3 סוגי מילות מפתח שלא כדאי לכם לקדם

  1. ביטויים שאין להם היגיון בשפה בה אתם מקדמים

בעקבות שינויים שגוגל עשו בשנים האחרונות, בין היתר בעדכון  hummingbird– ביטויים המבטאים חיפושים סמנטיים הופכים להיות מקור טראפיק רלוונטי מתמיד. בהתאם לכך, ביטויים שאין להם משמעות סמנטית בשפה, הופכים ללא רלוונטים בעליל.

אין מה לעשות, כדי לקדם ביטוי באופן אורגני, יש צורך בתוכן בעל היגיון עבור הגולש (כן, הגולש, ולא מנוע החיפוש), ולכן אילוץ של התוכן עבור מילות מפתח ללא היגיון סמנטי יובילו לתוכן לא איכותי, לאחוז נטישה גבוה, ולדירוג נמוך בתוצאות החיפוש.

מה לא – "עורך דין עבודה"

מה כן – "עורך דין לדיני עבודה"

מילות קידום בגוגל

  1. ביטויים שנשמעים כמו פרסומת

גם כאן, הדגש הוא על התוכן הנכון לגולש ופחות לקידום אתרים כפי שהכרנו אותו בעבר.

שמרו על התוכן שלכם שלא ישמע כמו זעקות מכירה בשוק הכרמל – "הכי טוב" "במבצע" ועוד.. בעוד שיתכן כי ישנם אנשים שיחפשו ביטויים אלו, התוכן שתיאלצו להציג יהיה בעל אופי שיווקי כל כך אגרסיבי, שאתם עלולים להרתיע אותם, ולהשיג בדיוק את המטרה ההפוכה.

מה לא – "עגבניות אורגניות במבצע"

מה כן – "עגבניות אורגניות"

 

  1. ביטויים שמכילים את שמות המתחרים

בעוד שבשיטות PPC (ראו קידום ממומן בגוגל) ישתמשו בביטויים המכילים את שמות המתחרים כדי לקבל חשיפות רבות יותר, ולטרגט קהל נוסף, בקידום אורגני זה פשוט לא עובד. הדרך היחידה להזכיר את המתחרים שלכם היא במידה ותרצו להדגיש את החסרונות שלהם לעומתכם – ולרוב מדובר בטקטיקה שתרחיק לקוחות. אז לא כדאי לכם לרדת לרמה כזו…

מה לא – "מתחרה + מילת מפתח"

מה כן – פשוט "מילת מפתח"

 

בהצלחה לכולם!

orange2

[TheChamp-FB-Comments]

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

משק צ'טבוט מותאם אישית
בלוג קידום אתרים מקצועי

סקירת Chatbase: צ'טבוט מתקדם ואינטואיטיבי לבעלי עסקים עם אתרים

גלה כיצד Chatbase יכול לשדרג את האתר שלך עם צ'טבוט מותאם אישית המספק תמיכה בלקוחות, איסוף לידים, ואינטגרציה עם פלטפורמות פופולריות כמו WhatsApp ו-Slack. מתאים במיוחד לבעלי עסקים המחפשים פתרון חכם לשיפור מעורבות המשתמשים.

קרא עוד »
מצפה תת ימי באילת
בלוג קידום אתרים מקצועי

שיווק דיגיטלי המצפה התת ימי באילת

סיפור הצלחה על קידום אתר המצפה התת ימי באילת. גלו כיצד הצלחנו להגדיל את התנועה האורגנית, לשפר את שיעור ההמרה ולהגביר את המעורבות במדיה החברתית באמצעות אסטרטגיית SEO ממוקדת ותוכן עשיר בעולם הים.

קרא עוד »
אסטרטגיה תקשורתית
בלוג קידום אתרים מקצועי

הדרך לבניית מותג חזק ושמירה על מוניטין עסקי עוברת בניהול נכון של אסטרטגיה תקשורתית

ניהול נכון של אסטרטגיה תקשורתית היא דרך לבניית מותג חזק ושמירה על מוניטין עסקי. האסטרטגיה מאפשרת לחברה להגדיר מטרות ברורות ולהשקיע בדרכי פעולה להשגתן, כולל זיהוי קהלי יעד ובניית מסרים מתאימים. ייעוץ תקשורתי מקצועי ושילובו בתוך תכניות השיווק והתקשורת של החברה חיוניים להצלחת האסטרטגיה.

קרא עוד »
בלוג קידום אתרים מקצועי

מה זה Google SGE וכיצד יכול לשפר את תוצאות החיפוש שלך?

מנוע החיפוש של גוגל הוא אחד מהכלים החשובים ביותר בעידן הדיגיטלי העכשווי וכפי שתמיד הייתה בחזית החדשנות, היא משיקה כעת כלי חדש בשם Google SGE המבוסס בינה מלאכותית וטכנולוגיות מתקדמות המאפשרים גישה מתקדמת וממוקדת יותר לחיפוש וקבלת מידע.

קרא עוד »