טיפים לבניית אתר

הטיפים שלנו לבניית אתר ידידותי לגולש

1. תכנון נכון של מבנה האתר ומיקוד לקהל יעד

נסו להגדיר לעצמכם מראש את מטרות האתר,מדוע אתם בונים אתר חדש?  מה היעדים שאליהם אתם מכוונים, למי מיועד האתר וכיצד תביאו גולש המתעניין בשירות ליצור אתכם קשר ראשוני. כל אלה חשובים מאוד עוד בתחילת התהליך. לפני שפניתם לחברת בניית אתרים,לפני שסגרתם עם מעצב.תכנון נכון של האתר יחסוך לכם עלויות מיותרות בהמשך.

2. בחרו בקפידה את אנשי המקצוע שיובילו אתכם  בבנייה וקידום האתר

קיימות חברות רבות שיבנו עבורכם את האתר שלכם.נסו לקבל הצעות מחיר מכה בעלי מקצוע ולהיעזר באיש מקצוע או לפחות אדם שמבין קצת בתחום בניית אתרים. בנוסף,כדאי לשלב בתהליך בניית האתר מקדם אתרים מקצועי שיתן את ההנחיות המתאימות להתאמת האתר לקידום . ישנם לא מעט אתרים שפשוט "זרוקים" בעמוד 5 בגוגל רק בגלל שלא הותאמו במבנם לקידום בגוגל. המלצתנו: בדקו טוב את השוק ביסודיות לפני שמחליטים איזו חברת טכנולוגיה מתאימה לצרכים שלכם.

בניית אתר אינטרנט

3. השאירו את השליטה בידיים שלכם

אם אתם משלמים לחברת בנייה שתבנה לכם אתר, תדאגו שיש לכם את האפשרות לעצמאות מלאה בהעלאת תכנים חדשים לאתר. אתם לא רוצים להסתבך עם חברת בנייה שלא תאפשר לכם ביצוע שינויים בתוכן ותגבה מכם כסף עבור כל שעת עבודה. תחסכו את זה מעצמכם.. הימנעו מבניית אתר המבוסס על קוד סגור! במקרה ותרצו לאחסן את האתר במקום אחר או להחליף מערכת ניהול, סביר להניח שתתקלו בבעיות התנתקות מחברת הבנייה.

4. השקיעו בתוכן איכותי 

תוכן מעניין ומושקע הכרחי על מנת לשכנע את הגולשים שהאתר אליו נכנסו אמין ומאחוריו עומדת חברת בניית אתרים מקצועית.איכות התוכן משפיעה על החלטת הגולש אם לפנות אל העסק או לחפש אתר אחר.איכות תוכן הוא גם המרכיב החשוב ביותר בפעילות קידום האתר ומשפיע על מדדים חשובים כמו אחוז נטישה. בסופו של דבר, זמן השהייה של הגולש ישמש כמדד לרלוונטיות האתר לחיפוש הגולש ובסופו של דבר ישפיע על דירוג האתר בגוגל.

5. תשוויצו קצת, מה יש? 

הציגו את לקוחותיכם, פרויקטים שביצעתם, המלצות  והציעו כמה שיותר דרכי התקשרות כמו טלפון נייח, טלפון נייד, ודוא"ל.כל אלו יעניקו  לגולשים תחושה שמאחורי האתר יש צוות מקצועי שיבצע עבורם בפועל את השירותים שהוא מציע בצורה הטובה ביותר.

6. רוצים שגם יכנסו לאתר שלכם? 

השקיעו בקידום וחשיפת האתר ברשת. אם לא תופיעו במנועי החיפוש – כאילו לא עשיתם דבר. המתחרים שלכם מודעים לכך ופועלים לטובת קידום האתר במנועי החיפוש.ככל שתקדימו להתחיל בתהליך הקידום והפרסום ברשת כך תזכו לראות גדילה משמעותית בכניסות גולשים לאתר מדי חודש, כניסות שיתורגמו לפניות והגדלת מחזור העסק.

חשוב להשקיע בבנית אתר מקצועי, על מנת להפיק ממנו את המירב, ולא סתם לזרוק זמן וכסף. אפליד מציעה ללקוחותיה ליווי ויעוץ בבניית אתר חדש, על מנת שתוכלו למקסם את הרווחים שלכם מהאתר ולהתחיל לראות תוצאות כבר מהרגע הראשון.

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

חיפוש-מוצרים-בGPT-AI-CHAT
בלוג קידום אתרים מקצועי

מהפכת המכירות מגיעה ל-ChatGPT: איך לקדם ולמכור בעידן ה-AI

עולם המסחר האלקטרוני והשיווק הדיגיטלי נמצא בתנועה מתמדת, אך נדמה שלאחרונה אנו עומדים בפני שינוי משמעותי במיוחד. הבינה המלאכותית (AI), ובפרט מודלי שפה גדולים כמו ChatGPT של OpenAI, חדלה להיות כלי ניסיוני בלבד והופכת לשחקן מרכזי המשנה את כללי המשחק. אם עד היום הכרנו את ChatGPT בעיקר כעוזר וירטואלי המסוגל לנהל שיחה, לכתוב טקסטים ואף ליצור קוד, כעת מתברר שהוא מתפתח לכיוונים חדשים ומרתקים– כולל עולם המכירות וקידום המוצרים.

קרא עוד »
טרנספורמציה טכנולוגית בלוגיסטיקה
בלוג קידום אתרים מקצועי

המהפכה השקטה: כיצד טכנולוגיה ובינה מלאכותית (AI) משנות את פני הלוגיסטיקה והשילוח הבינלאומי

בעולם שבו השינוי הוא הקבוע היחיד, היכולת להסתגל, לחדש ולהוביל היא המפתח להצלחה ארוכת טווח. קבוצת פרידנזון, הניצבת בחזית תעשיית הלוגיסטיקה והשילוח בישראל, מבינה היטב את האתגרים וההזדמנויות שמציב העידן הדיגיטלי. המחויבות שלנו לחדשנות אינה סיסמה ריקה מתוכן, אלא חלק בלתי נפרד מה-DNA הארגוני שלנו, והיא באה לידי ביטוי בהשקעה מתמדת בטכנולוגיות מתקדמות ובפיתוח פתרונות יצירתיים, כל זאת במטרה אחת מרכזית: לספק ללקוחותינו את השירות היעיל, האמין והמתקדם ביותר" אומר שלומי שם טוב, סמנכ"ל שיווק בפרידנזון.

קרא עוד »
מגמות משפיעות על חיפוש ומיתוג דיגיטלי של מסעדות
בלוג קידום אתרים מקצועי

הבעייתיות במחקר מילות מפתח מסורתי – כיצד לאתר ולסווג כוונת משתמש במחקר מילות מפתח?

בעולם שבו האלגוריתמים של גוגל מבוססים יותר ויותר על הבנת כוונת המשתמש (Search Intent), עסקים ומנהלי אתרים צריכים לאמץ שיטות מחקר חדשות המתמקדות לא רק בנפח חיפוש או ברמת התחרות של מילות מפתח, אלא גם בהקשר ובמטרת החיפוש של המשתמשים. התאמת האסטרטגיה לכוונת החיפוש יכולה לשפר באופן משמעותי את הביצועים האורגניים (SEO) והפרסומיים (PPC).

קרא עוד »
תפריט-מסעדה-בגוגל-מיי-ביזנס-GBP-Menu-in-Restaurants
בלוג קידום אתרים מקצועי

קידום אורגני למסעדות – תפריטים, סרטונים, מפות, Youtube Shorts, פרופיל גוגל לעסקים GBP ועוד ועוד

במאמר זה נסקור את המגמות המרכזיות של גוגל בתחום המסעדנות לשנת 2025. חיפושים מקומיים כמו "אוכל לידי פתוח עכשיו" בעלייה חדה, ומשלוחים באמצעות רחפנים מקצרים את זמני ההמתנה (לא בארץ כמובן!). בנוסף, פורמט YouTube Shorts צובר פופולריות ומשמש ככלי שיווקי מרכזי לשיפור הנראות והמעורבות הדיגיטלית.

קרא עוד »