סטוריז באינסטוש – על מה כל המהומה?

אינסטגרם השיקה בשבוע שעבר שירות חדש, אך לא מקורי במיוחד: הפיצ'ר הזה נקרא סטוריז, והוא מאפשר לכם לשתף תמונות או סרטונים, עם כל מיני תוספות, כמו אימוג'ים, כיתובים ואייקונים מצחיקים, כשכל "סטורי" יעלם לאחר יממה.

נשמע מוכר? זה לא מקרי. מדובר בהעתקה די בוטה מהסנאפצ'ט (וללא כל ניסיון להסתיר את זה), והרשת סוערת. אפילו השם זהה. ההבדל הוא שאפשרויות עריכת הסטוריז של סנאפצ'ט, כיאה למקור, מוצלחות הרבה יותר בשלב זה, עם שלל אפקטים, סטיקרים, ועוד המון תוספות שלא קיימות באינסטוש.

אז מה הדיבור ברשת?

Instagram vs Snapchat: Stories Instagram be like: Posted by Konbini on Wednesday, August 3, 2016

 מה היתרון בסטוריז של אינסטגרם?

אחת המטרות בהשקת הסטוריז היא לאפשר לחברים שלכם להציף לכם את הפיד, מבלי שירגישו קרציות. אם פעם היינו חושבים פעמיים לפני שהיינו מעלים עוד תמונה, מחשש שיאשימו אותנו בהספמת האינסטגרם, הרי שהסטוריז, תודות להיותם זמניים, מאפשרים להעלות פוסטים בתדירות גבוהה, מינוס תחושת האשמה.

אז איך זה עובד?

אם יש לכם את הגרסה האחרונה של האינסטגרם, הפיצ'ר אמור כבר להיות מעודכן אצלכם, או להופיע בימים הקובים. תבחינו בחלקו העליון של המסך בתמונות של חברים, במסגרת עגולה. אלו הם הסטוריז, נעים מאד. לחצו על התמונה לצפייה בסטורי, והחליקו ימינה או שמאלה כדי לעבור בין החברים.

בפינה השמאלית העליונה של המסך, תראו כפתור +. אם תלחצו עליו, תוכלו להעלות סטורי משלכם. אם גם אתם עוסקים בשיווק באינסטגרם, זהו בהחלט פיצ'ר שתשתמשו בו.

סטוריז באינסטגרם - שיווק באינסטגרם

  1. לוחצים על לחצן ה- (+)
  2. מצלמים תמונה או סרטון
  3. כעת תוכלו לקשקש על התמונה שלכם, להוסיף אימוג'ים או להשתמש בפילטרים השונים
  4. פרסמו את הסטורי שלכם על ידי לחיצה על ה"וי". הסטורי יופיע בחלק העליון, וכן בפרופיל שלכם
  5. תוכלו לשמור את הסטורי שלכם על ידי פתיחתו, לחיצה על שלוש הנקודות (…) בחלק הימני התחתון של המסך, ובחירה בשמירה.
  6. תוכלו לראות מי צפה בסטורי שלכם ולחסום צופים לא רצויים

מה אתם חייבים לדעת על שיווק באמצעות סטוריז?

הדבר שחשוב ביותר לזכור הוא, שהיות והאינסטגרם נמצא בבעלות פייסבוק, תוכלו להיות בטוחים שהפלטפורמה הזו תאפשר לכם חשיפה מטורפת. אם יש לכם חשבון אינסטגרם עסקי עם כמות יפה של עוקבים, הרי שהכלי הזה מאפשר לכם לשווק את עצמכם ואת העסק שלכם בצורה מעניינת ואטרקטיבית הרבה יותר מסתם תמונה או וידיאו.

האופציה הזו נהדרת לעסק שרוצה לפרסם פוסט קונקרטי (למשל מבצע) שצריך להיות רלוונטי ל-24 שעות בלבד.

יתרון נוסף לסטוריז, שלא היה קיים עד עכשיו באינסטגרם, הוא האפשרות לראות מי התעניין בתוכן שפרסמנו, גם אם לא הגיב.

בשורה התחתונה, למרות הפורמט המועתק כמעט לחלוטין, מדובר בשינוי מרענן לאחת מהרשתות החברתיות הגדולות והפעילות ביותר, ועד שלא נראה בפיד האינסטגרם שלנו אנשים עם אוזני כלבלב ולשון מבצבצת, או כאלה שיורקים אש, נרשה לעצמנו להישאר עם הספק שמדובר בתוספת חדשה ומרעננת לשגרה הדיגיטלית שלנו.

כותבת המאמר – לנה צלר- מנהלת תיקי לקוחות בתחום SEO בצוות אפליד

 

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

חיפוש-מוצרים-בGPT-AI-CHAT
בלוג קידום אתרים מקצועי

מהפכת המכירות מגיעה ל-ChatGPT: איך לקדם ולמכור בעידן ה-AI

עולם המסחר האלקטרוני והשיווק הדיגיטלי נמצא בתנועה מתמדת, אך נדמה שלאחרונה אנו עומדים בפני שינוי משמעותי במיוחד. הבינה המלאכותית (AI), ובפרט מודלי שפה גדולים כמו ChatGPT של OpenAI, חדלה להיות כלי ניסיוני בלבד והופכת לשחקן מרכזי המשנה את כללי המשחק. אם עד היום הכרנו את ChatGPT בעיקר כעוזר וירטואלי המסוגל לנהל שיחה, לכתוב טקסטים ואף ליצור קוד, כעת מתברר שהוא מתפתח לכיוונים חדשים ומרתקים– כולל עולם המכירות וקידום המוצרים.

קרא עוד »
טרנספורמציה טכנולוגית בלוגיסטיקה
בלוג קידום אתרים מקצועי

המהפכה השקטה: כיצד טכנולוגיה ובינה מלאכותית (AI) משנות את פני הלוגיסטיקה והשילוח הבינלאומי

בעולם שבו השינוי הוא הקבוע היחיד, היכולת להסתגל, לחדש ולהוביל היא המפתח להצלחה ארוכת טווח. קבוצת פרידנזון, הניצבת בחזית תעשיית הלוגיסטיקה והשילוח בישראל, מבינה היטב את האתגרים וההזדמנויות שמציב העידן הדיגיטלי. המחויבות שלנו לחדשנות אינה סיסמה ריקה מתוכן, אלא חלק בלתי נפרד מה-DNA הארגוני שלנו, והיא באה לידי ביטוי בהשקעה מתמדת בטכנולוגיות מתקדמות ובפיתוח פתרונות יצירתיים, כל זאת במטרה אחת מרכזית: לספק ללקוחותינו את השירות היעיל, האמין והמתקדם ביותר" אומר שלומי שם טוב, סמנכ"ל שיווק בפרידנזון.

קרא עוד »
מגמות משפיעות על חיפוש ומיתוג דיגיטלי של מסעדות
בלוג קידום אתרים מקצועי

הבעייתיות במחקר מילות מפתח מסורתי – כיצד לאתר ולסווג כוונת משתמש במחקר מילות מפתח?

בעולם שבו האלגוריתמים של גוגל מבוססים יותר ויותר על הבנת כוונת המשתמש (Search Intent), עסקים ומנהלי אתרים צריכים לאמץ שיטות מחקר חדשות המתמקדות לא רק בנפח חיפוש או ברמת התחרות של מילות מפתח, אלא גם בהקשר ובמטרת החיפוש של המשתמשים. התאמת האסטרטגיה לכוונת החיפוש יכולה לשפר באופן משמעותי את הביצועים האורגניים (SEO) והפרסומיים (PPC).

קרא עוד »
תפריט-מסעדה-בגוגל-מיי-ביזנס-GBP-Menu-in-Restaurants
בלוג קידום אתרים מקצועי

קידום אורגני למסעדות – תפריטים, סרטונים, מפות, Youtube Shorts, פרופיל גוגל לעסקים GBP ועוד ועוד

במאמר זה נסקור את המגמות המרכזיות של גוגל בתחום המסעדנות לשנת 2025. חיפושים מקומיים כמו "אוכל לידי פתוח עכשיו" בעלייה חדה, ומשלוחים באמצעות רחפנים מקצרים את זמני ההמתנה (לא בארץ כמובן!). בנוסף, פורמט YouTube Shorts צובר פופולריות ומשמש ככלי שיווקי מרכזי לשיפור הנראות והמעורבות הדיגיטלית.

קרא עוד »