מחקר מילים – הצעד הראשון בקידום אתר בגוגל

היום כבר כולם יודעים – אם אתה לא מופיע בעמוד הראשון בגוגל, אתה לא קיים. כשהשימוש באינטרנט רק הולך וגובר, ובמקום לשאול אנשים אם הם מכירים מסעדה טובה באיזור תל אביב אתה פשוט מחפש בגוגל, מה הפלא שיותר ויותר אנשים חולמים על להגיע לראש רשימת תוצאות החיפוש של גוגל?

אז איך עושים את זה? כדי להגיע לראש מצעד התוצאות אתה צריך להתמחות שנים רבות בקידום אתרים. עם זאת, ישנם מספר כלים פשוטים שיוכלו לעזור לך בדרך למטרה, גם אם אתה רק "מקדם מתחיל"…
הכלי הראשון והבסיסי ביותר בעולם קידום אתרים בתוצאות החיפוש בגוגל הוא כלי מילות המפתח.

להיכרות עם כלי מילות המפתח (keyword planner) של גוגל לחצו כאן.

מחקר מילות מפתח

המדריך לבניית מחקר מילים

  1. מה המילה שלך?
    נסו למצוא את המילים הרלוונטיות ביותר עבור העסק שלכם. המילים הטובות ביותר יהיו כאלו שיביאו את הגולשים להתעניין בשירות אותו אתם מציעים… להשלמת המשימה בהצלחה, תוכלו להשתמש בשירותים אינטרנטיים המיועדים במיוחד למטרה זאת. אלו כוללים תוכנות, אליהן תוכלו להזין את התחום שלכם ובהתאם לכך יוצעו לכם מילות המפתח הרלוונטיות.
  1. איזו רשימה ענקית!
    לאחר שקיבלתם את רשימת המילים של מילות המפתח הפוטנציאליות עבורכם, עליכם לבצע סינון ולהשאיר אך ורק את המילים שיקדמו את אתרכם. קיימת אופציה גם להשתמש באפשרויות הסינון שגוגל מציעים: לציין מילה אחת לדוגמה שתרצו שתופיע בכל הביטויים.
  1. מה זה כל המספרים האלה?
    רשימת המילים שקיבלתם מציינת בנוסף לביטויים אפשריים גם עמודת נפח חיפוש (מקומי/ גלובלי), ונפח תחרות. שני פרמטרים אלו הם קריטיים עבור קידום אתרכם. מילים בעלות נפח קטן מאוד של חיפוש לא יניבו תוצאות מספקות לפעולת הקידום מחד, ומאידך- מילים בעלות תחרות גבוהה יהיו מאוד קשות לקידום ללא עזרתו של מקדם אתרים מקצועי. לכן, מומלץ למצוא את הביטויים בעלי נפח חיפוש בינוני עד גבוה, ובעלי תחרות כמה שיותר נמוכה.
  1. מה עכשיו…?
    לאחר שצימצמתם את הרשימה, ובחרתם בין 5-10 מילים, זה הזמן לבנות את האסטרטגיה לקידום אתרכם על פי המבנה של האתר שברשותכם. לכל עמוד אותו אתם מייעדים לקידום תוצמד אחת ממילות המפתח שמצאתם. על העמוד המקודם להכיל את מילת המפתח ביחס של בין 2%-4% מהתוכן (עמוד המכיל 100 מילים לדוגמה, יכיל את מילת המפתח בין פעמיים לארבע פעמים). רצוי לשלב גם את מילת המפתח בכותרת של הדף, וכן בתיאור הדף.

לייעוץ, הכוונה, או כל עזרה בבניית מחקר מילים מקיף וכולל עבור האתר שלכם, אנחנו בחברת אפליד נשמח לעזור! התקשרו אלינו ל: 03-6121039ועשו את הצעד הראשון למענכם ולמען אתר האינטרנט שלכם.

[TheChamp-FB-Comments]

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

חיפוש-מוצרים-בGPT-AI-CHAT
בלוג קידום אתרים מקצועי

מהפכת המכירות מגיעה ל-ChatGPT: איך לקדם ולמכור בעידן ה-AI

עולם המסחר האלקטרוני והשיווק הדיגיטלי נמצא בתנועה מתמדת, אך נדמה שלאחרונה אנו עומדים בפני שינוי משמעותי במיוחד. הבינה המלאכותית (AI), ובפרט מודלי שפה גדולים כמו ChatGPT של OpenAI, חדלה להיות כלי ניסיוני בלבד והופכת לשחקן מרכזי המשנה את כללי המשחק. אם עד היום הכרנו את ChatGPT בעיקר כעוזר וירטואלי המסוגל לנהל שיחה, לכתוב טקסטים ואף ליצור קוד, כעת מתברר שהוא מתפתח לכיוונים חדשים ומרתקים– כולל עולם המכירות וקידום המוצרים.

קרא עוד »
טרנספורמציה טכנולוגית בלוגיסטיקה
בלוג קידום אתרים מקצועי

המהפכה השקטה: כיצד טכנולוגיה ובינה מלאכותית (AI) משנות את פני הלוגיסטיקה והשילוח הבינלאומי

בעולם שבו השינוי הוא הקבוע היחיד, היכולת להסתגל, לחדש ולהוביל היא המפתח להצלחה ארוכת טווח. קבוצת פרידנזון, הניצבת בחזית תעשיית הלוגיסטיקה והשילוח בישראל, מבינה היטב את האתגרים וההזדמנויות שמציב העידן הדיגיטלי. המחויבות שלנו לחדשנות אינה סיסמה ריקה מתוכן, אלא חלק בלתי נפרד מה-DNA הארגוני שלנו, והיא באה לידי ביטוי בהשקעה מתמדת בטכנולוגיות מתקדמות ובפיתוח פתרונות יצירתיים, כל זאת במטרה אחת מרכזית: לספק ללקוחותינו את השירות היעיל, האמין והמתקדם ביותר" אומר שלומי שם טוב, סמנכ"ל שיווק בפרידנזון.

קרא עוד »
מגמות משפיעות על חיפוש ומיתוג דיגיטלי של מסעדות
בלוג קידום אתרים מקצועי

הבעייתיות במחקר מילות מפתח מסורתי – כיצד לאתר ולסווג כוונת משתמש במחקר מילות מפתח?

בעולם שבו האלגוריתמים של גוגל מבוססים יותר ויותר על הבנת כוונת המשתמש (Search Intent), עסקים ומנהלי אתרים צריכים לאמץ שיטות מחקר חדשות המתמקדות לא רק בנפח חיפוש או ברמת התחרות של מילות מפתח, אלא גם בהקשר ובמטרת החיפוש של המשתמשים. התאמת האסטרטגיה לכוונת החיפוש יכולה לשפר באופן משמעותי את הביצועים האורגניים (SEO) והפרסומיים (PPC).

קרא עוד »
תפריט-מסעדה-בגוגל-מיי-ביזנס-GBP-Menu-in-Restaurants
בלוג קידום אתרים מקצועי

קידום אורגני למסעדות – תפריטים, סרטונים, מפות, Youtube Shorts, פרופיל גוגל לעסקים GBP ועוד ועוד

במאמר זה נסקור את המגמות המרכזיות של גוגל בתחום המסעדנות לשנת 2025. חיפושים מקומיים כמו "אוכל לידי פתוח עכשיו" בעלייה חדה, ומשלוחים באמצעות רחפנים מקצרים את זמני ההמתנה (לא בארץ כמובן!). בנוסף, פורמט YouTube Shorts צובר פופולריות ומשמש ככלי שיווקי מרכזי לשיפור הנראות והמעורבות הדיגיטלית.

קרא עוד »