חבילות אחסון אתרים – 3 דברים שחשוב לדעת על הסוגים השונים

עושה רושם שבימינו, כש"נכסים דיגיטליים" הפך למושג רווח, כל תחום אחסון האתרים הפך למשהו משני, כשהוא נדחק הצידה לטובת נושאים בוערים יותר כמו SEO, אחוזי המרה, PPC וכד'. אבל, באופן פרדוקסלי, אם ישנו קריטריון בסיסי ביותר שהופך את האתר לנוח לגולש (ולמנוע החיפוש של גוגל) ולכן, גם מקדם אותו בתוצאות החיפוש, היא מהירות עליית האתר. ומהירות זו, נסמכת במידה רבה על השרת עליו יושב האתר ולכל מה שנלווה אליו. אז נניח לרגע את הניתוחים המתקדמים בצד, ונשוב אל שרתים, לאחסון האתרים ולכל מה שחשוב באמת, הבסיס לכל – אחסון האתרים, החבילות וספקיות השירות. הנה שלושה דברים חשובים שאתם צריכים לדעת:

התרחקו מחברות המציעות לכם אחסון אתרים חינמי!

לפני שנים, כאשר תחום אחסון אתרים היה בחיתוליו, כשלא לכל אדם היה לפחות אתר אחד ובזמנים שרכישת חבילת אחסון הצריכה מאתנו תשלום של הון לא קטן, אחסון אתרים חינמי היה להיט. שרתים הציעו שטחי אחסון חינמיים תמורה לבאנרים, פרסומות ושאר מוצרים קידומיים. נכון, אז, זה השתלם (אולי), אבל כיום, כאשר מחירי חבילות אחסון האתרים השונות נמוך למדי, מי צריך להיות תלוי בספקי אחסון חינמיים? אתם משלמים, זוכים לתמירה ושירות, כמו שצריך. לכן, במיוחד כאשר מדובר באתר עסקי, וותרו על ההצעה ה"מפתה" ורכשו חבילת אחסון בתשלום. ככה אתם יודעים בדיוק מה אתם מקבלים!

קחו UpLift לצרכים שלכם

כאשר מתכננים הקמת אתר, תמיד ישנם דברים שפורחים מהזיכרון, או רעיונות שצצים בהמשך הדרך, בזמן שהאתר שלכם כבר פועל. אל תתקבעו על צרכי המינימום שלכם, אלא העדיפו שרתי אחסון מהירים יותר ממה שאתם חושבים שאתם צריכים, שטח אחסון גדול יותר וכד'. עם הזמן, כאשר האתר שלכם יתגבש, תוכלו לזהות את הצרכים המדויקים שלכם, אבל עד אז – הכלל הוא – תמיד עדיף יותר מאשר פחות. כמובן, רצוי להיות הגיוניים ולא להתפרע בהערכה כלפי מעלה, אבל UpLift של 15% נחשב להגיוני לחלוטין בבחירת חבילת האחסון המתאימה.

בחרו את ספקית אחסון האתרים שלכם בקפידה

במיוחד באתר ראשון, אבל גם באתרים הבאים, התמיכה היא אחד הקריטריונים המכריעים שייעצבו את החוויה שלכם כבעליו וכמפעיליו של אתר. ספקית שירות שמצויה בקצה השני של העולם, עם שעות עבודה הפוכות לאלה שלכם, או, אפילו ספקית שדווקא כן ממוקמת בישראל, אבל זמני התגובה שלה הם אטיים, הטלפון תפוס תמיד, היא לא עונה למיילים, וכשהיא עונה – המענה שלה איננו מקצועי ושולח אתכם לחפש תשובות בעצמכם ברשת, עלולות להוציא לכם את הרוח מהמפרשים ולגרום לכך שהתדמית העסקית אותה אתם מנסים לבנות באמצעות האתר שלכם, לא תצליח להמריא כלפי מעלה. אחרי הכל, איזה גולש ייהנה לגלוש באתר מקרטע? ולמה שהוא ירצה לחזור אליו שוב?

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

חשיבות-תוכן-וקוד-טכני-קידום-אתרים-2025
בלוג קידום אתרים מקצועי

מגמות SEO לקראת 2025 – טכני ותוכן ומה שבינהם

מגמות SEO לשנת 2025 חושפות שינויים משמעותיים שדורשים התאמה מתמשכת של אסטרטגיות דיגיטליות. בין השינויים: השפעת המשפט נגד Google, התפתחות כלים מבוססי AI, דגש על E-E-A-T ומקוריות, מעבר לאופטימיזציה למשתמשים ולא רק למילות מפתח, וחשיבות גוברת של SEO טכני. למדו כיצד להישאר תחרותיים בעולם משתנה.

קרא עוד »
משק צ'טבוט מותאם אישית
בלוג קידום אתרים מקצועי

סקירת Chatbase: צ'טבוט מתקדם ואינטואיטיבי לבעלי עסקים עם אתרים

גלה כיצד Chatbase יכול לשדרג את האתר שלך עם צ'טבוט מותאם אישית המספק תמיכה בלקוחות, איסוף לידים, ואינטגרציה עם פלטפורמות פופולריות כמו WhatsApp ו-Slack. מתאים במיוחד לבעלי עסקים המחפשים פתרון חכם לשיפור מעורבות המשתמשים.

קרא עוד »
מצפה תת ימי באילת
בלוג קידום אתרים מקצועי

שיווק דיגיטלי המצפה התת ימי באילת

סיפור הצלחה על קידום אתר המצפה התת ימי באילת. גלו כיצד הצלחנו להגדיל את התנועה האורגנית, לשפר את שיעור ההמרה ולהגביר את המעורבות במדיה החברתית באמצעות אסטרטגיית SEO ממוקדת ותוכן עשיר בעולם הים.

קרא עוד »