3 סוגי מילות מפתח שלא כדאי לכם לקדם

  1. ביטויים שאין להם היגיון בשפה בה אתם מקדמים

בעקבות שינויים שגוגל עשו בשנים האחרונות, בין היתר בעדכון  hummingbird– ביטויים המבטאים חיפושים סמנטיים הופכים להיות מקור טראפיק רלוונטי מתמיד. בהתאם לכך, ביטויים שאין להם משמעות סמנטית בשפה, הופכים ללא רלוונטים בעליל.

אין מה לעשות, כדי לקדם ביטוי באופן אורגני, יש צורך בתוכן בעל היגיון עבור הגולש (כן, הגולש, ולא מנוע החיפוש), ולכן אילוץ של התוכן עבור מילות מפתח ללא היגיון סמנטי יובילו לתוכן לא איכותי, לאחוז נטישה גבוה, ולדירוג נמוך בתוצאות החיפוש.

מה לא – "עורך דין עבודה"

מה כן – "עורך דין לדיני עבודה"

מילות קידום בגוגל

  1. ביטויים שנשמעים כמו פרסומת

גם כאן, הדגש הוא על התוכן הנכון לגולש ופחות לקידום אתרים כפי שהכרנו אותו בעבר.

שמרו על התוכן שלכם שלא ישמע כמו זעקות מכירה בשוק הכרמל – "הכי טוב" "במבצע" ועוד.. בעוד שיתכן כי ישנם אנשים שיחפשו ביטויים אלו, התוכן שתיאלצו להציג יהיה בעל אופי שיווקי כל כך אגרסיבי, שאתם עלולים להרתיע אותם, ולהשיג בדיוק את המטרה ההפוכה.

מה לא – "עגבניות אורגניות במבצע"

מה כן – "עגבניות אורגניות"

 

  1. ביטויים שמכילים את שמות המתחרים

בעוד שבשיטות PPC (ראו קידום ממומן בגוגל) ישתמשו בביטויים המכילים את שמות המתחרים כדי לקבל חשיפות רבות יותר, ולטרגט קהל נוסף, בקידום אורגני זה פשוט לא עובד. הדרך היחידה להזכיר את המתחרים שלכם היא במידה ותרצו להדגיש את החסרונות שלהם לעומתכם – ולרוב מדובר בטקטיקה שתרחיק לקוחות. אז לא כדאי לכם לרדת לרמה כזו…

מה לא – "מתחרה + מילת מפתח"

מה כן – פשוט "מילת מפתח"

 

בהצלחה לכולם!

orange2

[TheChamp-FB-Comments]

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

מגמות משפיעות על חיפוש ומיתוג דיגיטלי של מסעדות
בלוג קידום אתרים מקצועי

הבעייתיות במחקר מילות מפתח מסורתי – כיצד לאתר ולסווג כוונת משתמש במחקר מילות מפתח?

בעולם שבו האלגוריתמים של גוגל מבוססים יותר ויותר על הבנת כוונת המשתמש (Search Intent), עסקים ומנהלי אתרים צריכים לאמץ שיטות מחקר חדשות המתמקדות לא רק בנפח חיפוש או ברמת התחרות של מילות מפתח, אלא גם בהקשר ובמטרת החיפוש של המשתמשים. התאמת האסטרטגיה לכוונת החיפוש יכולה לשפר באופן משמעותי את הביצועים האורגניים (SEO) והפרסומיים (PPC).

קרא עוד »
תפריט-מסעדה-בגוגל-מיי-ביזנס-GBP-Menu-in-Restaurants
בלוג קידום אתרים מקצועי

קידום אורגני למסעדות – תפריטים, סרטונים, מפות, Youtube Shorts, פרופיל גוגל לעסקים GBP ועוד ועוד

במאמר זה נסקור את המגמות המרכזיות של גוגל בתחום המסעדנות לשנת 2025. חיפושים מקומיים כמו "אוכל לידי פתוח עכשיו" בעלייה חדה, ומשלוחים באמצעות רחפנים מקצרים את זמני ההמתנה (לא בארץ כמובן!). בנוסף, פורמט YouTube Shorts צובר פופולריות ומשמש ככלי שיווקי מרכזי לשיפור הנראות והמעורבות הדיגיטלית.

קרא עוד »
AI Agents מתחילים לשמש מתווכים בין גולשים לתוכן
בלוג קידום אתרים מקצועי

SOO – Search Operators Optimization | שיפט בעולם הקידום בעקבות כניסתם של AI Agents ו-AI Operators

עולם הדיגיטל נכנס לעידן חדש: אופטימיזציה לאופרייטורים (SOO). גלו כיצד להתאים את האתר שלכם לאופרייטורים חכמים ולהוביל את העסק שלכם לעתיד דיגיטלי פונקציונלי ונגיש.
מדריך מקיף למיפוי מילות מפתח! גלו איך לשפר את הדירוג האורגני, למנוע קניבליזציה (תחרות פנימית בין עמודים באתר), ולהתאים תוכן לכוונת המשתמש. כולל דוגמאות, כלים וטיפים חיוניים!

קרא עוד »
סרץ-קונסול-לטיפול-בתחרות-פנימית-בין-עמודים-באתר
בלוג קידום אתרים מקצועי

מיפוי מילות מפתח לקידום אתרים- Keyword Mapping: המדריך השלם למיפוי מילות מפתח לאתר שלך

מדריך מקיף למיפוי מילות מפתח! גלו איך לשפר את הדירוג האורגני, למנוע קניבליזציה (תחרות פנימית בין עמודים באתר), ולהתאים תוכן לכוונת המשתמש. כולל דוגמאות, כלים וטיפים חיוניים!

קרא עוד »