטימיזציה ועוד.

משך כל שיעור – שעתיים.

תכנון אסטרטגי לעסק

שיעור ראשון
  • תכנון ראשוני (יתרונות המוצר / שירות, על איזה צורך הוא עונה? מי קהל היעד הרלווטי?)
  • תכנון תוכן (מה אנחנו רוצים להגיד? למי אנחנו אומרים זאת? באילו כלים פרסומיים נשתמש?)
  • תפעול העמוד (כלי טיוטות, כלי מדידה)

הכרה עם מערכת הפרסום של פייסבוק

שיעור שני
  • היכרות עם מערכת המודעות של פייסבוק וסוגי הקמפיינים השונים
  • מחקר קהלי יעד
  • בניית תקציב ויעדים
  • בניית קהלים מותאמים אישית (מספרי טלפון / כתובות מייל)
  • הקמת פיקסל פייסבוק למדידה וצביעת קהל
  • פרסום ממומן באינסטגרם

כלים מתקדמים במערכת הפרסום של פייסבוק

שיעור שלישי
  • כיצד פועל ביד הצעת המחיר של פייסבוק
  • רימרקטינג רגיל / רימרקטינג דינמי (שיווק מחדש לקהל היעד שנחשף למודעה)
  • ביצוע A/B טסטינג בקמפיינים
  • חוקים אוטומטיים בקמפיינים

מדידה/אופטימיזציה

שיעור רביעי
  • כיצד להוציא את המיטב ממערכת הדוחות של פייסבוק
  • בניית מדידה בכלי של פייסבוק אנליטיקס
  • אופטימיזציה לביצועי הקמפיינים

צרו קשר והתחילו בקידום עכשיו!

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה

התקשרו: 03-6121039