איך הסיומות החדשות עוזרות לבלוט ברשת

האם אתה Guru או Expert או: איך הסיומות החדשות עוזרות לך לבלוט ברשת?

בעולם העסקי התחרותי שבו אנחנו חיים ופועלים, מיתוג נכון מהווה את האלמנט הבסיסי ביותר לשיווק. השימוש בצבעים מסוימים, לוגואים מושכי עין וסלוגנים קליטים, כולם מהווים עזרים, אשר נועדו כדי למצב אותך בצורה ממוחשת וויזואלית במוחו ובזיכרונו של הפוגש בהם. במהלך השנים האחרונות, נולד אמצעי עזר חדש למיתוג וקידום האתר שלך – הסיומות החדשות, אשר עתידות ליצור מהפכה בעולם הדומיינים.

יתרון החידוד והמיקוד

הסיומות השגורות, השחוקות והקונבנציונאליות, אשר לא העידו כהוא זה על אופי האתר שלך או אופי החברה שלך, הוחלפו בשנים האחרונות במעל ל-1,000 סיומות חדשות ומגוונות, השובות את עינו של הגולש ומטמיעות אותך ואת האתר היטב בזיכרונו. ברב-גוניותן הרבה, הן מאפשרות לך לחדד ולמתג את עצמך בדיוק רב, המכוון ישירות לקהל היעד שלך. לדוגמא, אל ליבו של הקהל הצמא ללימודים או להכוונה מסוגים שונים, תוכל להגיע עם הסיומות .Coach, .Guru ואף, .Expert או .Consulting אל הקהל החובב בילויים, ניתן לכוון עם הסיומות .Club, .Restaurant ו-.Fun בעוד שגם חובבי ענפי הספורט השונים אינם יוצאים מקופחים (עם סיומות כ-.Tennis, .Surf או .Ski).

יתרון הזמינות

יתרון נוסף שיש לסיומות החדשות על פני הישנות, הוא זמינותן. אם, בעבר, בגלל "אינפלציה" של אתרים בסיומת .Co.IL, נאלצת לגייס את כל היצירתיות שלך, על מנת שלא להתפשר ולמקם את אתרך בדומיין שכתובתו נראית כך www.avraham.cohen.12345.co.il, כיום, תוכל להפנות את היצירתיות ה"עודפת" שלך להשקעה בתכני האתר ובמהותו, ולא לבזבז זמן מיותר על הניסיון למצוא פיסת "רשת" פנויה, אשר לא נתפסה עדיין על ידי זריזים ממך.

למי מיועדות הסיומות החדשות?

ככלל, ניתן לומר שהסיומות החדשות מיועדות לכל מי שמתעתד להקים אתר או שיש לו אתר קיים. אתר בעל סיומת חדשה יכול להחליף את האתר הקיים, או, אפילו לתפקד בהצלחה לצידו, כאשר הוא ממלא פונקציה שונה במקצת מזה של הקיים.

סיומת חדשה לאתר חדש

אין דרך טובה ומוצלחת יותר להתחיל לפתח את הנראוּת והתדמית של אתר עסקי חדש העולה לאוויר, כסיומת חדשה, המותאמת לאופיו ולקהל היעד. התחלה כזו משדרת בצורה מדויקת את התדמית הרצויה מרגע עלייתו של האתר לאוויר, ולכן, מלכתחילה, היא זוכה ביתרון בנקודות בעיני הגולש. מאחר והסיומות החדשות יוצרות כתובות קצרות וקליטות, לא יקשה על הגולש להקליד את כתובת האתר שלך ישירות בשורת הכתובת בדפדפן.

אתר בסיומת חדשה במקום אתר קיים

יכולות הגמישות והצעידה קדימה ברוח הזמן הן תכונות חשובות לכל מנהל או בעל עסק. אם ברשותך אתר בסיומת ישנה, אשר איננו מצליח ליצור את הרושם או התדמית הרצויים לך, זה הוא בדיוק הזמן לשקול לבצע בו מתיחת פנים (גראפית ותכנית) ולהעבירו לאתר בסיומת חדשה, אשר תייחד ותבדל אותו מהמתחרים. הערה חשובה: יש לשים לב ולבצע את מעבר האתר בזהירות ולפי הכללים כדי שלא לפגוע במיקומי האתר.

אתר בסיומת חדשה במקביל לאתר קיים

אופציה נוספת שפותחות בפניך הסיומות החדשות, היא השימוש באתר בדומיין בעל סיומת חדשה, במקביל לאתר הקיים בעל הסיומת הישנה, כאשר האתר בעל הסיומת החדשה משמש לצורך ייעודי מסוים. לדוגמא: .Buzz להשקת קמפיין פרסומי חדשני או .Press לצורך הכרזה על מוצרים ושירותים חדשים או הודעות לעיתונות, הסיומת הרלוונטית לימים אלה – .Vote תשמש להרצת מועמדים וקמפיינים של בחירות.

לסיכום, הסיומות החדשות מביאות עימן רב-גוניות וחדשנות, אשר מאפשרות לך למתג את עצמך ולפנות לקהל היעד הספציפי שלך. בין אם אתה מתכנן קניית דומיין לצורך הקמת אתר חדש, או שברשותך אתר קיים, ברשימת מאות הסיומות החדשות, מובטח לך שתמצא את זו שתהלום אותך ככפפה ליד, תבדל אותך מאתרים דומים ותהפוך את אתרך למיוחד במינו.

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

בלוג קידום אתרים מקצועי

מה זה Google SGE וכיצד יכול לשפר את תוצאות החיפוש שלך?

מנוע החיפוש של גוגל הוא אחד מהכלים החשובים ביותר בעידן הדיגיטלי העכשווי וכפי שתמיד הייתה בחזית החדשנות, היא משיקה כעת כלי חדש בשם Google SGE המבוסס בינה מלאכותית וטכנולוגיות מתקדמות המאפשרים גישה מתקדמת וממוקדת יותר לחיפוש וקבלת מידע.

קרא עוד »
קידום אתרים סמנטי
בלוג קידום אתרים מקצועי

שימוש במילות מפתח ו-LSI

על ידי שילוב מילות מפתח LSI באופן טבעי בתוכן האתר, ניתן לשפר אופטימיזציית מילות מפתח, לספק חוויית משתמש עשירה ורלוונטית יותר וכך- להגביר את סיכויי הדירוג הגבוה במנועי החיפוש.
הטכניקה של LSI מאפשרת להרחיב את הנושא המרכזי באמצעות מילים וביטויים נוספים וקשורים, מבלי להידרש לשימוש חוזר במילים זהות וכך להמנע מדחיסת מילות מפתח.מעולה לאיזון בין קידום האתר לבין טקסט רהוט וטבעי.

קרא עוד »
ייעוץ תקשורת וניהול משברים
בלוג קידום אתרים מקצועי

ייעוץ תקשורת וניהול משברים

לא הייתם חושבים לקבל עובד.ת לעבודה, בלי לקבל קורות חיים ויש להניח שאתם גם נוהגים לעשות תחקיר מקדים ברשתות החברתיות וברחבי הרשת. הגיוני.

קרא עוד »
כתיבת תוכן AI והשפעתו על SEO וגוגל
בלוג קידום אתרים מקצועי

כתיבת תוכן באמצעות AI: לשמור על איכות ולהימנע מענישת גוגל

במאמר זה, אנו נתאר כיצד ניתן לשמור על איכות גבוהה ולהימנע מהענישה של גוגל כאשר משתמשים בטכנולוגיות AI לכתיבת תוכן. נכיר גם את האופן שבו גוגל מתייחס לתוכן שנוצר על ידי AI מבחינת SEO, ונראה כיצד מדגישים בגוגל את חשיבותו העולה של מודל E-E-A-T על ידי פירוט השאלות אותן כל יוצר תוכן לשאול את עצמו בעת פרסום תכנים חדשים באתר.

קרא עוד »