כאן אנחנו שמחים להביא מגוון סקירות וטיפים בנושאים רחבים הקשורים לעולם הקידום והדיגיטל בכל היביטיו.
הבלוג מתאים למקדמי אתרים חדשים בתחום או ותיקים שמעוניינים להעשיר את הידע שלהם, וכמו כן גם לבעלי אתרים שמעוניינים לקדם בעצמם את אתרם וחסר להם מידע משלים כדי לעשות זאת כראוי.
לא הייתם? חבל, אבל היי, תמיד יש את שנה הבאה. בינתיים הכנו לכם סיקור מקיף של הוועידה השנתית החמה ביותר בעולם הדיגיטל! תהנו 🙂
רשת האינטרנט היא חלק בלתי נפרד מחיינו. קשה למצוא ולו אדם אחד שאינו גולש בה על בסיס יומיומי. קידום אתרים, עיצוב אתר ועוד – הנה כמה מקצועות מובילים לקראת 2017.
Https, SSL ושות' – כל מה שחשוב להכיר
החל מינואר 2017, גזרה חדשה נוחתת על בעלי האתרים, היישר מבית היוצר של גוגל. אם האתר שלכם אינו בפרוטוקול https – הדירוג שלכם צפוי להיפגע. מה חשוב להכיר בנושא?
הקידום האורגני במובייל – לא מה שהכרתם
החל מ-2017, הקידום האורגני במובייל וסריקת האתר שלכם ישתנו מן הקצה אל הקצה, ודירוג האתר הרגיל יושפע בעיקר מגרסת המובייל שלו. רוצים לדעת איך להתכונן? הגעתם למקום הנכון!
כלים חיוניים לאופטימיזציה וקידום אתר – 2016
כאשר אנו מתחילים פרויקט SEO חדש, אנו מתחילים בתהליך מסוים של "הכנת הקרקע" לקראת העבודה השוטפת. קבלו את צ'ק ליסט 2016 לקידום אתרים.
פק
לא מעט מקדמי אתרים נתקלו בבעיות ומגבלות בתהליכי קידום האתר באופן שוטף. בכדי לוודא שלא פספסנו משהו בדרך, ריכזנו כאן מספר פקטורים משמעותיים שמצאנו העשויים להוות אבני דרך לשיפור פעילות הקידום.
כל שינוי מהותי שמתרחש באתר עשוי להשפיע על מאמצי הקידום האורגני ועל מיקומיו בתוצאות החיפוש. איך לא רק תשמרו על המיקומים אלא אף תשפרו אותם ותחזקו את ה- SEO?
פופ דאון- האם אתרים המציגים פופאפ הולכים להיפגע?
גוגל הודיעה כי החל מינואר 2017, יפגעו הדירוגים של אתרים המציגים במובייל פופאפים שתופסים את כל המסך ופוגעים בחוויית המשתמש. כל מה שרצית לדעת על העדכון!
אינסטגרם השיקה בשבוע שעבר שירות חדש, אך לא מקורי במיוחד: הסטוריז. אם גם אתם בתחום הדיגיטל, ומתעניינים בשיווק באינסטגרם, אתם חייבים לקרוא את הפוסט הבא!
כמה פעמים קרה לכם עד היום שקידמתם אתר ( או יותר ) ומילת מפתח אחת ( או יותר ) הקפיצה לתוצאות החיפוש את העמוד הלא מתאים באתר?
מה עושים כאשר רוצים לשלוט בקהל היעד שיצפה במודעה? או יותר נכון- במי לא יצפה בה? איך ניתן לוודא שהקהל אשר נחשף לפרסום – הוא אכן הקהל הרלוונטי עבור המפרסם? ובכלל, מה אני, בתור מפרסם, יכול להסיק אודות הנתונים שקיבלתי לאחר פרסום – כאשר אין לי מושג על הקהל שנחשף אליי?
אחת הדרכים הנפוצות והיעילות ביותר להגדיל את קהל הלקוחות שלנו הוא באמצעות פרסום. בתי עסק רבים בוחרים באפשרות הפרסום מאחר ואפשרות זו פותחת בפנינו ערוץ נוסף להפיץ את בשורת השירות או המוצר שלנו. בשנים האחרונות השתנתה התפיסה אודות שיטת הפרסום הטובה ביותר והדרך היעילה לנהל את מסע הפרסום כיום היא באמצעות האינטרנט.
החלפת קישורים היא שיתוף פעולה שמיטיב עם שני הצדדים- אתה מקבל קישור איכותי לאתר, ובתמורה מספק מאמר איכותי ומעשיר לאתר המארח, בנושא המבוקש. נשמע אידיאלי, לא? אז זהו. שלא. קבלו 6 דוגמאות של מחליפי קישורים שגרמו לנו לספור עד 10 בכל פעם שראינו את שמם בתיבת המייל שלנו.
אתם משקיעים מאמצים בלקדם ביטויים שחשובים לכם, מתברגים במיקומים הראשונים, מתחילים לקבל לידים ו… מגלים שחלק גדול מהם לא רלוונטיים, כי הגולש גר רחוק מדי / לא מגיע למרכז באמצע שבוע / חשב במדובר בעסק בפריסה ארצית ושאר ירקות… אם זה נשמע לכם מוכר עד כדי תסכול, המאמר הבא הוא בשבילכם!
טיפים וכללים חשובים אשר חובה לכל מעצב גרפי לדעת בכל הנוגע לעיצוב ובניית אתרים, בדגש על חוויית משתמש. היכנסו לאתר אפליד לטיפים מקצועיים מפי המומחים שלנו!
הטעויות שפשוט אסור לכם לעשות כשאתם מפרסמים בפייסבוק
פרסום בפייסבוק עובד. בכך אין בכלל ספק. שאלת מיליון הלייקים היא, כיצד עושים אותו נכון? כיצד מנצלים את המשאבים שניתנו לנו בצורה האופטימלית ביותר, על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור הלקוח שלנו? ומהן הטעויות שעושים מרבית המפרסמים?
למה חשוב להגדיל את כמות העוקבים באינסטגרם?
כיצד נגדיל את כמות העוקבים שלנו באינסטגרם ונשפר את נראות העסק שלנו? ומדוע בעצם חשוב כ"כ להשיג עוקבים איכותיים אחר פרופיל האינסטגרם שלנו? התשובות במאמר הבא.
תמונה אחת שווה לא רק אלף מילים, אלא, מסתבר, שהיא יכולה להיות שווה לכם גם כסף. הרבה כסף. כל הטיפים לשיווק מוצלח של העסק שלכם בפינטרסט- במאמר הבא.
קידום עסקים באמצעות מודעות וידאו בפייסבוק- המדריך המלא!
מודעות וידאו הפכו לאחת הדרכים היעילות והפופולריות לקידום העסק ופרסומו בפייסבוק. הכנו עבורכם מדריך מקיף, עם דגש על מה חשוב להקפיד וממה ממש, אבל ממש כדאי להימנע.
הכירו את הדרך החדשה לטעינת עמודים במובייל- Accelerated Mobile Pages
AMP- עמודים מואצים למובייל, הם בעצם גרסה קלה של העמוד, אשר מתוכננת להיטען עבור הגולש באופן מהיר הרבה יותר מאשר הגרסה הרגילה. כל מה שחובה לדעת על החידוש החשוב, כדי לא להישאר מאחור!
מצד אחד, כפי שכולנו יודעים, בשביל להשיג ליד בכלל וליד איכותי בפרט צריך לעבוד מול קשה. מצד שני, יש לא מעט כלים שיכולים לעזור לנו בכך. נציג כאן כמה אפשרויות שיעזרו לכם בהשגת לידים איכותיים.
מיישרים קו- איך לא להיפגע מהפסקת הצגת מודעות צד באדוורדס?
במאמר הבא נבחן את הסיבות וההשפעות של היעלמות מודעות הצד מתוצאות החיפוש, וננסה להבין כיצד עלינו לייעל את עבודת ה-PPC, לצד עבודת הקידום האורגני, על מנת לא להיפגע.
מה בין מהירות טעינה לקידום אתרים?
מסתבר שהרבה! היום יותר מתמיד, אחד הפרמטרים המשפיעים על דירוג האתר בגוגל הוא מהירות הטעינה במכשירים נייחים וניידים. כך תקדמו את האתר על ידי שיפור מהירות הטעינה.
כל מה שרצית לדעת על ריץ' סניפטס והשעתו על קידום האתר
בשנים האחרונות אנו עדים לחשיבות הנתונים המובנים, המהווים מרכיב חשוב בתהליך קידומו של אתר אינטרנט, ובנראות שלו הן למנועי החיפוש והן לגולשים. בואו ללמוד עוד!
קידום אתרים בחו"ל- לא מה שחשבתם
אם חשבתם שעומדים בפניכם אתגרים רבים בעת קידום אתר בגוגל בארצנו הקטנטונת, תחשבו שוב. במאמר הבא נסקור את המאפיינים הייחודיים של קידום אתרים אורגני בחו"ל.
כנס גו מובייל 4 בא לבחון ולהציג את מצב צרכנות המובייל ולנסות להבין לאן הולכים הדברים. פספסתם את אחד הכנסים המדוברים של השנה? אתם מוזמנים לקרוא את הסיכום שלנו.
באתרי מסחר או בחנויות מקוונות, המטרה שלנו תהיה שלקוחות רבים ככל הניתן ישלימו רכישה, ושסכום הרכישה יהיה גבוה ככל הניתן. כיצד משפרים המרה? כל התשובות בפוסט הבא!
עסק שרוצה להתקדם ולהשיג המרות, חייב לפרסם את עצמו. מה ההבדל בין פרסום באדוורדס לפרסום בפייסבוק ולמי מתאימה כל פלטפורמה, על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר?
שואלים את עצמכם מה עדיף לעסק שלכם- אחסון על שרת וירטואלי בענן פרטי או ציבורי? הפוסט הבא, הסוקר סוגי האחסון על ענן, יתרונות וחסרונות, הוא בדיוק בשבילכם!
אם אתם משקיעים בתכנים ולא מבינים מדוע הגולשים לא נשארים לקרוא אותם עד הסוף, ובמקרה הפחות טוב- בכלל לא מגיעים אליהם, המאמר הבא יעשה לכם סדר בדברים. בואו נתחיל!
גוגל השיקה לאחרונה כלי המלצות תוכן משלה, Matched content units, שמטרתו לקדם תכנים הרלוונטיים לגולש באתר שלך, מתוך האתר שלך. כל המידע אודות הכלי החדש- במאמר הבא
הפייסבוק מציע שיטות רבות להגיע אל קהל היעד שלנו, אחת מהן היא בניית קהל LookAlike – קהל המבוסס על מאפיינים של קהל קיים. המאמר הבא יראה לכם כיצד.
רבות נשאל אודות המשמעות של הוספת או החסרת ה-www מהדומיין של האתר. מקדמי אתרים תהו רבות כיצד שילוש ה-W הקדוש משפיע על האופן בו גוגל רואה את האתר שלנו. במאמר זה ננסה לשפוך מעט אור בנושא.
עדכון האלגוריתם החדש של גוגל- RankBrain
עד היום, כל המנגנון על פיו עובד האלגוריתם של גוגל היה חסוי, אך כעת גוגל חושפת לראשונה את המנגנון המרכזי של האלגוריתם- ה- rankbrain. כל המידע במאמר שלפניכם!
מה חשוב לבחון כשמחפשים חברה לבניית אתר אינטרנט?
כאשר בעל עסק פונה לבנייה לחברת אתרים, מה עליו לחפש? במאמר הבא נסקור את התפקידים החשובים בתחום בניית אתרים, אשר יתרמו לבניית אתר איכותי וקידומו במנועי החיפוש, ושעליהם אסור לבעל עסק להתפשר.
5 טיפים לניהול נכון של עמוד עסקי בפייסבוק
פתחתם עמוד עסקי בפייסבוק? אם אתם תוהים למה למרות כל המאמצים שלכם, העמוד לא מצליח להמריא והלידים מבוששים להגיע, הפוסט הזה הוא בדיוק בשבילכם!
קידום בגוגל אדוורדס על ידי אדם לא מנוסה, עשוי לעלות לא רק בנזק לכיס, אלא גם בנזק תדמיתי למפרסם. כנסו כדי לקרוא על 3 טעויות שיכולות לעלות לכם ביוקר…
הכתובת על הוול- פרסום בפייסבוק ותרומתו לקידום האתר
אחת התרומות החשובות של עמוד פייסבוק עסקי וניהול מערכת פרסום בפייסבוק, היא תמיכה במאמצי הקידום האורגני של האתר. אם המושג SMO זר לכם, הפוסט הזה הוא בשבילכם.
אנטומיה של שיווק התוכן (content marketing)
מה נדרש מכם על מנת להצליח עם תוכן? במאמר הבא ליאור שניידר מצוות אפליד, מציג כמה טיפים ואסטרטגיות מוצלחות לשיווק תוכן.
3 סוגי מילות מפתח שלא כדאי לכם לקדם
יש לכם לקוח קידום אורגני חדש ואתם בוחרים מילות מפתח לקידום שלו? באילו מילות מפתח אסור בשום פנים ואופן להתמקד? כל התשובות בפוסט שלפניכם.
5 טעויות נפוצות בנוגע לקידום אתרים (SEO)
בעלי אתרים רבים מגיעים עם ציפיות רבות לנושא של קידום אתרים אורגני. רובם אינם מבינים שמדובר בתהליך שצריך לבנות לאורך זמן, צעד אחר צעד, על מנת להגיע לתוצאות.
13 דרכים יצירתיות להגדלת תנועה לאתר האינטרנט
ישנן המון דרכים יצירתיות להגדלת התנועה באתר שלך. קבלו 13 טיפים על איך לכתוב תכנים טובים, שאנשים ירצו לשתף וכך להגדיל את התנועה לאתר. בואו ללמוד!
איך הסיומות החדשות עוזרות לך לבלוט ברשת
האם אתה Guru או Expert או: איך הסיומות החדשות עוזרות לך לבלוט ברשת? בעולם העסקי התחרותי שבו אנחנו חיים ופועלים, מיתוג נכון מהווה את האלמנט הבסיסי ביותר. לקריאה נוספת, כנסו לפוסט!
Google AdWords – בהקמת קמפיין פרסום בגוגל, צריך להתחיל בהגדרת יעדים ופרמטרים בצורה מדויקת. תנו למקצוענים לעשות זאת עבורכם. איך עושים זאת נכון?
יש לכם אתר ברוסית ואתם מעוניינים לדחוף אותי קדימה בתוצאות החיפוש? מידע אודות קידום אתרים ברוסית- במאמר שלפניכם.
רשת הדיספליי של גוגל מאפשרת להציב מודעות פרסום במיקומים שונים כגון: אתרים שונים שמאפשרים זאת, gmail, youtube ועוד, עם חשיפה של יותר מ90% מהגולשים ברשת. בפוסט שלפניכם תמצאו פרטים ומידע חיוני.
תהליך המיתוג באינטרנט מצריך בשלב ראשון קידום האתר במנועי החיפוש האינטרנטיים. מנועי חיפוש גדולים ומתקדמים כמו גוגל שולטים כיום ביד רמה ברשת האינטרנט הכלל עולמית. מדוע כה חשוב לקדם את אתרך בגוגל?
מה צריך לדעת לפני שבונים אתר סלולרי?
מאמר על בניית אתר סלולרי והחשיבות בתכנון מוקדם- כנסו לפוסט הבא כדי לקרוא מהם הדברים החשובים בכל הנוגע לבניית אתר מובייל.
כאשר אנו מדברים על שיווק ופרסום בית העסק שלנו דרך הפורטל האינטרנטי, אנחנו לא יכולים להתעלם מקיומו של הניוזלטר. לאלו מכם שטרם יצא להם להשתמש בכלי שיווקי זה- המאמר הבא הוא בשבילכם!
יותר ויותר בעלי עסק מבינים כיום את החשיבות מאחורי בניית חנות וירטואלית. איך זה עובד ומדוע זה טוב לעסק שלכם- על כך במאמר הבא.
במאמר שלפניכם נעמוד על הדגשים המשמעותיים שבין חוויית המשתמש לבין פעולת הקידום, ומכך נסיק כיצד ניתן לבנות דפי נחיתה מצליחים ומקודמים.
בין השירותים שמציע יועץ קידום אתרים אפשר למצוא שירותי מיתוג, בניית אתרים, קידום האתר במנוע החיפוש של גוגל, כתיבת תוכן, אופטימיזציה לאתר קיים וקידום ברשתות חברתיות. מידע נוסף בפוסט שלפניכם…
המאמר הבא ייתן לכם מספר טיפים חשובים ביותר לבניית אתר אינטרנט חדש או שדרוג של אתר קיים. כדאי לכם ללמוד ממומחי אינטרנט שעושים את זה כל יום!
כשם שלא היינו מתרברבים בהמלצה שניתנה לנו מאדם בעל שם מפוקפק, כך לא נרצה קישור מאתר שאינו איכותי. אז כיצד נדע כי הקישור שניתן לנו נחשב איכותי?
כיום, כל חברה ועסק מעוניינים להציג את עצמם בצורה המוצלחת ביותר. דבר זה נעשה על ידי פעולות שיווק ויחצנות שונות וכן על ידי מיתוג החברה בצורה חכמה. לקריאה נוספת כנסו לפוסט הבא.
תגיות – פעולה בסיסית לקידום האתר בגוגל
אחרי שהסברנו לכם כיצד למצוא את מילות המפתח האופטימליות עבור קידום האתר שלכם, נתמקד כעת בשילובן באתר עצמו. תהליך זה הינו חלק עיקרי מאופטימיזציית אתר לקידום במנועי חיפוש.
מחקר מילים – הצעד הראשון בקידום אתר בגוגל
כדי להגיע לראש מצעד התוצאות אתה צריך להתמחות שנים רבות בקידום אתרים. הכלי הראשון והבסיסי ביותר בעולם קידום אתרים בתוצאות החיפוש בגוגל הוא כלי מילות המפתח.
לא נופלים ברשת: ניהול מוניטין באינטרנט
בחיפוש שם המותג בתוצאות החיפוש בגוגל נופלים הרבה מאוד עסקים טובים מוצלחים – פשוט בשל מוניטין בעייתי ברשת. איך לנהל נכון את המוניטין של המותג שלך אונליין? מידע חשוב במאמר הבא.