צ'ק ליסט אופטימיזציה מעודכן ב – Google Ads

העבודה אף פעם לא נגמרת בניהול קמפיינים ממומנים. מחקר מילות מפתח, AB טסט למודעות, תוספי מודעות, בניית קהלים רלוונטיים ועוד ועוד. מפרסמים רבים לעיתים "הולכים לאיבוד" ואינם בטוחים היכן להשקיע את מירב הזמן והמאמצים בניהול קמפיינים בגוגל אדס. אפליד כאן כדי לעשות סדר בדברים 🦸‍♂️

עולם הדיגיטל מתעדכן ללא הרף ולכן חשוב שתמיד תהיו מעודכנים בשינויים החשובים המתרחשים. כיצד תוודאו שלא שכחתם את הדברים החשובים באמת? הציצו במדריך הבא וסמנו V שלב אחר שלב.

הגדרות קמפיין

בממשק החדש של גוגל קיימת אפשרות לבחור Goal בקמפיין.
בחרו Sales אם ברשותכם אתר eCommerce, או Leads במידה והפוקוס שלכם הוא על לידים.

הגדרות קמפיין

תחת Networks מומלץ לכלול את שותפי החיפוש, אך לשלול הופעה ברשת המדיה כי יש הבדל עצום בין העלויות בפרסום ברשת המדיה לעומת רשת החיפוש.

תחת Locations בחרו את האופציה השנייה הממקדת את הפרסום רק למי שנמצא במיקום הפיזי אליו אתם מפרסמים, אחרת המודעה תוצג במדינות נוספות שאינן רלוונטיות.

פרסום ממוקד בגוגל אדס

מפרסמים בישראל? בחרו 6 שפות נפוצות בישראל: עברית, ערבית, אנגלית, רוסית, צרפתית וספרדית.

פרסום בגוגל אדס ישראל

תחת Ad Rotation בחרו באופציה הראשונה, בה גוגל יציג את המודעה בעלת הסיכויים הגבוהים ביותר להמרה.

המרות בגוגל אדס

אסטרטגיית הצעת מחיר

האסטרטגיות המומלצות ביותר לפרסום בגוגל אדס נכון ל-2019 הן: מקסימום המרות, Target ROAS ו-Target CPA. יש לוודא שהתקבלה בחשבון כמות מספקת של המרות כדי שכל אחת מן האסטרטגיות האלה יפעלו בצורה אופטימלית. כדי ללמוד לעומק אודות האסטרטגיות בידינג השונות בגוגל אדס, קראו את המאמר האחרון שפרסמנו כאן בבלוג של אפליד.

אסטרטגיית הצעת מחיר

מחקר מילות מפתח

הכלי למחקר מילות מפתח עבר שיפורים רבים בתקופה האחרונה. תוכלו להוסיף את כתובת דף הנחיתה שלכם כדי לתת אינפורמציה נוספת לכלי למחקר ובכך להכווין את הפרסום בצורה אפקטיבית יותר. המשיכו לחפש אחר ביטויים רלוונטים נוספים גם במידה והקמפיינים רצים כבר תקופה ארוכה, ובמקביל שללו מונחי חיפוש שאינם רלוונטיים עבורכם.

מחקר מילות מפתח

מודעות משופרות

לפני שאתם כותבים מודעות הקליקו על הכוכב מצד ימין בזמן יצירת מודעה שיחשוף בפניכם דוגמאות למודעות מומלצות.

מודעות משופרות בגוגל אדס

הקפידו על ניצול מקסימלי של התווים במודעה:

✅3 כותרות באורך 30 תווים.
✅2 תיאורים ארוכים באורך 90 תווים.
✅2 כתובות אתר באורך 15 תווים.
חשוב! ודאו שאתם משתמשים ב-URL מאובטח, אחרת ציון האיכות ירד באופן משמעותי.

תוספי מודעות

שלבו תוספי מודעות מגוונים ורלוונטים והציגו את היתרונות החשובים של העסק. כך תרוויחו נדל"ן נוסף בתוצאות החיפוש.
✅תוסף שיחה – במידה ואתם מעוניינים בשיחות מכירה נכנסות.
✅תוסף Callout – בו תוכלו להרחיב ולספר אודות השירות אותו אתם מציעים.
✅תוסף Sitelinks – קישורים פנימיים לעמודים שעשויים לעניין את הגולש.
✅תוסף Structured Snippet – מידע נוסף המציג רשימה מובנית אודות השירות אותו אתם מציעים.
✅חדש! תוסף טופס לידים – גוגל שחררה ממש לאחרונה תוסף טופס לידים בדומה לפייסבוק. נסו אותו (רק לא לשכוח להוריד את הלידים ולחזור אליהם בזמן 😉).

תוסף טופס לידים

5 הטיפים החשובים שלנו יכולים לסייע לכם לשפר את ביצועי הקמפיינים שלכם. זכרו לעקוב מדי יום אחר הקמפיינים ולבחון את המדדים החשובים ביותר להצלחה שהגדרתם מבעוד מועד.

יש לכם שאלות אודות אופטימיזציה של קמפיינים בגוגל ופייסבוק? 🤔

פנו אלינו ונסגור לכם את הפינה 😃

המאמר נכתב על ידי אוראל שמע, מנהל קמפיינים בחברת אפליד

שלחו לנו מייל

חדש בבלוג​

מקצועיות לאורך כל הדרך

בלוג קידום אתרים מקצועי

מה זה Google SGE וכיצד יכול לשפר את תוצאות החיפוש שלך?

מנוע החיפוש של גוגל הוא אחד מהכלים החשובים ביותר בעידן הדיגיטלי העכשווי וכפי שתמיד הייתה בחזית החדשנות, היא משיקה כעת כלי חדש בשם Google SGE המבוסס בינה מלאכותית וטכנולוגיות מתקדמות המאפשרים גישה מתקדמת וממוקדת יותר לחיפוש וקבלת מידע.

קרא עוד »
קידום אתרים סמנטי
בלוג קידום אתרים מקצועי

שימוש במילות מפתח ו-LSI

על ידי שילוב מילות מפתח LSI באופן טבעי בתוכן האתר, ניתן לשפר אופטימיזציית מילות מפתח, לספק חוויית משתמש עשירה ורלוונטית יותר וכך- להגביר את סיכויי הדירוג הגבוה במנועי החיפוש.
הטכניקה של LSI מאפשרת להרחיב את הנושא המרכזי באמצעות מילים וביטויים נוספים וקשורים, מבלי להידרש לשימוש חוזר במילים זהות וכך להמנע מדחיסת מילות מפתח.מעולה לאיזון בין קידום האתר לבין טקסט רהוט וטבעי.

קרא עוד »
ייעוץ תקשורת וניהול משברים
בלוג קידום אתרים מקצועי

ייעוץ תקשורת וניהול משברים

לא הייתם חושבים לקבל עובד.ת לעבודה, בלי לקבל קורות חיים ויש להניח שאתם גם נוהגים לעשות תחקיר מקדים ברשתות החברתיות וברחבי הרשת. הגיוני.

קרא עוד »
כתיבת תוכן AI והשפעתו על SEO וגוגל
בלוג קידום אתרים מקצועי

כתיבת תוכן באמצעות AI: לשמור על איכות ולהימנע מענישת גוגל

במאמר זה, אנו נתאר כיצד ניתן לשמור על איכות גבוהה ולהימנע מהענישה של גוגל כאשר משתמשים בטכנולוגיות AI לכתיבת תוכן. נכיר גם את האופן שבו גוגל מתייחס לתוכן שנוצר על ידי AI מבחינת SEO, ונראה כיצד מדגישים בגוגל את חשיבותו העולה של מודל E-E-A-T על ידי פירוט השאלות אותן כל יוצר תוכן לשאול את עצמו בעת פרסום תכנים חדשים באתר.

קרא עוד »