במסגרת שירותי שיווק תוכני, מציעה אפליד ללקוחותיה לנהל תוכן שיווקי ולהגדיל את התנועה לאתר ואת ההמרות מתנועה זו, באמצעות פרסום בטאבולה.
טאבולה מהווה פלטפורמה מצוינת לחשיפת תכנים ועמודי נחיתה, וכן הגעה לטראפיק שלא היה ניתן להגיע אליו בדרכים אחרות, על ידי הצעות תוכן ממוקדות ורלוונטיות לגולש, באתרים מארחים בתחומים שונים. כמו כן, המלצות תוכן מאפשרות לחזק איזכורים חיוביים של האתר, שנתפסים בידי הגולש כאובייקטיביים יותר, ולשמר את הפופולאריות של כתבות תדמית ויח"צ שכבר אינן מקודמות ברמה האורגנית.
דוגמא ליעדים לקידום תוכן באמצעות טאבולה
- המרות, כגון: לידים של לקוחות פוטנציאליים; מכירות אונליין
- הגדלת תנועת גולשים לאתר כתוצאה מכניסות לכתבות המקודמות
- חיזוק תוצאות חיוביות למטרת ניהול מוניטין ברשת וניקוי תוצאות שליליות
פרסום בטאבולה – איך זה נראה בפועל?
שירותי ניהול קמפיין תוכן שיווקי בטאבולה
אנו מציעים את השירותים הבאים על מנת למקסם את כוחו של התוכן שלכם ולקבל ממנו את המירב:
התאמת עמוד נחיתה לסוג הקמפיין
- בחינה והתאמה של עמוד הנחיתה לפי הקריטריונים והגבלות, עד לאישורם ע"י טאבולה.
- ייעוץ וליווי בניית תוכן דף הנחיתה.
- כתיבת תוכן על ידי קופירייטרים מקצועיים מטעמנו או על ידי הלקוח.
- ניתן להשתמש בתוכן קיים שפורסם בעבר על ידי הלקוח.
- התאמת תוכן רלוונטי לקהל היעד.
- הטמעת קוד רימרקטינג יעודי לטאבולה.
ניהול שוטף של קמפיין בטאבולה
- אופטימיזציה לכל קמפיין – מיטוב הקמפיין במהלך הבקרה ע"י צמצום קמפיינים לא אפקטיביים.
- ביצוע מבחני A/B Testing בין עמודי הנחיתה השונים
- בחינת מודעות לפי יחס הקלקות והתאמת מסרים
- ניהול קמפיין מול טאבולה כולל השגת אישורים דחופים
- בקרה שוטפת של התקציב
בניית קמפיינים
- קריאייטיב קופי – יצירת מספר קריאייטיבים (טיזרים) לקמפיינים על מנת למשוך סוגי קהלים שונים.
- שימוש בטכניקת A/B Testing – הפעלת מספר אופציות של מודעות במקביל, על מנת לבחון כיצד מגיב הקהל.
- התאמת תמונות רלוונטיות, בהתאם למגבלות של טאבולה.
- הטמעת קוד מעקב המרות