תגיות – פעולה בסיסית לקידום האתר בגוגל

בפעם הקודמת הסברנו לכם כיצד למצוא את מילות המפתח האופטימליות עבור קידום האתר שלכם, וכעת נתמקד בשילובן באתר עצמו. תהליך זה הינו חלק עיקרי מאופטימיזצית אתר לקידום במנועי חיפוש.

איך בוחרים תגיות מתאימות לקידום כל דף באתר האינטרנט שלך? ע"י שימוש כלי מילות מפתח של גוגל אנו בוחרים את מילות המפתח אותם אנו מעוניינים שהאתר יופיע בהן בתוצאות החיפוש בגוגל.

כל בעל אתר שרוצה לשנות לטובה את מיקומו בדירוג התוצאות האורגניות במנוע החיפוש גוגל ואחרים, חייב להתייחס לתגיות העמודים המרכיבים את האתר. התגיות השונות מגדירות למעשה את תוכן העמוד עצמו, ולכן חשוב לשים לב כי בתוכן אותו מכיל העמוד תואם את מילות המפתח עצמן.

סוגי תגיות html

קיימים סוגים שונים של תגיות שניתן לעשות בהן שימוש עבור האתר, אך אנחנו נתמקד בשלוש החשובות והמשפיעות ביותר על קידום האתר בתוצאות החיפוש של גוגל :

  1. Meta Title– תגית כותרת. תגית זו תופיע בראש הדפדפן, מעל שורת הכתובת. תגית הכותרת הינה החשובה ביותר מבין שלושת התגיות, מאחר והיא הבולטת ביותר בתוצאות החיפוש, והיא בעלת ערך רב לתהליך האופטימיזציה של העמוד.
    כשאנו ניגשים לקבוע תגית כותרת, חשוב לשים לב למקם את מילת המפתח בה אנו מעוניינים להתמקד בתחילת התגית (לדוגמה: עמוד העוסק בקידום אתרים יכיל את תגית הכותרת "קידום אתרים אורגני בגוגל").
  2. Meta description– תגית התיאור. תגית זו לא תופיע באתר עצמו, ויהיה ניתן לראות אותה רק בתוצאות החיפוש של גוגל. תגית התיאור אמורה להכיל תיאור קצר של העמוד הספציפי. תגית תיאור טובה לתהליך הקידום תכיל את מילת המפתח של העמוד כפעם אחת ויותר- תלוי בהיגיון הפנימי של הטקסט התיאורי.
  3. Meta Keywords– תגית מילות המפתח. כל ממשק ניהול של אתר מאפשר למנהל האתר או לבעל האתר להוסיף את תגית מילות המפתח. אנו יודעים כי גוגל כבר לא עושים שימוש בתגית זו, אך חשוב להתייחס אליה מאחר שמנועי חיפוש אחרים עדיין משתמשים בה לצורך דירוג התוצאות. תגית מילות המפתח כשמה כן היא- תכיל את מילות המפתח העיקריות של העמוד הספציפי.

ומה אם אני לא מצליח לבד? 
במידה ולא הצלחתם לערוך את תגיות העמוד בצורה עצמאית, או שאתם זקוקים למעט עזרה, צוות אפליד ישמח לעמוד כאן בשבילכם בכל שאלה. לפרטים: 03-6121039

סרטון קצר על תגיות "Meta Tags"

 

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

מגמות משפיעות על חיפוש ומיתוג דיגיטלי של מסעדות
בלוג קידום אתרים מקצועי

הבעייתיות במחקר מילות מפתח מסורתי – כיצד לאתר ולסווג כוונת משתמש במחקר מילות מפתח?

בעולם שבו האלגוריתמים של גוגל מבוססים יותר ויותר על הבנת כוונת המשתמש (Search Intent), עסקים ומנהלי אתרים צריכים לאמץ שיטות מחקר חדשות המתמקדות לא רק בנפח חיפוש או ברמת התחרות של מילות מפתח, אלא גם בהקשר ובמטרת החיפוש של המשתמשים. התאמת האסטרטגיה לכוונת החיפוש יכולה לשפר באופן משמעותי את הביצועים האורגניים (SEO) והפרסומיים (PPC).

קרא עוד »
תפריט-מסעדה-בגוגל-מיי-ביזנס-GBP-Menu-in-Restaurants
בלוג קידום אתרים מקצועי

קידום אורגני למסעדות – תפריטים, סרטונים, מפות, Youtube Shorts, פרופיל גוגל לעסקים GBP ועוד ועוד

במאמר זה נסקור את המגמות המרכזיות של גוגל בתחום המסעדנות לשנת 2025. חיפושים מקומיים כמו "אוכל לידי פתוח עכשיו" בעלייה חדה, ומשלוחים באמצעות רחפנים מקצרים את זמני ההמתנה (לא בארץ כמובן!). בנוסף, פורמט YouTube Shorts צובר פופולריות ומשמש ככלי שיווקי מרכזי לשיפור הנראות והמעורבות הדיגיטלית.

קרא עוד »
AI Agents מתחילים לשמש מתווכים בין גולשים לתוכן
בלוג קידום אתרים מקצועי

SOO – Search Operators Optimization | שיפט בעולם הקידום בעקבות כניסתם של AI Agents ו-AI Operators

עולם הדיגיטל נכנס לעידן חדש: אופטימיזציה לאופרייטורים (SOO). גלו כיצד להתאים את האתר שלכם לאופרייטורים חכמים ולהוביל את העסק שלכם לעתיד דיגיטלי פונקציונלי ונגיש.
מדריך מקיף למיפוי מילות מפתח! גלו איך לשפר את הדירוג האורגני, למנוע קניבליזציה (תחרות פנימית בין עמודים באתר), ולהתאים תוכן לכוונת המשתמש. כולל דוגמאות, כלים וטיפים חיוניים!

קרא עוד »
סרץ-קונסול-לטיפול-בתחרות-פנימית-בין-עמודים-באתר
בלוג קידום אתרים מקצועי

מיפוי מילות מפתח לקידום אתרים- Keyword Mapping: המדריך השלם למיפוי מילות מפתח לאתר שלך

מדריך מקיף למיפוי מילות מפתח! גלו איך לשפר את הדירוג האורגני, למנוע קניבליזציה (תחרות פנימית בין עמודים באתר), ולהתאים תוכן לכוונת המשתמש. כולל דוגמאות, כלים וטיפים חיוניים!

קרא עוד »