כיצד תעלו פוסט מנצח לפייסבוק?

גולשים מקדישים תשומת לב מועטה במיוחד בזמן גלישה ברשתות חברתיות במהלך היום. חשבו על כל הפעמים שנתקלתם בעצמם בפוסטים משעממים ובינוניים בפייסבוק שגרמו לכם לצקצק ולהמשיך לגלול כלפי מטה. כדי שלא תסבלו מהתעלמות מצד גולשים שהינם לקוחות פוטנציאליים, הכנתי עבורכם צ'ק ליסט שיסייע לכם לתת בוסט לעמוד העסקי שלכם. עברו על הסעיפים ותצאו מכאן עם פוסט מנצח 💪

תמונה איכותית וייחודית

האלמנט הראשון שגולשים שמים לב אליו הוא הבאנר בו בחרתם. השקיעו בגרפיקה ובחרו תמונה איכותית וייחודית שתגרום לגולשים לעצור את הגלילה מטה, ולהתחיל לקרוא את טקסט המודעה. אם יש צורך – היעזרו בצלם מקצועי/אושיית אינסטגרם שיודע להקפיד על הפרטים החשובים.

תמונה לפסוט בפייסבוק

השתמשו באימוג'יז 🥳

אימוג'יז ("פרצופון" בעברית יפה 😇) יכולים להביע כל רגש אפשרי, מה שיסייע לכם לפנות אל ליבם של הגולשים. אינכם חייבים לבחור אימוג'י מסוג פרצוף, אלא בסוג שהכי מתחבר לטקסט אותו אתם כותבים. אם אתם מקדמים מסיבות, תוכלו להשתמש בכל אחד מהאימוג'יז הבאים: 🎁🎈🎉🎂

קרוסלה

במידה וברשותכם מספר תמונות איכותיות בגודל המתאים, מומלץ לייצר קרוסלה בת 4-5 תמונות כך שהגולשים יוכלו להתרשם טוב יותר מהמוצר או שירות שאתם מציעים.

קרוסלה בפייסבוק

אפשר גם לייצר סלייד-שואו במידה ויש לכם 4-5 תמונות.

שיווק ופרסום בפייסבוק מדריך קצר

קריאייטיב מנצח

הקפידו על טקסט מסקרן ואינפורמטיבי שימשוך את הגולשים. נסו להיכנס לראש של הגולש וחשבו איזו סוג פנייה תעורר את הסקרנות שלו: פנייה בצורת שאלה, הצעת פתרון לבעיה קיימת, מבצע שאסור לפספס ועוד.

בחרו Feeling

ניתן לבחור "מה אתם מרגישים" בזמן שאתם מעלים פוסט לעמוד העסקי בפייסבוק. שתפו עם הגולשים מה אתם מרגישים באותו רגע נתון ותזכו להגברת החשיפה.

בצעו צ'ק אין

במידה ותרצו להזמין גולשים לחנות/מסעדה/בר שלכם, תמיד הקפידו לבצע צ'ק אין כדי שהגולשים יוכלו לקבל החלטה חכמה האם ומתי יהיה להם נוח לבקר אתכם 😃

קריאה לפעולה – CTA

עקב הצפת מסרים ברשתות החברתיות ועומס בלתי רגיל, יש להנחות את הגולשים מה תרצו שהם יבצעו, אחרת הם לא יבצעו זאת בעצמם… 😅

1. "צפו בוידאו"

2. "למדו עוד"

3. "הירשמו"

4. "רכשו עכשיו"

הוסיפו כפתור

בהמשך לסעיף הקודם, ניתן להוסיף כפתור לפוסט קיים שעלה בעמוד העסקי. מומלץ מאוד להיעזר בפיצ'ר החשוב הזה שמסייע לגולש לקבל החלטה ליצור אתכם קשר.

תקציב

הגדירו תקציב ייעודי לפעילות, למשל 50 ש"ח ביום למשך 7 ימים לצורך קידום פעילות חשובה.

טירגוט

בחרו את האזור הגיאוגרפי המתאים, למשל תל אביב סיטי. בהמשך בחרו גילאים רלוונטיים, למשל 18-35, ושלבו תחומי עניין של קהל היעד שלכם.

זהו – הכול מוכן!

כעת כל מה שנשאר לעשות זה להקליק על Publish ולבחון את הנתונים מדי יום, כדי לוודא שאתם עומדים ביעדים שלכם.

יש לכם שאלות על שיווק ברשתות החברתיות? 🤔

פנו אלינו ונסגור לכם את הפינה 😃

המאמר נכתב על ידי אוראל שמע, מנהל קמפיינים בחברת אפליד

*הטיימינג בו אתם מעלים את הפוסט חשוב ביותר. השתדלו להעלות פוסטים בשעות העומס – 9 בבוקר, 1 בצהריים ו-8 בערב וכך תזכו לחשיפה רחבה.

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

בלוג קידום אתרים מקצועי

מה זה Google SGE וכיצד יכול לשפר את תוצאות החיפוש שלך?

מנוע החיפוש של גוגל הוא אחד מהכלים החשובים ביותר בעידן הדיגיטלי העכשווי וכפי שתמיד הייתה בחזית החדשנות, היא משיקה כעת כלי חדש בשם Google SGE המבוסס בינה מלאכותית וטכנולוגיות מתקדמות המאפשרים גישה מתקדמת וממוקדת יותר לחיפוש וקבלת מידע.

קרא עוד »
קידום אתרים סמנטי
בלוג קידום אתרים מקצועי

שימוש במילות מפתח ו-LSI

על ידי שילוב מילות מפתח LSI באופן טבעי בתוכן האתר, ניתן לשפר אופטימיזציית מילות מפתח, לספק חוויית משתמש עשירה ורלוונטית יותר וכך- להגביר את סיכויי הדירוג הגבוה במנועי החיפוש.
הטכניקה של LSI מאפשרת להרחיב את הנושא המרכזי באמצעות מילים וביטויים נוספים וקשורים, מבלי להידרש לשימוש חוזר במילים זהות וכך להמנע מדחיסת מילות מפתח.מעולה לאיזון בין קידום האתר לבין טקסט רהוט וטבעי.

קרא עוד »
ייעוץ תקשורת וניהול משברים
בלוג קידום אתרים מקצועי

ייעוץ תקשורת וניהול משברים

לא הייתם חושבים לקבל עובד.ת לעבודה, בלי לקבל קורות חיים ויש להניח שאתם גם נוהגים לעשות תחקיר מקדים ברשתות החברתיות וברחבי הרשת. הגיוני.

קרא עוד »
כתיבת תוכן AI והשפעתו על SEO וגוגל
בלוג קידום אתרים מקצועי

כתיבת תוכן באמצעות AI: לשמור על איכות ולהימנע מענישת גוגל

במאמר זה, אנו נתאר כיצד ניתן לשמור על איכות גבוהה ולהימנע מהענישה של גוגל כאשר משתמשים בטכנולוגיות AI לכתיבת תוכן. נכיר גם את האופן שבו גוגל מתייחס לתוכן שנוצר על ידי AI מבחינת SEO, ונראה כיצד מדגישים בגוגל את חשיבותו העולה של מודל E-E-A-T על ידי פירוט השאלות אותן כל יוצר תוכן לשאול את עצמו בעת פרסום תכנים חדשים באתר.

קרא עוד »