מה חשוב לדעת לפני שמצלמים סרטון תדמית

אתם עומדים או חושבים לצלם סרטון תדמית לעסק שלכם? הקפידו על כמה כללים פשוטים וברורים וכך תבטיחו שתוכלו ליהנות מכל היתרונות של אמצעי השיווק והתדמית החשוב הזה.

סרטון תדמית הוא כלי שיווקי מצוין בעידן הדיגיטלי, שבו הזמן שעומד לרשותנו להעברת מסר הוא קצר מאוד.

ההיכרות שלקוח עושה באמצעות הסרטון עם העסק ועם הבעלים שלו היא לא רק מהירה, אלא גם בלתי אמצעית. לכן, התאמת סרטון לתדמית העסק היא חלק חשוב מאוד בהפקה שלו.

אורך סרטון התדמית

רבים מאוד נופלים בנקודה הזו, וחושבים שסרטון תדמית מיועד להעביר את כל סיפור העסק, מימיו הראשונים ועד היום.

התשובה היא לא: אורכו של סרטון תדמית, שאין בו הבטחה ממשית ללקוח לתגמול כלשהו, יכול להיות 30 – 60 שניות, ולא יותר.

תכננו את התסריט של הסרטון כך שהוא יתאים לאורך הזה.

כתבו תסריט ברור

מה קורה בכל שנייה של הסרטון? מי מדבר ועל מה? האם אתם מתכננים להשתמש בכתוביות (כן!) והאם יש לכם צורך במעברונים?

תכננו כל שנייה ושנייה בסרטון וכתבו תסריט ברור ופשוט ככל האפשר.

איפה ומה מצלמים?

תלוי כמובן בסוג העסק שלכם, אבל חשבו כמו לקוח: מה מעניין אותו או אותה לראות?

לדוגמא, האם יש לכם חנות?

מן הסתם חשוב יהיה להראות ולהציג את פתח החנות, כדי להקל על זיהויה ברחוב, בין החנויות האחרות.

יש לצלם בתוך החנות – רצוי מוצרים שהם מותגים מובילים בתחום שלהם – תוך מתן דגש על סדר ועל מגוון ומבחר.

אם יש לכם עסק שעוסק בהתקנות אצל לקוחות – צלמו את עצמכם ואת ההתקנות האלה בשטח.

הצטלמו בעצמכם – להקדמה קצרה בתחילת הסרטון ולסיכום בסופו – תוך תנועה איטית וטבעית.

איכות הצילום

אם אתם רוצים לצלם סרטון תדמית לקידום העסק בעצמכם, אזי כן, אתם יכולים להשתמש בטלפון הנייד שלכם, אבל השתמשו בו בצורה מושכלת:

  • אל תצטלמו עם הגב לשמש ואל תצטלמו עם משקפי שמש או כובע שמסתיר את העיניים שלכם
  • צלמו קטעים שונים מכמה זוויות

בדקו את איכות השמע: היום אפשר לקנות מיקרופונים זעירים שמתחברים לדש החולצה ולסלולר – מעולים גם בשימוש ברוח.

לסיום: מי מצטלם ואיך

אם אין לכם פחד קהל ואם אתם מצטלמים היטב – אתם בהחלט מוזמנים להציג את העסק שלכם בעצמכם. אם לא – בקשו מאחד העובדים לעשות זאת או שכרו קריין מקצועי.

בכל מקרה, הקפידו על לבוש מכובד, מקצועי וסולידי, על איפור מוקפד ועל מראה שיכבד את הלקוח שלכם ואת עצמכם.

בהצלחה!

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

בלוג קידום אתרים מקצועי

מה זה Google SGE וכיצד יכול לשפר את תוצאות החיפוש שלך?

מנוע החיפוש של גוגל הוא אחד מהכלים החשובים ביותר בעידן הדיגיטלי העכשווי וכפי שתמיד הייתה בחזית החדשנות, היא משיקה כעת כלי חדש בשם Google SGE המבוסס בינה מלאכותית וטכנולוגיות מתקדמות המאפשרים גישה מתקדמת וממוקדת יותר לחיפוש וקבלת מידע.

קרא עוד »
קידום אתרים סמנטי
בלוג קידום אתרים מקצועי

שימוש במילות מפתח ו-LSI

על ידי שילוב מילות מפתח LSI באופן טבעי בתוכן האתר, ניתן לשפר אופטימיזציית מילות מפתח, לספק חוויית משתמש עשירה ורלוונטית יותר וכך- להגביר את סיכויי הדירוג הגבוה במנועי החיפוש.
הטכניקה של LSI מאפשרת להרחיב את הנושא המרכזי באמצעות מילים וביטויים נוספים וקשורים, מבלי להידרש לשימוש חוזר במילים זהות וכך להמנע מדחיסת מילות מפתח.מעולה לאיזון בין קידום האתר לבין טקסט רהוט וטבעי.

קרא עוד »
ייעוץ תקשורת וניהול משברים
בלוג קידום אתרים מקצועי

ייעוץ תקשורת וניהול משברים

לא הייתם חושבים לקבל עובד.ת לעבודה, בלי לקבל קורות חיים ויש להניח שאתם גם נוהגים לעשות תחקיר מקדים ברשתות החברתיות וברחבי הרשת. הגיוני.

קרא עוד »
כתיבת תוכן AI והשפעתו על SEO וגוגל
בלוג קידום אתרים מקצועי

כתיבת תוכן באמצעות AI: לשמור על איכות ולהימנע מענישת גוגל

במאמר זה, אנו נתאר כיצד ניתן לשמור על איכות גבוהה ולהימנע מהענישה של גוגל כאשר משתמשים בטכנולוגיות AI לכתיבת תוכן. נכיר גם את האופן שבו גוגל מתייחס לתוכן שנוצר על ידי AI מבחינת SEO, ונראה כיצד מדגישים בגוגל את חשיבותו העולה של מודל E-E-A-T על ידי פירוט השאלות אותן כל יוצר תוכן לשאול את עצמו בעת פרסום תכנים חדשים באתר.

קרא עוד »