מקצועות האינטרנט המובילים בשנת 2017

רשת האינטרנט היא חלק בלתי נפרד מחיינו. קשה למצוא ולו אדם אחד שאינו גולש בה על בסיס יומיומי. באמצעות הגלישה באתרי האינטרנט ניתן לצבור ידע רב, לרכוש מוצרים אונליין ועוד – היתרונות הם רבים. הנה כמה מקצועות מובילים לקראת שנת 2017.

מקצועות האינטרנט המובילים בשנת 2017

עיצוב דפי נחיתה

לאתרי אינטרנט מסחריים רבים יש דפי נחיתה. על המבנה, העיצוב ומאפייני הדף להתאים למסרים השיווקים של האתר ולמטרותיו. הייחוד בעמוד נחיתה הוא היותו מותאם למטרתו – ליד, קנייה וכו'. ככזה, הוא בעל מסר ברור, ממוקד ומניע לפעולה. בשנת 2017, אין ספק שהנושא יהיה במגמת התקדמות, כאשר המטרה היא לצבור יותר ויותר לקוחות בצורה חכמה.

יושם דגש על עיצוב אטרקטיבי, כזה שיהיה נהיר וברור לגולש. כמו כן, מעצבי האתרים מודעים היטב לזמן הקצר בו נמצא הגולש בדף הנחיתה. בשל כך, גם התכנים יהיו ממוקדים יותר. המגמות המסתמנות הן שילוב אנימציות פלאש באתרים וכן קישורים ממומנים, כך שיחס ההמרה יהיה גבוה עד כמה שניתן.

תכנות PHP

כמו בכל תחום אחר, גם כאן יחולו תמורות. שפת ה-PHP הופכת להיות יותר ויותר פופולארית,  מהירות העיבוד שלה תהיה גבוהה יותר וקל יהיה ללמוד אותה. המערכת עצמה נוצרה על מנת שהאתר ישיג כמה שיותר מידע על הגולשים. ככל שהמערכת תהיה מתקדמת יותר, כך היא תאפשר לעמודים סטטיים שאינם עדכניים להפוך לדינאמיים. מערכת זו תשודרג ותוכל לשנות את העמודים המקוריים לחלוטין, כל עת שהגולשים משתמשים בהם. מי שמתעניין במקצועות פיתוח ובניית אתרים יוכל לבחור מתוך מגוון משרות אינטרנט המשתייכים לתחום של התכנות.

ניהול תוכן SEO

בשנת 2017 יהיו מערכות ניהול תוכן SEO (קידום אתרים אורגני) חכמות יותר. כל בעל אתר שירצה להתמקצע יוכל לעדכן את התוכן בעצמו, ויוכל לבחור את מערכת ניהול התוכן המתאימה לו ביותר. אתרי הרשת יהיו דינאמיים יותר, שכן אתר שאיננו מתעדכן יורד בדירוגים. בעלי האתרים יוכלו לעדכן את התכנים בצורה שוטפת, קלה ונוחה. ישנן מערכות ניהול תוכן מתקדמות ביותר המאפשרות להזין תוכן, לנהל ולעצב את האתר – הכל על מנת שהוא ימשיך להיות דינאמי ומעודכן, ללא צורך בתכנות ובפעולות מורכבות. בעל האתר לא יצטרך להיות בקיא בניהול מערכות תוכן לשם כך.

בניית אתרים

עבור בעלי עסקים המעוניינים שעסקיהם יצליחו, אתר אינטרנט הוא הכרח המציאות. באמצעות הרשת, כל בעל עסק זוכה לחשיפה אופטימאלית, האתר זמין 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, והמטרה היא לצבור כמה שיותר לקוחות ולפנות לקהל היעד המתאים. בשנת 2017 נושא זה ימשיך להעסיק את הזירה העסקית ואף יתפתח ויציע פתרונות חדשניים.

הלקוחות כבר לא יצטרכו לאתר מתכנתים, בוני אתרים, קופירייטרים, מעצבים גרפיים ומקדמי אתרים. החברות יציעו את הכל תחת קורת גג אחת. האתרים יהיו נגישים לאנשים בעלי מוגבלויות, מעוצבים בצורה כזו שקל יהיה לגלוש בהם ויהיו נוחים יותר לניווט.

עיצוב אתרים

גם בתחום עיצוב האתרים יחולו תמורות. הם יהיו מסוגננים יותר, בעלי אוריינטציה שיווקית מדויקת, חדשניים, מודרניים ויעילים, כאשר המטרה העיקרית היא להניע את הגולש לפעולה. עיצוב אתרים מתקדם וחדשני מפיק את המקסימום מהכניסה של הגולש לאתר, בכל הקשור לעיצובו.

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

צונאמי דיגיטלי AI
בינה מלאכותית

המהפכה הבאה של גוגל: כיצד בינה מלאכותית משנה את עולם החיפוש והקנייה

ההכרזות מ-Google I/O 2025 מסמנות נקודת מפנה בעולם החיפוש והקנייה המקוונת. בינה מלאכותית אינה עוד תוספת לחיפוש – היא הופכת להיות החיפוש עצמו. עסקים שיתאימו את עצמם במהירות לפרדיגמה החדשה ישגשגו, בעוד אלה שיישארו מאחור עלולים להיעלם מהמפה הדיגיטלית.

קרא עוד »
LinkedIn ai-job-search-tools
בלוג קידום אתרים מקצועי

30+ כלי AI לחיפוש עבודה: המדריך המקיף למחפשי עבודה ב-2025

בעידן הדיגיטלי, חיפוש עבודה דורש יותר מאשר קורות חיים טובים – הוא דורש אסטרטגיה חכמה. כלי AI כמו Kickresume, Rezi ו-Final Round AI מציעים פתרונות מתקדמים ליצירת קורות חיים מרשימים, אופטימיזציה ל-LinkedIn, והכנה לראיונות. גלה כיצד הכלים האלה יכולים לחסוך זמן, לשפר את הנוכחות המקוונת שלך ולהגדיל את סיכויי ההצלחה במציאת העבודה המושלמת.

קרא עוד »
llm-txt-rel-and-standards
בינה מלאכותית

סטנדרטיזציה ברשת: מהעבר אל העתיד – מתגיות SEO למודלי שפה גדולים + llms.txt

בעולם הדיגיטלי המתפתח במהירות, סטנדרטיזציה היא אחד המרכיבים החשובים ביותר להבטחת תקשורת יעילה בין מערכות שונות. מאמר זה סוקר את הסטנדרטים הקיימים כיום בעולם ה-SEO והאינטרנט, ומציע תחזית לסטנדרטים דומים שעשויים להתפתח בעולם מודלי השפה הגדולים (LLMs) והבוטים החכמים.

קרא עוד »
תמונה-שעוזרת-להבין-איך-מייצרים-תוכן-איכותי-עם-AI - כן, ה ALT הזה בכוונה
בלוג קידום אתרים מקצועי

דרכים טקטיות לשימוש אחראי ב-AI לקידום אתרים יומיומי

במאמר זה נדון כיצד ניתן למנף בינה מלאכותית בתחום קידום האתרים. המאמר מתמקד באתגר הפסיכולוגי של אימוץ טכנולוגיות חדשות וכיצד להתגבר עליו, תוך שימת דגש על בניית עוזר AI מותאם אישית, יצירת רעיונות תוכן והרחבת נושאים, ניתוח פערי תוכן, אופטימיזציה של תוכן קיים, יצירת תוכן מבוסס נתונים ואוטומציה של משימות SEO שגרתיות. המאמר מדגיש את הצורך באיזון בין שימוש ב-AI לבין שמירה על נגיעה אנושית ואותנטיות.

קרא עוד »