לינקדאין - הרשת העסקית היעילה ביותר
סצנת הרשתות החברתיות אינה מסתכמת בפרסום פוסטים בעמוד הפייסבוק של העסק. אם אתה מעוניין בשיווק רחב ותפוצת לקוחות מקיפה, עליך להתחשב בשחקניות אחרות במגרש. ככל שעובר הזמן, לינקדאין מבססת את עצמה בתור הרשת העסקית היעילה ביותר להגדלת מכירות וקידום עסקים בתחום ה B2B, עם טראפיק הולך וגדל של אנשי עסקים ואנשי מקצוע.
לינדקאין מאפשרת לבעל העסק לאתר לידים ולקוחות חדשים, למתג ולמצב את החברה בפני קהל יעד רלוונטי, לאתר ספקים ושותפים עסקיים, וכמובן קידום מוצרים ושירותים באמצעות העמוד העסקי.
מה כולל שיווק דיגיטלי בלינקדאין?
- בניית פרופיל לינקדאין אישי ועסקי
- יצירת שיתופי פעולה עסקיים
- הרחבת מעגל אנשי קשר
- קידום ופרסום ממומן
- ניהול ותפעול שוטף של עמודים
- פעילות בקבוצות רלוונטיות לתחום העסק
בניית פרופיל אישי בניית פרופיל עסקי יצירת מעגל אנשי קשר פרסום מודעות ממומנות תפעול שוטף של הפרופילים
קידום ממומן היישר לקהל היעד
כולנו כבר מכירים את המודעות הממומנות של פייסבוק. בדומה לפייסבוק גם לינקדאין מציעה קידום ופרסום ממומן על ידי טרגוט קהלים מדוייק על בסיס פרמטרים שונים, הרלוונטים לתחום התעשייה והעסקים ופרטים דמוגרפיים נוספים.
כמו בכל שיטת ופלטפורמת פרסום, אנו באפליד נסמכים על שיטת ה-TESTING A-B ומשתמשים במספר מודעות במקביל בעת ניהול קמפיין קידום ממומן בלינקדאין, על מנת לבחון אילו פרמטרים עובדים טוב יותר (תמונה, כותרת מודעה, משפט הנעה לפעולה ועוד). מיד עם הפעלת הקמפיין ניתן לזהות מגמות ולמקד את הפרסום באמצעות המודעות שעובדות באופן הטוב ביותר ומניבות תוצאות רצויות ללקוח ובהתאם למטרות הקידום כאמור, או בקיצור – המרות עבור הלקוח.
מתי נוסדה רשת לינקדאין?
חברת לינקדאין התחילה את פעילותה בדצמבר 2002 – אתר הרשת הושק בחודש מאי 2003.
לאיזו מטרה היא מיועדת?
לינקדאין הינה רשת חברתית הפונה לעולם העסקי והוקמה במטרה לייצר קשרים עסקיים בין משתמשיה.
כיצד עובד האלגוריתם של לינקדאין?
בדומה לפייסבוק ואינסטגרם, האלגוריתם של לינקדאין יתעדף תכנים בהתאם למעורבות המשתמשים. כלומר, הפיד של המשתמש יציג תכנים הזהים לתחומים שבהם גילה המשתמש עניין רב יותר באמצעות לייקים, תגובות, שיתופים וכו'. בנוסף, האלגוריתם מעודד לפרסם באופן טבעי יותר ללא לוח זמנים קבוע ואף עשוי להעניש פרסומים מתזומנים שמופיעים מידי יום באותה שעה. בשורה התחתונה – לא מומלץ לפרסם 20 מודעות ביום כדי להיחשף בפני קהלי יעד רלוונטיים.
מדוע כדאי לעסקים לפרסם בלינקדאין?
לינקדאין מציעה כיום את הפלטפורמה הטובה ביותר לפלח ולטרגט קהלי יעד, המבוססים על פי העיסוק המקצועי שלהם. כלומר, פרסום מודעה בלינקדאין עבור מנהלי פרויקטים למשל, תחשוף אתכם לקהל יעד רלוונטי בהרבה יותר מאשר פייסבוק. יתרון נוסף בפרסום בלינקדאין הוא האפשרות לטרגט מודעה ישירות על פי מקצועות במגוון רחב מאוד של תחומים – מה שמקנה לרשת יכולת ייחודית מאוד בזירת ה-B2B.
יתרה מזאת, המשתמשים כבר למדו להכיר את לינקדאין כרשת נישתית שהוקמה במטרה לייצר ערך מקצועי – לכן שיווק מסרים מקצועיים לרוב ייתפס על ידי המשתמשים כתוכן רלוונטי ולא כתוכן מוספאם. החל מתחילת 2019 שודרג ממשק הפרסום בלינקדאין ובדומה לפייסבוק וגוגל מאפשר לייצר קמפיין מבוסס מטרה.
איך ניתן להרוויח כסף מלינקדאין?
בלינקדאין קיימות מספר שיטות שבאמצעותן שניתן להרוויח כסף
מדריכי מידע – הדרך הראשונה והמוכרת ביותר היא באמצעות מדריכי מידע להצלחה בתחום העיסוק שלכם בקרב קהל יעד רלוונטי.
מדריכי מידע ידועים כמייצרי כסף נהדרים מכיוון שברוב הפעמים הם יהיו דיגיטליים (ספרים אלקטרוניים, קבצי PDF וכו '). כלומר, ברוב המקרים לא יידרשו משאבים לוגסיטיים רבים ועלויות גבוהות כדי לייצר אותם.
לציין שירותי ייעוץ בפרופיל הלינקדאין – דרך נוספת שבה ניתן להרוויח כסף בלינקדאין היא להציע שירותי ייעוץ מקצועיים בתחום ההתמחות שלך. אנשי מקצוע רבים יכולים להרוויח לא מעט כסף רק על ידי שיחת ייעוץ ליזמים/אנשי עסקים המעוניינים בשירות או המוצר שלך.
שיווק שותפים – קידום מוצרי שותפים היא דרך נוספת ויציבה ליצירת הכנסה מקוונת. על ידי שיטה זו ניתן לקדם מוצר מוצר או שירות של חברה אחרת בתמורה לעמלות מן המכירות הנובעות מהשיתוף שלך.