בניית דף נחיתה

רוצים להעביר לגולש מידע ממוקד, ברור, הכתוב באופן קליל וגם יניע אותו לפעולה? לשם כך יספיק גם דף אחד ולא אתר אינטרנט שלם. בשל התחרות על מקום, אתרי האינטרנט מתעבים ומתמלאים תוכן בכדי לעמוד בדרישות גוגל. הדבר מעולה אם גולש רוצה לעיין, לקרוא מידע בנושא מסוים ולאו דווקא מתעניין בקבלת שירות או רכישה. על מנת להצביע על מידע ספציפי מאוד אותו אתם רוצים להעביר לגולש- מבצע מיוחד, אירוע ייחודי ואפילו אם המטרה היא הגדלת המרות והרחבת חוג הלקוחות שלכם, ישנן דרכים מהירות, זולות ויעילות לא פחות ואפילו יותר מאתר האינטרנט.

טירגוט קהל להפצת דף נחיתה

מספיק דף בכדי להנחית את הגולש

אם אתם רוצים "להנחית" את הגולש אצלכם, דף נחיתה הוא הדבר הנכון ביותר עבורכם. דף נחיתה ממיר עושה עבודה מצוינת כאשר מדובר למשל על מודעות פרסום בגוגל. כאשר אדם מקליק על מודעת פרסום הוא מעוניין בדרך כלל בביצוע פעולה יותר מאשר בקבלת מידע ובקריאה. מעבר לדף הנחיתה הכולל מידע מצומצם וממוקד ומקום ברור ליצירת קשר יביא לכך שהלקוח יפעל בעודו "חם" ולא יספיק להתקרר בגלל שטף המידע שמגיע אליו כאשר הוא נכנס אל האתר. לאחר מילוי הפרטים ליצירת קשר יכול הגולש לעבור אל האתר לקבלת מידע נוסף ככל שירצה, אך הגעה לדף הנחיתה ממש עם ההקלקה באמת דומה לנחיתה- זו הדרך להכות בברזל בעודו חם.

איך לעשות זאת נכון?

על מנת לממש את הפוטנציאל הטמון בדף נחיתה, יש לבנות אותו נכון. לפני המידע הכתוב, חשוב קודם כל העיצוב. הגולש מתרשם מהויזואליות של הדף עוד לפני שהוא ניגש לקרוא את המידע שבו. לכן, העיצוב הוא חלק משמעותי מהדף. כדאי לפנות לבעל מקצוע המתמחה בתחום העיצוב של דפי נחיתה. הדף צריך להיות צבעוני ואטרקטיבי עם תמונות אשר ממש כמו לוגו יהוו תמצית לתוכן הדף. חלק שני החשוב הוא התוכן המילולי. כתבו את התוכן במשפטים קצרים וממוקדים, באופן שיווקי שיניע לפעולה. חלק שלישי וחשוב הוא תיבת הצור קשר. אל תלאו את הגולשים במילוי פרטים רבים. שם וטלפון מספיקים ליצירת קשר עם הגולש, ובשלב זה, כאשר מדובר על קשר ראשוני ביניכם, זהו מידע מספיק. קחו בחשבון שגולש הוא בעל סבלנות נמוכה ובעל זמן קצר. ככל שהמידע יגיע אליו בדרך פשוטה יותר, וככל שיצטרך לספק מידע מועט יותר עבורכם, כך גדל הסיכוי שדף הנחיתה יעשה את עבודתו.

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

קידום אתרים סמנטי
בלוג קידום אתרים מקצועי

שימוש במילות מפתח ו-LSI

על ידי שילוב מילות מפתח LSI באופן טבעי בתוכן האתר, ניתן לשפר אופטימיזציית מילות מפתח, לספק חוויית משתמש עשירה ורלוונטית יותר וכך- להגביר את סיכויי הדירוג הגבוה במנועי החיפוש.
הטכניקה של LSI מאפשרת להרחיב את הנושא המרכזי באמצעות מילים וביטויים נוספים וקשורים, מבלי להידרש לשימוש חוזר במילים זהות וכך להמנע מדחיסת מילות מפתח.מעולה לאיזון בין קידום האתר לבין טקסט רהוט וטבעי.

קרא עוד »
ייעוץ תקשורת וניהול משברים
בלוג קידום אתרים מקצועי

ייעוץ תקשורת וניהול משברים

לא הייתם חושבים לקבל עובד.ת לעבודה, בלי לקבל קורות חיים ויש להניח שאתם גם נוהגים לעשות תחקיר מקדים ברשתות החברתיות וברחבי הרשת. הגיוני.

קרא עוד »
כתיבת תוכן AI והשפעתו על SEO וגוגל
בלוג קידום אתרים מקצועי

כתיבת תוכן באמצעות AI: לשמור על איכות ולהימנע מענישת גוגל

במאמר זה, אנו נתאר כיצד ניתן לשמור על איכות גבוהה ולהימנע מהענישה של גוגל כאשר משתמשים בטכנולוגיות AI לכתיבת תוכן. נכיר גם את האופן שבו גוגל מתייחס לתוכן שנוצר על ידי AI מבחינת SEO, ונראה כיצד מדגישים בגוגל את חשיבותו העולה של מודל E-E-A-T על ידי פירוט השאלות אותן כל יוצר תוכן לשאול את עצמו בעת פרסום תכנים חדשים באתר.

קרא עוד »