3 סוגי מילות מפתח שלא כדאי לכם לקדם

  1. ביטויים שאין להם היגיון בשפה בה אתם מקדמים

בעקבות שינויים שגוגל עשו בשנים האחרונות, בין היתר בעדכון  hummingbird– ביטויים המבטאים חיפושים סמנטיים הופכים להיות מקור טראפיק רלוונטי מתמיד. בהתאם לכך, ביטויים שאין להם משמעות סמנטית בשפה, הופכים ללא רלוונטים בעליל.

אין מה לעשות, כדי לקדם ביטוי באופן אורגני, יש צורך בתוכן בעל היגיון עבור הגולש (כן, הגולש, ולא מנוע החיפוש), ולכן אילוץ של התוכן עבור מילות מפתח ללא היגיון סמנטי יובילו לתוכן לא איכותי, לאחוז נטישה גבוה, ולדירוג נמוך בתוצאות החיפוש.

מה לא – "עורך דין עבודה"

מה כן – "עורך דין לדיני עבודה"

מילות קידום בגוגל

  1. ביטויים שנשמעים כמו פרסומת

גם כאן, הדגש הוא על התוכן הנכון לגולש ופחות לקידום אתרים כפי שהכרנו אותו בעבר.

שמרו על התוכן שלכם שלא ישמע כמו זעקות מכירה בשוק הכרמל – "הכי טוב" "במבצע" ועוד.. בעוד שיתכן כי ישנם אנשים שיחפשו ביטויים אלו, התוכן שתיאלצו להציג יהיה בעל אופי שיווקי כל כך אגרסיבי, שאתם עלולים להרתיע אותם, ולהשיג בדיוק את המטרה ההפוכה.

מה לא – "עגבניות אורגניות במבצע"

מה כן – "עגבניות אורגניות"

 

  1. ביטויים שמכילים את שמות המתחרים

בעוד שבשיטות PPC (ראו קידום ממומן בגוגל) ישתמשו בביטויים המכילים את שמות המתחרים כדי לקבל חשיפות רבות יותר, ולטרגט קהל נוסף, בקידום אורגני זה פשוט לא עובד. הדרך היחידה להזכיר את המתחרים שלכם היא במידה ותרצו להדגיש את החסרונות שלהם לעומתכם – ולרוב מדובר בטקטיקה שתרחיק לקוחות. אז לא כדאי לכם לרדת לרמה כזו…

מה לא – "מתחרה + מילת מפתח"

מה כן – פשוט "מילת מפתח"

 

בהצלחה לכולם!

orange2

[TheChamp-FB-Comments]

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

קידום אתרים סמנטי
בלוג קידום אתרים מקצועי

שימוש במילות מפתח ו-LSI

על ידי שילוב מילות מפתח LSI באופן טבעי בתוכן האתר, ניתן לשפר אופטימיזציית מילות מפתח, לספק חוויית משתמש עשירה ורלוונטית יותר וכך- להגביר את סיכויי הדירוג הגבוה במנועי החיפוש.
הטכניקה של LSI מאפשרת להרחיב את הנושא המרכזי באמצעות מילים וביטויים נוספים וקשורים, מבלי להידרש לשימוש חוזר במילים זהות וכך להמנע מדחיסת מילות מפתח.מעולה לאיזון בין קידום האתר לבין טקסט רהוט וטבעי.

קרא עוד »
ייעוץ תקשורת וניהול משברים
בלוג קידום אתרים מקצועי

ייעוץ תקשורת וניהול משברים

לא הייתם חושבים לקבל עובד.ת לעבודה, בלי לקבל קורות חיים ויש להניח שאתם גם נוהגים לעשות תחקיר מקדים ברשתות החברתיות וברחבי הרשת. הגיוני.

קרא עוד »
כתיבת תוכן AI והשפעתו על SEO וגוגל
בלוג קידום אתרים מקצועי

כתיבת תוכן באמצעות AI: לשמור על איכות ולהימנע מענישת גוגל

במאמר זה, אנו נתאר כיצד ניתן לשמור על איכות גבוהה ולהימנע מהענישה של גוגל כאשר משתמשים בטכנולוגיות AI לכתיבת תוכן. נכיר גם את האופן שבו גוגל מתייחס לתוכן שנוצר על ידי AI מבחינת SEO, ונראה כיצד מדגישים בגוגל את חשיבותו העולה של מודל E-E-A-T על ידי פירוט השאלות אותן כל יוצר תוכן לשאול את עצמו בעת פרסום תכנים חדשים באתר.

קרא עוד »