עיצוב ובניית אתרים

שירות בניית אתרי אינטרנט ופתרונות טכנולוגיים

תהליך של בניית אתר אינטרנט חדש דורש עבודה רבה. לפני שנמשיך ונתאר את השלבים השונים בדרך נקדים ונאמר כי אתר אינטרנט ברמה איכותית חייב להתבצע על ידי חברה מקצועית לבניית אתרים המתמחה בתחום. עבודה חובבנית מסכנת לא רק את האתר החדש אלא את המותג הכולל ואת הדרך בה הוא משווק ומוצג לקהל הלקוחות הפוטנציאליים.

רוצים לקבל תמורה מלאה להשקעה שלכם? פוחדים להתאכזב? בצדק! הימנעו מחובבנים והשאירו את העבודה לצוות אנשי מקצוע מובילים בתחום.

אנו ב Uplead נספק עבורכם שירותי בניית אתרים מקיפים, בניית תוכנית אישית והתאמת העיצוב והפיתוח ללקוח.  בהמשך התהליך נשמח לסייע בפעולות קידום היקפיות להעצמת האתר, לקדם את דירוגו במנועי החיפוש ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלו.

בניית אתר אינטרנט – איפה מתחילים?

בניית אתריםאנחנו מאמינים בהתאמה בין לקוח לאנשי מקצוע, ולכן נשמח להציע שירות של בניית אתרים אצלנו באפליד או לקשר אותכם לאנשי המקצוע הנכונים עבורכם. כך או כך אנחנו איתכם, משלב התכנון והגדרת היעדים, דרך בחירת התכנים הנכונים ועד עליית האתר לאויר.

 

עיצוב אתריםעיצוב אתרים טוב ששם דגש על חוויית משתמש נעימה ונוחה, הוא משמעותי עבור היכולות של האתר להרים את העסק שלך למעלה, ולגרום לגולשים לבחור דווקא באתר שלך לעומת כמויות האתרים המציפות את הרשת.

 

בניית עמודי נחיתה

לעיתים כל מה שעסק זקוק לו הוא עמוד נחיתה שיביא לידים של לקוחות פוטניאליים. עמוד נחיתה טוב צריך להיות פשוט נקי ומעוצב נכון על מנת לגרום לגולש למלא את הפרטים שלו או ללחוץ על כפתור אחד בתוך 4 שניות מהרגע בו נחשף אל העמוד.

 

בניית אתרי מובייל

כיום כ- 50% מהגולשים באינטרנט, עושים זאת דרך טאבלטים או מכשירים ניידים. אם האתר שלכם אינו מותאם למכשירים ניידים – רוב הסיכויים שהגולשים ייצאו מהאתר מיד ויבחרו באתר אחר. לא חבל לפספס את אותם 50%?

 

כל שלב ושלב מתבצע בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, בדיקה חוזרת ונשנית של כל כפתור וכל דף, עיצוב מוקפד וחשיבה מעמיקה על חווית הגלישה של הגולש תוך התאמת ממשק ידידותי. זכרו, אתרים ידידותיים למשתמש ונוחים לגלישה זוכים לדירוג גבוה יותר במנועי החיפוש.

אנחנו ב Uplead מאמינים כי הלקוח שלנו מכיר את העסק שלו טוב מכולם ומעמידים לרשותו צוות אדיר של אנשי פיתוח, עיצוב, קידום ותמיכה לאתרי אינטרנט חדשים וקיימים. התהליך כולו נעשה בשקיפות מלאה תוך התחשבות בצרכיו המיוחדים של כל אתר ואתר.

צרו קשר והתחילו בקידום עכשיו!

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה

התקשרו: 03-6121039