ייעוץ תקשורת וניהול משברים

לא הייתם חושבים לקבל עובד.ת לעבודה, בלי לקבל קורות חיים ויש להניח שאתם גם נוהגים לעשות תחקיר מקדים ברשתות החברתיות וברחבי הרשת. הגיוני.

זו בדיוק הסיבה שהחברה שלכם, בוודאי אם היא בינונית או גדולה, לא יכולה לפעול ללא פרופיל ציבורי ותקשורתי מבוסס. אפילו אם אתם מנהלים חברה במודל B2B, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לפעול "מתחת לרדאר" או "בפרופיל נמוך", כמו שחושבים מנכ"לים מסויימים.

מיליוני ישראלים נכנסים לרשת מדי יום דרך גוגל, כמו בפרסומת ההיא של ספרי הטלפונים, אם אתה לא שם – אתה לא קיים!. אבל השקעה בפרסום וקידום ממומנים בגוגל לא מחליפה אסטרטגיה תקשורתית ובניית מעטפת תדמיתית לחברה שלכם.

מקבלי החלטות בסביבה העסקית שלכם, רגולטורים והציבור הרחב שופטים אתכם לפי מה שמתפרסם עליכם (או לא) באתרי חדשות. כושר ההתמודדות של חברה עם משבר תקשורתי, מושפע משמעותית ממידת הגב הרחב התדמיתי שיש לה ברשת. כשהפרסום היחיד על החברה שלך הוא תחקיר שלילי, לא יועילו עשרות אלפי שקלים שתשלמו בחודש על פרסום.

איך עושים את זה ובעיקר – איך לא… במקום לשלם על הטעויות שלכם, "מוסקל מדיה" ייעוץ תקשורת וניהול משברים ריכזו לנו במאמר קצר, כמה כללי מפתח שכל בעל/ת חברה ומנכ"ל/ית חייבים להכיר!

https://www.muskal.media/post/communication_strategy

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

agentic-browsers דפדפן חכם - המהפכה הבאה
בינה מלאכותית

מה זה Agentic Browser?

Agentic Browser הוא דפדפן חדשני המשתמש בבינה מלאכותית כדי לבצע משימות עבורך באופן אוטומטי. במקום להקליק ולגלול בעצמך, הדפדפן מבין הוראות בשפה טבעית ומבצע פעולות מורכבות כמו קניות, הזמנות וסידורים. גוגל, אופרה ו-Perplexity AI כבר מפתחות דפדפנים כאלה, אך יש גם סיכונים משמעותיים לפרטיות ובטיחות.

קרא עוד »
צונאמי דיגיטלי AI
בינה מלאכותית

המהפכה הבאה של גוגל: כיצד בינה מלאכותית משנה את עולם החיפוש והקנייה

ההכרזות מ-Google I/O 2025 מסמנות נקודת מפנה בעולם החיפוש והקנייה המקוונת. בינה מלאכותית אינה עוד תוספת לחיפוש – היא הופכת להיות החיפוש עצמו. עסקים שיתאימו את עצמם במהירות לפרדיגמה החדשה ישגשגו, בעוד אלה שיישארו מאחור עלולים להיעלם מהמפה הדיגיטלית.

קרא עוד »