בחירת חברה לבניית אתרים

היום כל בעל עסק צריך אתר. אם אתה לא שם- אתה לא קיים. אתר האינטרנט הוא כרטיס הביקור של העסק. כאשר בעל עסק פונה לבנייה לחברת אתרים, מה עליו לחפש? במאמר הבא נסקור את התפקידים החשובים בתחום בניית אתרים, אשר יתרמו לבניית אתר איכותי וקידומו במנועי החיפוש, ושעליהם אסור לבעל עסק להתפשר:

אפיון אתרים-

חשוב שבכל חברת בניית אתרים, יהיה מאפיין אתרים. מהו מאפיין אתרים? מאפיין אתרים מכין את תכנית האתר, וקובע עם בעל העסק מה האתר צריך, ומה יהיו מרכיבי האתר. את אפיון האתר מכינים כסקיצה שחור לבן של האתר. אפיון אתרים הוא שלב חשוב מאוד בבניית אתרים. אתר מאופיין היטב מושך גולשים, ויבצע את פעולת המכירה בקלות רבה יותר. את מסמך האפיון מעבירים אל המעצב.

מעצב אתרים-

השלב הבא לאחר אפיון אתרים, הוא עיצוב אתרים. חשוב מאוד שהמעצב יעצב את האתר בצורה מעניינת ומושכת, מתאימה לעיצוב העכשווי וכמובן לאופי העסק. אתר מעוצב היטב הוא אתר שימשוך אליו גולשים. המעצב מקבל את מסמך האפיון, ונותן לו את נגיעות הצבע. לרוב, יכין המעצב מסמך PDF עם עיצוב האתר המוצע, לאישור בעל העסק.

מתכנת-

שלב התכנות הוא השלב הקריטי. בלי מתכנת, אין אתר. חשוב מאוד שהמתכנת ישלוט היטב בעבודה, וידע לבנות כל תבנית נדרשת וכל פיצ'ר שלו זקוק האתר. המתכנת מקבל את סקיצת עיצוב האתר, וכעת עליו לבנות את תבנית האתר בצורה שתתאים לעיצוב, ולשבץ באתר כל כלי ופיצ'ר המופיעים בסקיצה.

מקדם אתרים-

קידום אתרים הינו החלק החשוב ביותר בתחום בניית אתרים. אין טעם לבנות אתר שלא יהיה מקודם בגוגל. מקדם האתרים ידאג להביא את האתר אל המיקומים הראשונים בגוגל בביטויים הרלוונטיים, הנקבעים מראש מול הלקוח. חשוב מאוד שמקדם האתרים והמתכנת יעבדו בשיתוף פעולה, ומקדם האתרים ידאג לתת הוראות מתאימות למתכנת. יש תגיות מסוימים שעל המתכנת להזין כדי שהאתר יקודם טוב בגוגל. חלק מעבודת קידום האתרים כוללת הזנת מאמרי תוכן לאתר, הזנת תגיות, וביצוע אופטימיזציה לאתר האינטרנט במגוון רחב של מישורים. כמובן שכל הפעולות נעשות על מנת לייעל את קידום האתר ברחבי רשת האינטרנט, וכמובן ברחבי הפייסבוק ושאר הרשתות החברתיות.

 כותבי תוכן-

חברות בניית אתרים טובות, מעסיקות כותבי תוכן שייכתבו מאמרי תוכן לצורכי קידום, ולצורך הזנת תכנים לאתר האינטרנט.

חברת בניית אתרים טובה, תתאפיין בשיתוף פעולה הדדי בין כל אנשי הצוות. חשוב מאוד שחברת בניית האתרים תשתף את הלקוח בכל שלב, ולא תעשה שום צעד ללא הסכמה מפורשת של הלקוח. כל אפיון, עיצוב, או טכניקת קידום, יהיו לאחר הסכמה מפורשת של בעל האתר.

Uplead, מניעים קדימה

צרו עמנו קשר ונשמח להרכיב עבורכם תכנית מותאמת אישית לקידום ומיתוג העסק שלכם באינטרנט.

חייגו עכשיו 03-6121039 או לחצו לטופס צור קשר

[TheChamp-FB-Comments]

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

מגמות משפיעות על חיפוש ומיתוג דיגיטלי של מסעדות
בלוג קידום אתרים מקצועי

הבעייתיות במחקר מילות מפתח מסורתי – כיצד לאתר ולסווג כוונת משתמש במחקר מילות מפתח?

בעולם שבו האלגוריתמים של גוגל מבוססים יותר ויותר על הבנת כוונת המשתמש (Search Intent), עסקים ומנהלי אתרים צריכים לאמץ שיטות מחקר חדשות המתמקדות לא רק בנפח חיפוש או ברמת התחרות של מילות מפתח, אלא גם בהקשר ובמטרת החיפוש של המשתמשים. התאמת האסטרטגיה לכוונת החיפוש יכולה לשפר באופן משמעותי את הביצועים האורגניים (SEO) והפרסומיים (PPC).

קרא עוד »
תפריט-מסעדה-בגוגל-מיי-ביזנס-GBP-Menu-in-Restaurants
בלוג קידום אתרים מקצועי

קידום אורגני למסעדות – תפריטים, סרטונים, מפות, Youtube Shorts, פרופיל גוגל לעסקים GBP ועוד ועוד

במאמר זה נסקור את המגמות המרכזיות של גוגל בתחום המסעדנות לשנת 2025. חיפושים מקומיים כמו "אוכל לידי פתוח עכשיו" בעלייה חדה, ומשלוחים באמצעות רחפנים מקצרים את זמני ההמתנה (לא בארץ כמובן!). בנוסף, פורמט YouTube Shorts צובר פופולריות ומשמש ככלי שיווקי מרכזי לשיפור הנראות והמעורבות הדיגיטלית.

קרא עוד »
AI Agents מתחילים לשמש מתווכים בין גולשים לתוכן
בלוג קידום אתרים מקצועי

SOO – Search Operators Optimization | שיפט בעולם הקידום בעקבות כניסתם של AI Agents ו-AI Operators

עולם הדיגיטל נכנס לעידן חדש: אופטימיזציה לאופרייטורים (SOO). גלו כיצד להתאים את האתר שלכם לאופרייטורים חכמים ולהוביל את העסק שלכם לעתיד דיגיטלי פונקציונלי ונגיש.
מדריך מקיף למיפוי מילות מפתח! גלו איך לשפר את הדירוג האורגני, למנוע קניבליזציה (תחרות פנימית בין עמודים באתר), ולהתאים תוכן לכוונת המשתמש. כולל דוגמאות, כלים וטיפים חיוניים!

קרא עוד »
סרץ-קונסול-לטיפול-בתחרות-פנימית-בין-עמודים-באתר
בלוג קידום אתרים מקצועי

מיפוי מילות מפתח לקידום אתרים- Keyword Mapping: המדריך השלם למיפוי מילות מפתח לאתר שלך

מדריך מקיף למיפוי מילות מפתח! גלו איך לשפר את הדירוג האורגני, למנוע קניבליזציה (תחרות פנימית בין עמודים באתר), ולהתאים תוכן לכוונת המשתמש. כולל דוגמאות, כלים וטיפים חיוניים!

קרא עוד »