פרסום בלינקדאין 2022 – המקפצה העסקית שלכם

פרסום בלינקדאין 2022 - המקפצה העסקית שלכם

 הרשת החברתית העסקית Linkedin תופסת תאוצה רבה בשנים האחרונות, כאשר מפרסמים רבים מגלים את הפוטנציאל הייחודי שבה. בעבר הרשת הייתה פחות פופולרית בישראל, ומשתמשיה נהגו להשתמש בה בעיקר לחיפושי עבודה ופחות לצורכי פרסום, אך כיום תמונת המצב אחרת לגמרי, ולינקדאין נמנית בין הפלטפורמות המובילות היום לפרסום בדיגיטל.

 

רקע על פרסום ושיווק בלינקדאין

הרשת העסקית – חברתית הוקמה כבר בשנת 2002, והחל משנת 2016 נמצאת בבעלות חברת Microsoft, לאחר שזאת ראתה את הפוטנציאל הרחב שלה, והחלה להקצות משאבים רבים לצורך פיתוח ושדרוג מערכת הפרסום הקיימת. כך קרה שהפלטפורמה שנחשבה אז לנחותה מבחינה טכנולוגית, זאת משום שלא סיפקה מאפיין בסיסי ביותר כמו מעקב המרות, הפכה להצלחה מסחררת בקרב מפרסמים רבים, בהן חברות ותאגידים בסקטור ה-B2B (חברות המספקות שירותים לחברות אחרות) המנתבים תקציבים מפלטפורמות גוגל (כולל קידום אתרים), ופייסבוק משאר הרשתות החברתיות לטובת לינקדאין, במטרה להשיג לידים איכותיים בעולם העסקים, אך לא בלבד! למעשה, כמו פייסבוק, גם לינקאין היא רשת חברתית אשר מאפשרת היכרויות מגוונות, וכך למעשה תורמת להרחבת כלל הקשרים העסקיים של הארגון, ומכאן נסיק כי הרחבת הקשרים הינה הרבה יותר מרק גיוס לידים בלינקדאין לטובת מכירות, כי הרחבת כל האקו-סיסטם של הארגון, ובכלל זה נציין את האפשרויות הבאות אשר צומחות משימוש בפלטפורמה זו: קשרים עם ספקים מועדפים, גיוס עובדים מוכשרים, קבלת מידע ממגוון מקורות רב יותר, דבר אשר תורם באופן ישיר לעדכניות ומקצועיות הארגון, ועוד.

 

דוגמה למודעות Feed של חברת Salesforce, ככל הנראה מטורגטת לפי תחומי עניין

 

מודעה ממומנת בלינקדאין

דוגמה למודעה ממומנת בתיבת ההודעות האישית

מודעה ממומנת באינבוקס בלינקדאין

פרסום ממומן בלינקדאין – לא רק לעשירים

הפרסום בלינקדאין נגיש גם לבעלי תקציב מוגבל, ולא רק לתאגידים וחברות שמגלגלים סכומי עתק מדי שנה. רבים מן המפרסמים בלינקדאין הינם יזמים בתחילת דרכם, המחפשים את הקהל הרלוונטי ביותר עבור המוצר או השירות אותו הם מציעים. גודל חברה לא אמור למנוע ממי שמעוניין לנצל את הרשת החברתית הזו לצרכיו! למעשה קהל היעד של לינקדאין מגוון מאד, ניתן להסיק זאת גם על בסיס מרכז העזרה המפותח מאד שהם מציעים, ומגוון הקורסים בקידום בלינקדאין (ובכלל בנושאים עסקיים מגוונים) שיש כבר היום >> https://learning.linkedin.com/content-library

טרגוט ייחודי לטובת פרסום מדוייק בלינקדאין

המאפיין הפופולרי ביותר ברשת זו הוא הטרגוט שאין לו אח ורע בעולם הפרסום, בו תוכלו לטרגט בעלי תפקידים ספציפיים, תעשיות מסוימות, חברות גדולות ועוד. כך למשל, תוכלו לפרסם למנהלות משאבי אנוש תוכנה מהפכנית לניהול מועמדים וייעול תהליך הגיוס, ובמקרה אחר תוכלו להציע שירות של אימון עסקי למנהלים, עצמאים ומנכ"לים הזקוקים לשירות זה.

בנוסף ישנם פרמטרים בסיסיים ביותר המוכרים ממערכות פרסום אחרות כמו מיקום גיאוגרפי, גיל וכדומה. קחו בחשבון שהתחרות בלינקדאין נחשבת נמוכה יותר מבפייסבוק, משום שיש הרבה פחות מפרסמים ברשת העסקית, והרבה יותר ברשת החברתית המובילה, מה שיוביל אתכם למציאת לידים סופר רלוונטיים.

מה הם המודעות והמסרים שנוכל לעשות בהם שימוש?

ניתן לבחור מספר סוגי מודעות, בהן מודעות באנר בודד וקרוסלה המוכרות היטב לכל מפרסם. מומלץ להשתמש במודעות וידאו משום שהוא מתנגן באופן אוטומטי, דבר שמגדיל את הסיכוי שהגולש יבחין במוצר שלכם ויתעניין בו.

המודעה צריכה להיות מושקעת ואטרקטיבית, משום שמדובר בפרסום מסוג Push, בו אנחנו מעוררים את הצורך אצל הלקוח, מה שמעיד שתהליך הרכישה צפוי להיות מורכב הרבה יותר.

7 נגיעות בפרסום שוות זהב

תיאוריה פופולרית בעולם השיווק קובעת שעל הגולש להיחשף לפרסום ב-7 נגיעות או מקומות שונים, כך שאין לבטל לגמרי פרסומים ממומנים קיימים ברשתות כמו גוגל ופייסבוק, אלא להתאים את התקציבים בהתאם. שיווק ברשתות חברתיות יהיה אפקטיבי במיוחד כאשר ישנן כמה רשתות בהן נהיה פעילים במקביל, וניצור אפקט סינרגטי לפרסום שלנו.

הפנו את הגולשים לדף נחיתה אינפורמטיבי, בו מוטמעים מראש קודים מסוג רימרקטינג של כל הרשתות בהן אתם מפרסמים, כך תצבעו את הלקוח כמתעניין פוטנציאלי והמודעות יוצגו עבורו ברחבי הרשת.

 

חשוב לדעת – עלויות הפרסום בלינקדאין אינן זולות, לכן יש לפנות למנהל קמפיינים מנוסה שמכיר היטב את הפלטפורמה וביכולתו להדריך אתכם מהי הדרך הנכונה להצלחה בפרסום בלינקדאין מבלי לאבד תקציב חשוב תוך השגת יעדי השיווק.

 

יש לכם שאלות אודות פרסום בלינקדאין – הרשת העסקית הגדולה בעולם ? 🤔

 אם גם אתם חייבים להתחיל למשוך לקוחות חדשים או להרחיב את הפעילות העסקית שלכם בכללותה

פנו אלינו ונסגור לכם את הפינה 😃

המאמר נכתב ע"י אוראל שמע, מנהל קמפיינים בחברת Uplead

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

קידום אתרים סמנטי
בלוג קידום אתרים מקצועי

שימוש במילות מפתח ו-LSI

על ידי שילוב מילות מפתח LSI באופן טבעי בתוכן האתר, ניתן לשפר אופטימיזציית מילות מפתח, לספק חוויית משתמש עשירה ורלוונטית יותר וכך- להגביר את סיכויי הדירוג הגבוה במנועי החיפוש.
הטכניקה של LSI מאפשרת להרחיב את הנושא המרכזי באמצעות מילים וביטויים נוספים וקשורים, מבלי להידרש לשימוש חוזר במילים זהות וכך להמנע מדחיסת מילות מפתח.מעולה לאיזון בין קידום האתר לבין טקסט רהוט וטבעי.

קרא עוד »
ייעוץ תקשורת וניהול משברים
בלוג קידום אתרים מקצועי

ייעוץ תקשורת וניהול משברים

לא הייתם חושבים לקבל עובד.ת לעבודה, בלי לקבל קורות חיים ויש להניח שאתם גם נוהגים לעשות תחקיר מקדים ברשתות החברתיות וברחבי הרשת. הגיוני.

קרא עוד »
כתיבת תוכן AI והשפעתו על SEO וגוגל
בלוג קידום אתרים מקצועי

כתיבת תוכן באמצעות AI: לשמור על איכות ולהימנע מענישת גוגל

במאמר זה, אנו נתאר כיצד ניתן לשמור על איכות גבוהה ולהימנע מהענישה של גוגל כאשר משתמשים בטכנולוגיות AI לכתיבת תוכן. נכיר גם את האופן שבו גוגל מתייחס לתוכן שנוצר על ידי AI מבחינת SEO, ונראה כיצד מדגישים בגוגל את חשיבותו העולה של מודל E-E-A-T על ידי פירוט השאלות אותן כל יוצר תוכן לשאול את עצמו בעת פרסום תכנים חדשים באתר.

קרא עוד »