בניית דפי נחיתה מוצלחים

לצד כלל הכלים הניתנים לנו לקידום האתר, לעיתים אנו עלולים לשכוח את אחד הדברים החשובים והמשמעותיים ביותר- חוויית המשתמש. חשבו על עצמכם כגולשי אינטרנט: האם אי פעם נטשתם אתר בגלל קשיי התמצאות? האם עיצובו של האתר לא עורר בכם צורך להמשיך ולגלוש בו? בטוח שכן.

במאמר שלפניכם נעמוד על הדגשים המשמעותיים שבין חוויית המשתמש לבין פעולת הקידום, ומכך נסיק כיצד ניתן לבנות דפי נחיתה מצליחים ומקודמים.

מבנה האתר

מיתוג העסקעצם קיום האתר וכניסת גולשים אליו  אינה תספיק לכם בכדי למנף את העסק ולהגדיל את המכירות. בכדי להביא את הגולש אל היעד (הזמנת שירות/ קנייה), יש צורך בחשיבה אסטרטגית נכונה שתוביל את הגולש במסלול אליו אתם מכוונים. לשם כך, עליכם לבחון את אתרכם מתוך עיני המשתמש כדי להבין את עולמו.

אחד המחקרים השימושיים בתחום נעשה במטרה לבדוק כיצד סורק המשתמש את האתר. בעזרת מכשור ייחודי לניטור תנועות עיניים נמצא כי משתמשים נוהגים לסרוק את המסך מהפינה הימנית העליונה, ולנוע מטה
ושמאלה בהדרגה. מידע זה עשוי לשמש אתכם בתכנון מבנה דפי נחיתה בצורה אופטימלית.

העברת מסרים

גולשים המגיעים אל האתר שלכם הם למעשה קונים פוטנציאלים, וכמו כל קונה פוטנציאלי גם הם מושפעים מהמסרים הפרסומיים הסמויים והגלויים המועברים אליהם באמצעות האתר.
בכדי להצליח להביא את הגולש אל היעד, יש צורך בגיבוש מסר חד וברור אותו תרצו להנחיל. ריבוי מסרים עלול לגרום לבלבול אצל הגולש, ובכך תפספסו את המטרה שלכם. עדיף להתגבש על רעיון יחיד וסביבו לעצב את דף הנחיתה, כשהמסר מקבל שטח יחסי גדול משטח המסך הכולל.

אחד הכללים החשובים ביותר בהעברת המסרים בצורה שיווקית ומשכנעת, היא לפנות אל הגולש במקום לדבר על העסק שלכם. כאשר הגולש מגיע אל האתר, הוא למעשה מחפש מענה לצרכיו. ספקו לו את הצורך הזה, דברו אליו, ראו אותו במרכז. אין צורך להכביר במילים אודות העסק, עדיף להתמקד ביתרונותיו של המוצר שלכם ללקוח.

המלצה שלנו על קורס עיצוב ובניית אתרים

הנעה לפעולה

משהגיע המשתמש אל היעד אליו כיוונתם, חשוב לשלב משפט "הנעה לפעולה" שיגרום למשתמש לבצע את הקשר הראשוני בינכם.

ניסוח משפט ההנעה לפעולה  צריך להתבסס על הכללים המוזכרים למעלה: דיבור אל הלקוח בצורה שאי אפשר לסרב לה. משפטים דוגמת "הירשם חינם ותוכל גם אתה להיפטר מהכאב" או "לא מצליח לישון מכאבים? התקשר עוד היום ותישן טוב בלילה", הינם דוגמאות למשפטי הנעה מוצלחים.

לייעוץ בבניית דפי נחיתה וקידום אתרים, התקשר עוד היום ל 03-6121039 וגם אתם תגיעו לראש תוצאות החיפוש בגוגל!

צריכים לבנות אתר ולא בטוחים איך? כנסו למאמר בו תלמדו כיצד לבנות אתר אינטרנט ממותג

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

קידום אתרים סמנטי
בלוג קידום אתרים מקצועי

שימוש במילות מפתח ו-LSI

על ידי שילוב מילות מפתח LSI באופן טבעי בתוכן האתר, ניתן לשפר אופטימיזציית מילות מפתח, לספק חוויית משתמש עשירה ורלוונטית יותר וכך- להגביר את סיכויי הדירוג הגבוה במנועי החיפוש.
הטכניקה של LSI מאפשרת להרחיב את הנושא המרכזי באמצעות מילים וביטויים נוספים וקשורים, מבלי להידרש לשימוש חוזר במילים זהות וכך להמנע מדחיסת מילות מפתח.מעולה לאיזון בין קידום האתר לבין טקסט רהוט וטבעי.

קרא עוד »
ייעוץ תקשורת וניהול משברים
בלוג קידום אתרים מקצועי

ייעוץ תקשורת וניהול משברים

לא הייתם חושבים לקבל עובד.ת לעבודה, בלי לקבל קורות חיים ויש להניח שאתם גם נוהגים לעשות תחקיר מקדים ברשתות החברתיות וברחבי הרשת. הגיוני.

קרא עוד »
כתיבת תוכן AI והשפעתו על SEO וגוגל
בלוג קידום אתרים מקצועי

כתיבת תוכן באמצעות AI: לשמור על איכות ולהימנע מענישת גוגל

במאמר זה, אנו נתאר כיצד ניתן לשמור על איכות גבוהה ולהימנע מהענישה של גוגל כאשר משתמשים בטכנולוגיות AI לכתיבת תוכן. נכיר גם את האופן שבו גוגל מתייחס לתוכן שנוצר על ידי AI מבחינת SEO, ונראה כיצד מדגישים בגוגל את חשיבותו העולה של מודל E-E-A-T על ידי פירוט השאלות אותן כל יוצר תוכן לשאול את עצמו בעת פרסום תכנים חדשים באתר.

קרא עוד »