קידום ושיווק באמצעות ניוזלטר

ניוזלטר לקידום האתר

כאשר אנו מדברים על שיווק ופרסום בית העסק שלנו דרך הפורטל האינטרנטי, אנחנו לא יכולים להתעלם מקיומו של הניוזלטר. לאלו מכם שטרם יצא להם להשתמש בכלי שיווקי זה, או בכלל להתוודע אליו (רחמנא לצלן), הרשו לנו לספר לכם על הדבר החם ביותר בתחום השיווק האינטרנטי.

מה זה ניוזלטר?

כבר מהשם תוכלו לקבל מושג מהו הניוזלטר- או בתרגום מילולי "מכתב חדשות". הניוזלטר מאפשר לכם, בעלי העסק, לעדכן א הלקוחות שלכם אודות פעילויות חדשות בתחומי העסק, מוצרים חמים, או סתם להזכיר להם שאתם פה…

בכדי שאסטרטגיית הניוזלטר תוכיח את עצמה, יש לדאוג למשלוח קבוע (בפרקי זמן שאותם אתם תקבעו) של הדואר לרשימת התפוצה שלכם. שליחת ניוזלטר בצורה ארעית יפספס במקרה הזה את כל המטרה. בכדי להסיר מעליכם את עול המטלה, תמיד תוכלו להיעזר בחברות הפצה לדוגמת sendmsg.

כתיבת ניוזלטר

כתיבת ניוזלטר איכותי

החוק הראשון והחשוב ביותר הוא לזכור שהניוזלטר נועד בשביל הלקוח. על הלקוח להרגיש כי קריאת הניוזלטר מטעם החברה שלכם מכיל בחובו ערך מוסף, ותורם לו ברמה האישית. לכן יש להימנע מהשחלת פרסומות (סמויות או גלויות), ולספק כמה שיותר מידע רלוונטי לקורא. חברת הפצה המתמחה בתכנים רלוונטיים היא activetrail.

טיפ נוסף אודות כתיבת הניוזלטר קשור בפורמט בו יוצג. אנשים הם קהל שאוהב הרגלים, ולכן רצוי לכתוב את הניוזלטר בפורמט קבוע ונגיש. לדוגמה: תוכלו להחליט כי הניוזלטר הספציפי של החברה שלכם יכיל המלצה שבועית, או מאמר שלצידו מספר טיפים, או כל דבר אחר שעולה על רוחכם ותואם לבית העסק שלכם. השימוש בפורמט קבוע אף יקל עליכם את כתיבתו ועריכתו של הניוזלטר.

שליחת הניוזלטר

לשם שליחת הניוזלטר, אתם צריכים בראש ובראשונה רשימת תפוצה. רשימת התפוצה אליה תשלחו את העלון שלכם יכולה להיות קהל הלקוחות שלכם, מכרים וחברים. חשוב להדגיש שבכדי להבדיל את הניוזלטר מ"דואר זבל" אתם מחויבים לכלול כפתור "הסר אותי" שיסיר אוטומטית את הלקוח מרשימת התפוצה.

בכדי לגייס קוראים נוספים, מומלץ להוסיף לאתר הבית של העסק שלכם גם שדה בו גולשים יוכלו להירשם באופן עצמאי לרשימת התפוצה. במידה ואכן החלטתם לכלול טופס הצטרפות זה, השתדלו שהוא יכיל בקשה לשמו וכתובת הדואר של הגולש ותו לא. הרשמות מסובכות וארוכות בדרך כלל גורמות לגולש לא להירשם.

אם אתם לא בטוחים כיצד לעשות זאת טוב בעצמכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו, ונשמח לתרום מנסיונינו הרב, על מנת להביא לכם תוצאות בטוחות במהרה. צרו איתנו קשר ונתחיל לעבוד כבר היום!

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

מגמות משפיעות על חיפוש ומיתוג דיגיטלי של מסעדות
בלוג קידום אתרים מקצועי

הבעייתיות במחקר מילות מפתח מסורתי – כיצד לאתר ולסווג כוונת משתמש במחקר מילות מפתח?

בעולם שבו האלגוריתמים של גוגל מבוססים יותר ויותר על הבנת כוונת המשתמש (Search Intent), עסקים ומנהלי אתרים צריכים לאמץ שיטות מחקר חדשות המתמקדות לא רק בנפח חיפוש או ברמת התחרות של מילות מפתח, אלא גם בהקשר ובמטרת החיפוש של המשתמשים. התאמת האסטרטגיה לכוונת החיפוש יכולה לשפר באופן משמעותי את הביצועים האורגניים (SEO) והפרסומיים (PPC).

קרא עוד »
תפריט-מסעדה-בגוגל-מיי-ביזנס-GBP-Menu-in-Restaurants
בלוג קידום אתרים מקצועי

קידום אורגני למסעדות – תפריטים, סרטונים, מפות, Youtube Shorts, פרופיל גוגל לעסקים GBP ועוד ועוד

במאמר זה נסקור את המגמות המרכזיות של גוגל בתחום המסעדנות לשנת 2025. חיפושים מקומיים כמו "אוכל לידי פתוח עכשיו" בעלייה חדה, ומשלוחים באמצעות רחפנים מקצרים את זמני ההמתנה (לא בארץ כמובן!). בנוסף, פורמט YouTube Shorts צובר פופולריות ומשמש ככלי שיווקי מרכזי לשיפור הנראות והמעורבות הדיגיטלית.

קרא עוד »
AI Agents מתחילים לשמש מתווכים בין גולשים לתוכן
בלוג קידום אתרים מקצועי

SOO – Search Operators Optimization | שיפט בעולם הקידום בעקבות כניסתם של AI Agents ו-AI Operators

עולם הדיגיטל נכנס לעידן חדש: אופטימיזציה לאופרייטורים (SOO). גלו כיצד להתאים את האתר שלכם לאופרייטורים חכמים ולהוביל את העסק שלכם לעתיד דיגיטלי פונקציונלי ונגיש.
מדריך מקיף למיפוי מילות מפתח! גלו איך לשפר את הדירוג האורגני, למנוע קניבליזציה (תחרות פנימית בין עמודים באתר), ולהתאים תוכן לכוונת המשתמש. כולל דוגמאות, כלים וטיפים חיוניים!

קרא עוד »
סרץ-קונסול-לטיפול-בתחרות-פנימית-בין-עמודים-באתר
בלוג קידום אתרים מקצועי

מיפוי מילות מפתח לקידום אתרים- Keyword Mapping: המדריך השלם למיפוי מילות מפתח לאתר שלך

מדריך מקיף למיפוי מילות מפתח! גלו איך לשפר את הדירוג האורגני, למנוע קניבליזציה (תחרות פנימית בין עמודים באתר), ולהתאים תוכן לכוונת המשתמש. כולל דוגמאות, כלים וטיפים חיוניים!

קרא עוד »