ביטויים שאין להם היגיון בשפה בה אתם מקדמים
בעקבות שינויים שגוגל עשו בשנים האחרונות, בין היתר בעדכון hummingbird– ביטויים המבטאים חיפושים סמנטיים הופכים להיות מקור טראפיק רלוונטי מתמיד. בהתאם לכך, ביטויים שאין להם משמעות סמנטית בשפה, הופכים ללא רלוונטים בעליל.
אין מה לעשות, כדי לקדם ביטוי באופן אורגני, יש צורך בתוכן בעל היגיון עבור הגולש (כן, הגולש, ולא מנוע החיפוש), ולכן אילוץ של התוכן עבור מילות מפתח ללא היגיון סמנטי יובילו לתוכן לא איכותי, לאחוז נטישה גבוה, ולדירוג נמוך בתוצאות החיפוש.
מה לא – "עורך דין עבודה"
מה כן – "עורך דין לדיני עבודה"
ביטויים שנשמעים כמו פרסומת
גם כאן, הדגש הוא על התוכן הנכון לגולש ופחות לקידום אתרים כפי שהכרנו אותו בעבר.
שמרו על התוכן שלכם שלא ישמע כמו זעקות מכירה בשוק הכרמל – "הכי טוב" "במבצע" ועוד.. בעוד שיתכן כי ישנם אנשים שיחפשו ביטויים אלו, התוכן שתיאלצו להציג יהיה בעל אופי שיווקי כל כך אגרסיבי, שאתם עלולים להרתיע אותם, ולהשיג בדיוק את המטרה ההפוכה.
מה לא – "עגבניות אורגניות במבצע"
מה כן – "עגבניות אורגניות"
ביטויים שמכילים את שמות המתחרים
בעוד שבשיטות PPC (ראו קידום ממומן בגוגל) ישתמשו בביטויים המכילים את שמות המתחרים כדי לקבל חשיפות רבות יותר, ולטרגט קהל נוסף, בקידום אורגני זה פשוט לא עובד. הדרך היחידה להזכיר את המתחרים שלכם היא במידה ותרצו להדגיש את החסרונות שלהם לעומתכם – ולרוב מדובר בטקטיקה שתרחיק לקוחות. אז לא כדאי לכם לרדת לרמה כזו…
מה לא – "מתחרה + מילת מפתח"
מה כן – פשוט "מילת מפתח"
בהצלחה לכולם!
[TheChamp-FB-Comments]