לא הייתם חושבים לקבל עובד.ת לעבודה, בלי לקבל קורות חיים ויש להניח שאתם גם נוהגים לעשות תחקיר מקדים ברשתות החברתיות וברחבי הרשת. הגיוני.
זו בדיוק הסיבה שהחברה שלכם, בוודאי אם היא בינונית או גדולה, לא יכולה לפעול ללא פרופיל ציבורי ותקשורתי מבוסס. אפילו אם אתם מנהלים חברה במודל B2B, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לפעול "מתחת לרדאר" או "בפרופיל נמוך", כמו שחושבים מנכ"לים מסויימים.
מיליוני ישראלים נכנסים לרשת מדי יום דרך גוגל, כמו בפרסומת ההיא של ספרי הטלפונים, אם אתה לא שם – אתה לא קיים!. אבל השקעה בפרסום וקידום ממומנים בגוגל לא מחליפה אסטרטגיה תקשורתית ובניית מעטפת תדמיתית לחברה שלכם.
מקבלי החלטות בסביבה העסקית שלכם, רגולטורים והציבור הרחב שופטים אתכם לפי מה שמתפרסם עליכם (או לא) באתרי חדשות. כושר ההתמודדות של חברה עם משבר תקשורתי, מושפע משמעותית ממידת הגב הרחב התדמיתי שיש לה ברשת. כשהפרסום היחיד על החברה שלך הוא תחקיר שלילי, לא יועילו עשרות אלפי שקלים שתשלמו בחודש על פרסום.
איך עושים את זה ובעיקר – איך לא… במקום לשלם על הטעויות שלכם, "מוסקל מדיה" ייעוץ תקשורת וניהול משברים ריכזו לנו במאמר קצר, כמה כללי מפתח שכל בעל/ת חברה ומנכ"ל/ית חייבים להכיר!