העבודה אף פעם לא נגמרת בניהול קמפיינים ממומנים. מחקר מילות מפתח, AB טסט למודעות, תוספי מודעות, בניית קהלים רלוונטיים ועוד ועוד. מפרסמים רבים לעיתים "הולכים לאיבוד" ואינם בטוחים היכן להשקיע את מירב הזמן והמאמצים בניהול קמפיינים בגוגל אדס. אפליד כאן כדי לעשות סדר בדברים 🦸♂️
עולם הדיגיטל מתעדכן ללא הרף ולכן חשוב שתמיד תהיו מעודכנים בשינויים החשובים המתרחשים. כיצד תוודאו שלא שכחתם את הדברים החשובים באמת? הציצו במדריך הבא וסמנו V שלב אחר שלב.
הגדרות קמפיין
בממשק החדש של גוגל קיימת אפשרות לבחור Goal בקמפיין.
בחרו Sales אם ברשותכם אתר eCommerce, או Leads במידה והפוקוס שלכם הוא על לידים.
תחת Networks מומלץ לכלול את שותפי החיפוש, אך לשלול הופעה ברשת המדיה כי יש הבדל עצום בין העלויות בפרסום ברשת המדיה לעומת רשת החיפוש.
תחת Locations בחרו את האופציה השנייה הממקדת את הפרסום רק למי שנמצא במיקום הפיזי אליו אתם מפרסמים, אחרת המודעה תוצג במדינות נוספות שאינן רלוונטיות.
מפרסמים בישראל? בחרו 6 שפות נפוצות בישראל: עברית, ערבית, אנגלית, רוסית, צרפתית וספרדית.
תחת Ad Rotation בחרו באופציה הראשונה, בה גוגל יציג את המודעה בעלת הסיכויים הגבוהים ביותר להמרה.
אסטרטגיית הצעת מחיר
האסטרטגיות המומלצות ביותר לפרסום בגוגל אדס נכון ל-2019 הן: מקסימום המרות, Target ROAS ו-Target CPA. יש לוודא שהתקבלה בחשבון כמות מספקת של המרות כדי שכל אחת מן האסטרטגיות האלה יפעלו בצורה אופטימלית. כדי ללמוד לעומק אודות האסטרטגיות בידינג השונות בגוגל אדס, קראו את המאמר האחרון שפרסמנו כאן בבלוג של אפליד.
מחקר מילות מפתח
הכלי למחקר מילות מפתח עבר שיפורים רבים בתקופה האחרונה. תוכלו להוסיף את כתובת דף הנחיתה שלכם כדי לתת אינפורמציה נוספת לכלי למחקר ובכך להכווין את הפרסום בצורה אפקטיבית יותר. המשיכו לחפש אחר ביטויים רלוונטים נוספים גם במידה והקמפיינים רצים כבר תקופה ארוכה, ובמקביל שללו מונחי חיפוש שאינם רלוונטיים עבורכם.
מודעות משופרות
לפני שאתם כותבים מודעות הקליקו על הכוכב מצד ימין בזמן יצירת מודעה שיחשוף בפניכם דוגמאות למודעות מומלצות.
הקפידו על ניצול מקסימלי של התווים במודעה:
✅3 כותרות באורך 30 תווים.
✅2 תיאורים ארוכים באורך 90 תווים.
✅2 כתובות אתר באורך 15 תווים.
חשוב! ודאו שאתם משתמשים ב-URL מאובטח, אחרת ציון האיכות ירד באופן משמעותי.
תוספי מודעות
שלבו תוספי מודעות מגוונים ורלוונטים והציגו את היתרונות החשובים של העסק. כך תרוויחו נדל"ן נוסף בתוצאות החיפוש.
✅תוסף שיחה – במידה ואתם מעוניינים בשיחות מכירה נכנסות.
✅תוסף Callout – בו תוכלו להרחיב ולספר אודות השירות אותו אתם מציעים.
✅תוסף Sitelinks – קישורים פנימיים לעמודים שעשויים לעניין את הגולש.
✅תוסף Structured Snippet – מידע נוסף המציג רשימה מובנית אודות השירות אותו אתם מציעים.
✅חדש! תוסף טופס לידים – גוגל שחררה ממש לאחרונה תוסף טופס לידים בדומה לפייסבוק. נסו אותו (רק לא לשכוח להוריד את הלידים ולחזור אליהם בזמן 😉).
5 הטיפים החשובים שלנו יכולים לסייע לכם לשפר את ביצועי הקמפיינים שלכם. זכרו לעקוב מדי יום אחר הקמפיינים ולבחון את המדדים החשובים ביותר להצלחה שהגדרתם מבעוד מועד.
יש לכם שאלות אודות אופטימיזציה של קמפיינים בגוגל ופייסבוק? 🤔
פנו אלינו ונסגור לכם את הפינה 😃
המאמר נכתב על ידי אוראל שמע, מנהל קמפיינים בחברת אפליד