אנחנו מתרגשים, ואתם?

בעוד כשבוע (ב-25.1.17 ליתר דיוק) ייערך כנס גו מובייל החמישי במספר, ואחרי שהיינו בכנס של שנה שעברה, אנחנו בהחלט יודעים שיש למה לצפות!

בהמשך נביא כמובן פוסט סיקור נרחב של הכנס, ובינתיים,

קצת על ועידת המובייל החמישית:

למי שלא מכיר (מי אתם?!), מדובר בוועידת המובייל הגדולה בישראל, שתארח השנה מעל ל-1,000 מנהלים בכירים ומקבלי החלטות שבהחלט שווה לשמוע מה יש להם לומר. מטרת הכנס – לשפוך אור על החידושים, הטרנדים, ובעצם על כל מה שמעניין בעולם המובייל. רוצים לדעת לאן העולם הזה הולך? אז ממש כדאי לכם להיות שם, והיי, גם אנחנו שם, אז זה בכלל נחמד!

הכנס מורכב מכמה חלקים. המליאה הראשית כוללת התייחסות למגמות ותחזיות לעשור הקרוב, השינויים והתמורות בעולם הדיגיטל, עתידם של הבוטים, אתגרים ופתרונות ל"שיבושים" הנגרמים לעולם כתוצאה מההתפתחות הטכנולוגית, אבטחת מידע מנקודת מבט עתידנית, פאנל מומחים ועוד.

כנס גו מובייל #5

לאחר מכן מתפצל הכנס לכמה מסלולים –

  • Marketing transformation – ההרצאות ידונו באתגרי השיווק במובייל, User generation content, דור הסנאפצ'ט, מדידה במובייל ועוד.
  • Connected World – בין ההרצאות נמצא נושאים כמו IOT (זוכרים, מהכנס של שנה שעברה?) שהוא כאן, ולא הולך לשום מקום, פרטיות, סייבר ואבטחת מידע בעולם המחובר, רחפנים – לאן?, אוטומציה ושלל נושאים מרתקים אחרים.
  • Technologies – הרצאות רבות ומרתקות מחכות לכם גם כאן, ביניהן הרצאה על טכנולוגיה חדשנית, האבולוציה של האפליקציות, קידום ואופטימיזציה של אפליקציות, פלטפורמות לפיתוח אפליקציות, פלטפורמות ענן ועוד.

כל הרצאה בכל אחד מהמסלולים תימשך כרבע שעה, כשההרצאות יתנהלו בפורמט של קייס סטאדיז. מידע נוסף לגבי מסלולי התכנים הספציפיים, ניתן למצוא כאן, באתר הוועידה.

 

ומה עם קצת מינגלינג?

כמובן, זהו חלק בלתי נפרד מהוועידה, שמספקת הזדמנות מצוינת לכל המי והמי בעולם הדיגיטל לקיים נטוורקינג, להיחשף לשיתופי פעולה פוטנציאליים, לחלוק ידע ולהכיר אסטרטגיות חדשות בעולם המובייל והדיגיטל.

המסע של המשתמש הוא המירוץ שלנו

כנס גו מובייל יתקיים השנה בסימן The User's Joutney Is Our Race – כולנו יוזרים (משתמשים) בעולם המובייל, ושגרת חיינו מנוהלת דרכו – זהו המסע שלנו. היום, כשכבר מובן שמובייל הוא לא טרנד חולף, והעולם הזה כאן כדי להישאר, תעשיות וארגונים רבים מוצאים את עצמם תחת הכורח לבצע שינויים והתאמות בליבת העסק בכדי להתאים את עצמם לעולם החדש המופלא הזה.

הכנס השנה ייבחן, אם כן, אסטרטגיות התמודדות שונות עם כללי המשחק החדשים, תוך התייחסות לרמת המשתמש בחזית הטכנולוגית ובחזית השיווק.

המרצים בכנס

כמו בכל שנה, ייתארחו בכנס אנשי מפתח בתעשיית הדיגיטל. בין המרצים השנה נוכל למצוא את יוסי פליישמן, מנהל B2B בסמסונג; אורי אלון, מנכ"ל קבוצת גוליבר; ענת נתיב, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה ב-CAL; אורן שץ, מייסד ומנכל Seo Israel ועוד.

רוצים הטבה מטורפת?

יאללה, קבלו, רק בגלל שאתם חברים שלנו! הזינו בעת ההרשמה את קוד הקופון Uplead – ותקבלו 200 ₪ הנחה ברכישת כרטיס (150 ₪ במקום 350 ₪, כולל ארוחת צהריים)! מה, לא תיקחו?!

ניפגש שם!

AVENUE Convention Center & Events

Hasharon 1 st, Airport City

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

משק צ'טבוט מותאם אישית
בלוג קידום אתרים מקצועי

סקירת Chatbase: צ'טבוט מתקדם ואינטואיטיבי לבעלי עסקים עם אתרים

גלה כיצד Chatbase יכול לשדרג את האתר שלך עם צ'טבוט מותאם אישית המספק תמיכה בלקוחות, איסוף לידים, ואינטגרציה עם פלטפורמות פופולריות כמו WhatsApp ו-Slack. מתאים במיוחד לבעלי עסקים המחפשים פתרון חכם לשיפור מעורבות המשתמשים.

קרא עוד »
מצפה תת ימי באילת
בלוג קידום אתרים מקצועי

שיווק דיגיטלי המצפה התת ימי באילת

סיפור הצלחה על קידום אתר המצפה התת ימי באילת. גלו כיצד הצלחנו להגדיל את התנועה האורגנית, לשפר את שיעור ההמרה ולהגביר את המעורבות במדיה החברתית באמצעות אסטרטגיית SEO ממוקדת ותוכן עשיר בעולם הים.

קרא עוד »
אסטרטגיה תקשורתית
בלוג קידום אתרים מקצועי

הדרך לבניית מותג חזק ושמירה על מוניטין עסקי עוברת בניהול נכון של אסטרטגיה תקשורתית

ניהול נכון של אסטרטגיה תקשורתית היא דרך לבניית מותג חזק ושמירה על מוניטין עסקי. האסטרטגיה מאפשרת לחברה להגדיר מטרות ברורות ולהשקיע בדרכי פעולה להשגתן, כולל זיהוי קהלי יעד ובניית מסרים מתאימים. ייעוץ תקשורתי מקצועי ושילובו בתוך תכניות השיווק והתקשורת של החברה חיוניים להצלחת האסטרטגיה.

קרא עוד »
בלוג קידום אתרים מקצועי

מה זה Google SGE וכיצד יכול לשפר את תוצאות החיפוש שלך?

מנוע החיפוש של גוגל הוא אחד מהכלים החשובים ביותר בעידן הדיגיטלי העכשווי וכפי שתמיד הייתה בחזית החדשנות, היא משיקה כעת כלי חדש בשם Google SGE המבוסס בינה מלאכותית וטכנולוגיות מתקדמות המאפשרים גישה מתקדמת וממוקדת יותר לחיפוש וקבלת מידע.

קרא עוד »