אפשרויות הטרגוט המובילות ברשתות חברתיות

אנחנו יודעים למצוא מחט בערימה של שחת!

חברות, ארגונים, עמותות, מפעלים יצרניים ולמעשה כל עסק המעוניין להגדיל את מערך המכירות ומאגר הלקוחות החוזרים בארץ ובחו"ל, יוכלו ליהנות מן הכלים השיווקיים המתקדמים ביותר שפייסבוק ואינסטגרם מציעות.

 

בהתחשב בכמות הגולשים האדירה שפוקדת את פייסבוק ואינסטגרם במהלך החודש (כ-6 מיליון גולשים), והודות לזמן שהייה ארוך במיוחד בזירות אלו – אנחנו יכולים להגיע עם המסר השיווקי שלנו בקלות, ביעילות, ובעלות נמוכה יותר מפלטפורמות פרסום אחרות. אנו מציעים שירותי שיווק מתקדמים בפייסבוק ואינסטגרם, המותאמים אישית לצרכים של העסק שלכם, כך שתוכלו ליצור מודעות, חשיפה, וכפועל נלווה –  להגדיל הכנסות באפיקי המכירה השונים.

 

אנו מתמחים בבניית אסטרטגיית תוכן, ניהול קמפיינים בחנויות אונליין, התקנת אפליקציות, יצירת לידים ויצירת מיתוג דיגיטלי זכיר ומנצח.

אנו מאתרים את הגולשים הרלוונטיים ביותר לעסק, ובונים בצוותא משפך שיווקי מסודר, שתפקידו להניב לנו את החזר ההשקעה המשתלם ביותר.
בנוסף, פייסבוק ואינסטגרם מאפשרות לנו לנוע בזירת תקשורת דו כיוונית ולשפר את שירות הלקוחות, תוך ביסוס קהילת שגרירים שתדבר את המותג שלנו הלאה.

איך אנו מפלחים את הקהל הנכון ביותר לעסק שלך?

כללי

  • גיל
  • מגדר
  • אזור גיאוגרפי
  • שפה

דמוגרפיה

  • מצב משפחתי  – נשואים, מאורסים, גרושים ועוד
  • הורים לילדים – בגיל בר מצווה, תינוקות ועוד
  • לימודים – מסיימי תואר ראשון, שלמדו באוניברסיטה מסוימת, גולשים שלמדו תחום מסוים ועוד
  • עבודה – עובדי מדינה/צבא, מהנדסים, עורכי דין, אנשי חינוך ועוד
  • אירועי חיים – גולשים שחוגגים אירוסין, גולשים שעובדים רחוק מהבית, גולשים שהתחילו עבודה חדשה ועוד

התנהגויות

  • שימוש במכשיר נייד – גולשים מאייפון, גולשים מאנדרואיד ועוד
  • פעילות דיגיטלית – גולשים ששילמו על משחקים דרך פייסבוק, מנהלי עמוד עסקי, גולשים שיש להם כתובת אימייל באחת החברות הגדולות (ג'ימייל, יאהו וכו'), בעלי עסקים קטנים/בינוניים, גולשים שמאמצים טכנולוגיות מוקדמות ועוד
  • התנהגות רכישה – גולשים שלחצו על כפתור SHOP NOW בשבוע האחרון
  • תיירות – גולשים שנוסעים הרבה לחו"ל, גולשים שהשתמשו באפליקציית תיירות בשבוע האחרון, או חזרו מחופשה בשבוע האחרון ועוד

תחומי עניין

  • תעשייה ומסחר – גולשים שמתעניינים בפרסום, בחקלאות, בארכיטקטורה, בעסקים ועוד
  • ספורט/תזונה – גולשים שמתעניינים בסוגי ספורט שונים, אורח חיים ספורטיבי, תזונה ועוד
  • טכנולוגיה – גולשים שמתעניינים במחשבים, גאדג'טים ועוד
  • תזונה – גולשים שמתעניינים בבישול, אפייה, מאכלים, מסעדות, אלכוהול ועוד
  • קניות – גולשים שמתעניינים בתחומי היופי, ביגוד, ריהוט, צעצועים ועוד

*תחומי העניין כוללים עשרות אלפי אפשרויות שונות, באלפי תחומים!

בנוסף לפרמטרים הבסיסיים לפילוח, אנו יכולים לבנות קהלים מותאמים אישית על בסיס פעולות שביצעו הגולשים השונים בעמוד העסקי בפייסבוק ובאינסטגרם, או באתר הבית של העסק.

קהל מותאם אישית

שימוש במאגרי טלפונים ומיילים של העסק לפרסום ממוקד לגולשים המופיעים במאגרים אלו.

קהל דומה (lookalike)

בעזרת מערכת המידע שפייסבוק אוספת על הרגלי הגלישה ותחומי העניין של הגולשים, אנו יכולים למצוא קהל דומה לקהל היעד הרלוונטי לעסק, ולהגדיל את מאגר הלקוחות מבלי לבזבז תקציב מיותר במציאת קהל רלוונטי נוסף לפרסום. פייסבוק משתמשת במידע שאנו מחזיקים (גולשים שעשו לייק בעמוד, גולשים שנכנסו לאתר, רשימות תפוצה למיניהן) ומגדילה את קהל היעד המקורי תוך שמירה על הפרמטרים שלהם.

קהל מעורבות

פייסבוק מאפשרת לנו לבנות קהלים שביצעו עמנו אינטראקציות שונות בעמוד העסקי ובערוץ האינסטגרם.
למשל – כל הגולשים ששלחו הודעה לעמוד העסקי בשנה האחרונה, כל הגולשים שצפו לפחות ב-50% מן הסרטונים שהעלינו, כל הגולשים שאהבו פוסטים שלנו באינסטגרם ועוד 🙂

שיווק חוזר למבקרי האתר (Remarketing)

נניח כי 100 גולשים נכנסו לאתר הבית של העסק. אנו יכולים לבקש מפייסבוק לבצע שיווק חוזר עם המסר הפרסומי שנבחר רק ל-100 הגולשים הללו שביקרו באתר. אפשר להחיל בקשה זו על כל עמוד בתוך האתר באמצעות פיקסל מדידה וניטור של פייסבוק. התוצאה – מודעות הפרסום שלנו "ירדפו" אחר הלקוח הפוטנציאלי במהלך הגלישה שלו בפייסבוק עד שהוא ישוב לאתר ויסיים את תהליך ההרשמה/הרכישה. אופציה זו מאפשרת ליצור קמפיינים ממוקדים לשלב בו הלקוח נמצא במשפך השיווקי, ולעודד את השלמת היעדים השיווקיים שקבענו לעסק.

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

מגמות משפיעות על חיפוש ומיתוג דיגיטלי של מסעדות
בלוג קידום אתרים מקצועי

הבעייתיות במחקר מילות מפתח מסורתי – כיצד לאתר ולסווג כוונת משתמש במחקר מילות מפתח?

בעולם שבו האלגוריתמים של גוגל מבוססים יותר ויותר על הבנת כוונת המשתמש (Search Intent), עסקים ומנהלי אתרים צריכים לאמץ שיטות מחקר חדשות המתמקדות לא רק בנפח חיפוש או ברמת התחרות של מילות מפתח, אלא גם בהקשר ובמטרת החיפוש של המשתמשים. התאמת האסטרטגיה לכוונת החיפוש יכולה לשפר באופן משמעותי את הביצועים האורגניים (SEO) והפרסומיים (PPC).

קרא עוד »
תפריט-מסעדה-בגוגל-מיי-ביזנס-GBP-Menu-in-Restaurants
בלוג קידום אתרים מקצועי

קידום אורגני למסעדות – תפריטים, סרטונים, מפות, Youtube Shorts, פרופיל גוגל לעסקים GBP ועוד ועוד

במאמר זה נסקור את המגמות המרכזיות של גוגל בתחום המסעדנות לשנת 2025. חיפושים מקומיים כמו "אוכל לידי פתוח עכשיו" בעלייה חדה, ומשלוחים באמצעות רחפנים מקצרים את זמני ההמתנה (לא בארץ כמובן!). בנוסף, פורמט YouTube Shorts צובר פופולריות ומשמש ככלי שיווקי מרכזי לשיפור הנראות והמעורבות הדיגיטלית.

קרא עוד »
AI Agents מתחילים לשמש מתווכים בין גולשים לתוכן
בלוג קידום אתרים מקצועי

SOO – Search Operators Optimization | שיפט בעולם הקידום בעקבות כניסתם של AI Agents ו-AI Operators

עולם הדיגיטל נכנס לעידן חדש: אופטימיזציה לאופרייטורים (SOO). גלו כיצד להתאים את האתר שלכם לאופרייטורים חכמים ולהוביל את העסק שלכם לעתיד דיגיטלי פונקציונלי ונגיש.
מדריך מקיף למיפוי מילות מפתח! גלו איך לשפר את הדירוג האורגני, למנוע קניבליזציה (תחרות פנימית בין עמודים באתר), ולהתאים תוכן לכוונת המשתמש. כולל דוגמאות, כלים וטיפים חיוניים!

קרא עוד »
סרץ-קונסול-לטיפול-בתחרות-פנימית-בין-עמודים-באתר
בלוג קידום אתרים מקצועי

מיפוי מילות מפתח לקידום אתרים- Keyword Mapping: המדריך השלם למיפוי מילות מפתח לאתר שלך

מדריך מקיף למיפוי מילות מפתח! גלו איך לשפר את הדירוג האורגני, למנוע קניבליזציה (תחרות פנימית בין עמודים באתר), ולהתאים תוכן לכוונת המשתמש. כולל דוגמאות, כלים וטיפים חיוניים!

קרא עוד »