סטוריז באינסטוש – על מה כל המהומה?

אינסטגרם השיקה בשבוע שעבר שירות חדש, אך לא מקורי במיוחד: הפיצ'ר הזה נקרא סטוריז, והוא מאפשר לכם לשתף תמונות או סרטונים, עם כל מיני תוספות, כמו אימוג'ים, כיתובים ואייקונים מצחיקים, כשכל "סטורי" יעלם לאחר יממה.

נשמע מוכר? זה לא מקרי. מדובר בהעתקה די בוטה מהסנאפצ'ט (וללא כל ניסיון להסתיר את זה), והרשת סוערת. אפילו השם זהה. ההבדל הוא שאפשרויות עריכת הסטוריז של סנאפצ'ט, כיאה למקור, מוצלחות הרבה יותר בשלב זה, עם שלל אפקטים, סטיקרים, ועוד המון תוספות שלא קיימות באינסטוש.

אז מה הדיבור ברשת?

Instagram vs Snapchat: Stories Instagram be like: Posted by Konbini on Wednesday, August 3, 2016

 מה היתרון בסטוריז של אינסטגרם?

אחת המטרות בהשקת הסטוריז היא לאפשר לחברים שלכם להציף לכם את הפיד, מבלי שירגישו קרציות. אם פעם היינו חושבים פעמיים לפני שהיינו מעלים עוד תמונה, מחשש שיאשימו אותנו בהספמת האינסטגרם, הרי שהסטוריז, תודות להיותם זמניים, מאפשרים להעלות פוסטים בתדירות גבוהה, מינוס תחושת האשמה.

אז איך זה עובד?

אם יש לכם את הגרסה האחרונה של האינסטגרם, הפיצ'ר אמור כבר להיות מעודכן אצלכם, או להופיע בימים הקובים. תבחינו בחלקו העליון של המסך בתמונות של חברים, במסגרת עגולה. אלו הם הסטוריז, נעים מאד. לחצו על התמונה לצפייה בסטורי, והחליקו ימינה או שמאלה כדי לעבור בין החברים.

בפינה השמאלית העליונה של המסך, תראו כפתור +. אם תלחצו עליו, תוכלו להעלות סטורי משלכם. אם גם אתם עוסקים בשיווק באינסטגרם, זהו בהחלט פיצ'ר שתשתמשו בו.

סטוריז באינסטגרם - שיווק באינסטגרם

  1. לוחצים על לחצן ה- (+)
  2. מצלמים תמונה או סרטון
  3. כעת תוכלו לקשקש על התמונה שלכם, להוסיף אימוג'ים או להשתמש בפילטרים השונים
  4. פרסמו את הסטורי שלכם על ידי לחיצה על ה"וי". הסטורי יופיע בחלק העליון, וכן בפרופיל שלכם
  5. תוכלו לשמור את הסטורי שלכם על ידי פתיחתו, לחיצה על שלוש הנקודות (…) בחלק הימני התחתון של המסך, ובחירה בשמירה.
  6. תוכלו לראות מי צפה בסטורי שלכם ולחסום צופים לא רצויים

מה אתם חייבים לדעת על שיווק באמצעות סטוריז?

הדבר שחשוב ביותר לזכור הוא, שהיות והאינסטגרם נמצא בבעלות פייסבוק, תוכלו להיות בטוחים שהפלטפורמה הזו תאפשר לכם חשיפה מטורפת. אם יש לכם חשבון אינסטגרם עסקי עם כמות יפה של עוקבים, הרי שהכלי הזה מאפשר לכם לשווק את עצמכם ואת העסק שלכם בצורה מעניינת ואטרקטיבית הרבה יותר מסתם תמונה או וידיאו.

האופציה הזו נהדרת לעסק שרוצה לפרסם פוסט קונקרטי (למשל מבצע) שצריך להיות רלוונטי ל-24 שעות בלבד.

יתרון נוסף לסטוריז, שלא היה קיים עד עכשיו באינסטגרם, הוא האפשרות לראות מי התעניין בתוכן שפרסמנו, גם אם לא הגיב.

בשורה התחתונה, למרות הפורמט המועתק כמעט לחלוטין, מדובר בשינוי מרענן לאחת מהרשתות החברתיות הגדולות והפעילות ביותר, ועד שלא נראה בפיד האינסטגרם שלנו אנשים עם אוזני כלבלב ולשון מבצבצת, או כאלה שיורקים אש, נרשה לעצמנו להישאר עם הספק שמדובר בתוספת חדשה ומרעננת לשגרה הדיגיטלית שלנו.

כותבת המאמר – לנה צלר- מנהלת תיקי לקוחות בתחום SEO בצוות אפליד

 

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

קידום אתרים סמנטי
בלוג קידום אתרים מקצועי

שימוש במילות מפתח ו-LSI

על ידי שילוב מילות מפתח LSI באופן טבעי בתוכן האתר, ניתן לשפר אופטימיזציית מילות מפתח, לספק חוויית משתמש עשירה ורלוונטית יותר וכך- להגביר את סיכויי הדירוג הגבוה במנועי החיפוש.
הטכניקה של LSI מאפשרת להרחיב את הנושא המרכזי באמצעות מילים וביטויים נוספים וקשורים, מבלי להידרש לשימוש חוזר במילים זהות וכך להמנע מדחיסת מילות מפתח.מעולה לאיזון בין קידום האתר לבין טקסט רהוט וטבעי.

קרא עוד »
ייעוץ תקשורת וניהול משברים
בלוג קידום אתרים מקצועי

ייעוץ תקשורת וניהול משברים

לא הייתם חושבים לקבל עובד.ת לעבודה, בלי לקבל קורות חיים ויש להניח שאתם גם נוהגים לעשות תחקיר מקדים ברשתות החברתיות וברחבי הרשת. הגיוני.

קרא עוד »
כתיבת תוכן AI והשפעתו על SEO וגוגל
בלוג קידום אתרים מקצועי

כתיבת תוכן באמצעות AI: לשמור על איכות ולהימנע מענישת גוגל

במאמר זה, אנו נתאר כיצד ניתן לשמור על איכות גבוהה ולהימנע מהענישה של גוגל כאשר משתמשים בטכנולוגיות AI לכתיבת תוכן. נכיר גם את האופן שבו גוגל מתייחס לתוכן שנוצר על ידי AI מבחינת SEO, ונראה כיצד מדגישים בגוגל את חשיבותו העולה של מודל E-E-A-T על ידי פירוט השאלות אותן כל יוצר תוכן לשאול את עצמו בעת פרסום תכנים חדשים באתר.

קרא עוד »