חברת אפליד שמחה להציג שירות חדש
CALL ME – מערכת לניטור שיחות המאפשרת הקלטת שיחה, וניתוח של מקור הגעת השיחה
המערכת מאפשרת קבלת החלטות פרסומיות מושכלת ומבוססת על אנליטיקה משמעותית ועדכנית.
המערכת מספקת את "מספרי המעקב", את הליך העברת השיחה, ודוחות בזמן אמת שיתרמו לתיעול השיחות למקום הנכון ולייעול תקציב הפרסום שלכם. בעזרת המערכת שלנו תדעו את זהות המתקשר לבית העסק ואיזה קמפיין אחראי לשיחה – בזמן אמת!
יכולות ויתרונות המערכת CALL ME
ניטור שיחות
מיהו הקמפיין שהביא לשיחה הנוכחית ומאיזו מדיה פרסומית הגיעה. ע"י שילוב של קוד באתרכם ניתן להחליף את מספר המעקב בצורה דינאמית לפי מקור ממנו הגיע המשתמש.
ניתוב שיחות
המערכת מאפשרת הפניית שיחות ליעד המתאים על בסיס הגדרות שונות הניתנות להתאמה אישית, לפי דרישות הלקוח.
ניהול שיחות
ציידו את נותני השירות שלכם במידע רלוונטי ובזמן אמת, דעו מי מתקשר, מקור הפרסום ומה חיפש, מיד מהצלצול הראשון.
ניתוח שיחות
המערכת מספקת כלים לניתוח נתוני השיחות, ביצועי הצוות ומגמות המרה, וכן מתממשקת למספר רב של כלים אנליטיים ובינהם כמובן גוגל אנליטיקס ואדוורס.
למערכת יכולות רבות נוספות כגון: הקלטת שיחות, השמעת תמלילים למתקשרים ולמקבלי השיחה ועוד.
רוצים לדעת מהיכן מגיעים אליכם הלקוחות? להקליט שיחות ולשפר את יכולות המכירה שלכם? לדעת איזה מסוגי הפרסום מניבים יותר שיחות נכנסות?
******
הטבה למצטרפים חדשים!!
חודש ראשון בחינם! – עד 100 דקות שיחה
למימוש קופון הנחה – מלא את טופס צור קשר
*****
השירות ניתן במסגרת שיתוף פעולה עם חברת CALL BOX אשר מספקת תמיכה טכנית.