אפליקציות לעסקים – עד כמה הן יעילות?

macbook-624707_640לעסקים רבים יש אתרי אינטרנט המאפשרים לגולשים לגלוש אליהם לצורך קבלת מידע, לביצוע פעולות שונות ולרכישות. כיום, עם התקדמות האמצעים הטכנולוגיים מחד והביקוש לקבלת שירותים יעילים יותר מאידך, מחליטים עסקים רבים לפתח אפליקציות לטובת ערך מוסף עבור הגולשים; שדרוג רמת השירות, העברת מסרים שיווקיים, ניהול רשימות תפוצה, מעקב אחר פעילות הגולשים, ניהול תקשורת חכמה עם קהל היעד של בית העסק ועוד.

אלו סוגי עסקים אפליקציה יכולה להועיל?

דוגמא טובה היא בניית אפליקציות המיועדות לבנקים. הן מאפשרות לבעלי חשבון בנק להיכנס אליו, לקבל מידע, לבצע פעולות כמו: העברת כספים, הפקדות צ'קים, מכירת ניירות ערך וכדומה. את כל הפעולות הללו, ואחרות נוספות, ניתן לעשות מכל מקום כולל מחו"ל, בכל שעה ובנוחות מרבית. הבנק עצמו יכול לשלוח את התכנים שהוא מעוניין להפיץ כדרך בשגרה. אחרת ידועה היא ווייז שבאמצעותה ניתן לנווט במדינות רבות בעולם. כמובן, שקיימות אחרות המותאמות לגורמים עסקיים, ציבוריים, מוסדיים ואחרים. העניין הוא, שחיוניותם לעסקים רבה בשל הצורך להגדיל את כמות הלקוחות המבצעים עסקאות בדרך להגדלת שורת המכירות והרווח. אפליקציה טובה עושה זאת היטב.

בניית אפליקציה – איך מתחילים?

הקמת אפליקציה נחשבת למשימה מורכבת ויש צורך לגבש תחילה רעיון ומטרות. יש צורך לקבוע את קהל היעד, כמות המשתמשים, האלמנטים הנדרשים בה ומטרותיה. אפליקציה שנועדה למסחר תהיה מותאמת לצרכים הללו ותכלול אופציות להטבות, מבצעים ועוד. באפליקציה למשחק לעומת זאת ניתן להטמין מסרים שיווקיים, אפליקציה שנועדה למכירות תכלול סעיפי ניהול הזמנות ועוד. הפיתוח עצמו כולל עיצוב חכם, ושימוש בטכנולוגיה ייחודית ונעשה לאחר סיעור מוחות עם בעלי האפליקציה. מטרת הדיונים המשותפים היא להכיר לעומק את מבנה העסק, את הצרכים ועוד ולתאם ציפיות. לאחר כל מהלכים המקדימים הללו יוכלו המתכנתים להוציא אל הפועל את הפיתוח ביתר קלות.

כיצד ניתן לזהות אפליקציה שימושית?

אפליקציה ישימה וחכמה לוקחת בחשבון אלמנט חשוב מאוד שהינו חוויית המשתמש שבאה לידי ביטוי במהירות הגלישה, בנגישות המידע, ביכולת של הגולש להגיע במהירות למידע לו הוא נזקק, ביצירת קשר ולביצוע פעולות. על מנת לאפשר לכמות הרבה ביותר של גולשים לעשות בה שימוש. היא תתבסס על מערכות הפעלה המובילות בשוק והמותאמות למחשבי הסלולר והטאבלטים שהן אנדרואיד השייכת לגוגל ו IOS של חברת אפל.

מבין שתיהן: אנדרואיד היא הגדולה ביותר, ומטבע הדברים, היא תועדף על ידי עסקים רבים יותר. מומלץ לכל גורם עסקי הרוצה לפתח אפליקציה לצרכיו ליצור קשר עם חברה בעלת מוניטין בתחום. ברשותה יש את התשתית המתאימה הכוללת הון אנושי מקצועי, ובכלל זה, מתכנתים יצירתיים, וכן, מומחים המסוגלים להתגבר על בעיות טכנולוגיות קיימות ולמצוא פתרונות משביעי רצון. ההשקעה באפליקציה תצדיק עצמה תוך זמן קצר.

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

חיפוש-מוצרים-בGPT-AI-CHAT
בלוג קידום אתרים מקצועי

מהפכת המכירות מגיעה ל-ChatGPT: איך לקדם ולמכור בעידן ה-AI

עולם המסחר האלקטרוני והשיווק הדיגיטלי נמצא בתנועה מתמדת, אך נדמה שלאחרונה אנו עומדים בפני שינוי משמעותי במיוחד. הבינה המלאכותית (AI), ובפרט מודלי שפה גדולים כמו ChatGPT של OpenAI, חדלה להיות כלי ניסיוני בלבד והופכת לשחקן מרכזי המשנה את כללי המשחק. אם עד היום הכרנו את ChatGPT בעיקר כעוזר וירטואלי המסוגל לנהל שיחה, לכתוב טקסטים ואף ליצור קוד, כעת מתברר שהוא מתפתח לכיוונים חדשים ומרתקים– כולל עולם המכירות וקידום המוצרים.

קרא עוד »
טרנספורמציה טכנולוגית בלוגיסטיקה
בלוג קידום אתרים מקצועי

המהפכה השקטה: כיצד טכנולוגיה ובינה מלאכותית (AI) משנות את פני הלוגיסטיקה והשילוח הבינלאומי

בעולם שבו השינוי הוא הקבוע היחיד, היכולת להסתגל, לחדש ולהוביל היא המפתח להצלחה ארוכת טווח. קבוצת פרידנזון, הניצבת בחזית תעשיית הלוגיסטיקה והשילוח בישראל, מבינה היטב את האתגרים וההזדמנויות שמציב העידן הדיגיטלי. המחויבות שלנו לחדשנות אינה סיסמה ריקה מתוכן, אלא חלק בלתי נפרד מה-DNA הארגוני שלנו, והיא באה לידי ביטוי בהשקעה מתמדת בטכנולוגיות מתקדמות ובפיתוח פתרונות יצירתיים, כל זאת במטרה אחת מרכזית: לספק ללקוחותינו את השירות היעיל, האמין והמתקדם ביותר" אומר שלומי שם טוב, סמנכ"ל שיווק בפרידנזון.

קרא עוד »
מגמות משפיעות על חיפוש ומיתוג דיגיטלי של מסעדות
בלוג קידום אתרים מקצועי

הבעייתיות במחקר מילות מפתח מסורתי – כיצד לאתר ולסווג כוונת משתמש במחקר מילות מפתח?

בעולם שבו האלגוריתמים של גוגל מבוססים יותר ויותר על הבנת כוונת המשתמש (Search Intent), עסקים ומנהלי אתרים צריכים לאמץ שיטות מחקר חדשות המתמקדות לא רק בנפח חיפוש או ברמת התחרות של מילות מפתח, אלא גם בהקשר ובמטרת החיפוש של המשתמשים. התאמת האסטרטגיה לכוונת החיפוש יכולה לשפר באופן משמעותי את הביצועים האורגניים (SEO) והפרסומיים (PPC).

קרא עוד »
תפריט-מסעדה-בגוגל-מיי-ביזנס-GBP-Menu-in-Restaurants
בלוג קידום אתרים מקצועי

קידום אורגני למסעדות – תפריטים, סרטונים, מפות, Youtube Shorts, פרופיל גוגל לעסקים GBP ועוד ועוד

במאמר זה נסקור את המגמות המרכזיות של גוגל בתחום המסעדנות לשנת 2025. חיפושים מקומיים כמו "אוכל לידי פתוח עכשיו" בעלייה חדה, ומשלוחים באמצעות רחפנים מקצרים את זמני ההמתנה (לא בארץ כמובן!). בנוסף, פורמט YouTube Shorts צובר פופולריות ומשמש ככלי שיווקי מרכזי לשיפור הנראות והמעורבות הדיגיטלית.

קרא עוד »